Μετά από τις Ελεύθερες Δοκιμές στο Hockenheim, προέκυψε θέμα με τις χαρτογραφήσεις στον RS27 της Red Bull Racing. Μπορεί τότε η αυστριακή ομάδα να μην τιμωρήθηκε, ωστόσο η FIA επέβαλε στη Red Bull την αλλαγή στη χαρτογράφηση, ώστε να λήξει το θέμα. Αυτό που είχαν καταφέρει οι Πρωταθλητές ήταν να αφαιρέσουν ροπή από τις μεσαίες στροφές του κινητήρα (10.000 σ.α.λ. με 14.000 σ.α.λ.) και να την προσθέσουν στις χαμηλές στροφές, ώστε να υπάρχει περισσότερη πρόσφυση στην έξοδο των στροφών, για να υπάρχει κέδρος στους χρόνους και στη διαχείριση των ελαστικών.

Όμως, τώρα, το θέμα έχει λήξει, ύστερα από τελεσίδικη απόφαση της FIA· έχει ανοίξει, όμως, ένα άλλο θέμα, για το πόσα δέκατα θα χάσει το αυστριακό μονοθέσιο. Πάντως, σύμφωνα με τον Sebastian Vettel, δεν υπάρχει αλλαγή στην αίσθηση του αυτοκινήτου του. Μάλιστα, ο Πρωταθλητής τονίζει πως δεν υπάρχει λόγος που γίνεται όλη αυτή η συζήτηση.

Δεν υπάρχει κάτι διαφορετικό. Υπάρχει πολλή συζήτηση, αλλά, αν γνωρίζατε τι συμβαίνει στο παρασκήνιο, δεν θα υπήρχε ενδιαφέρον για όσα γράφονται τις τελευταίες μέρες. Η επίδραση είναι πολύ μικρότερη απ’ ό,τι νομίζει ο κόσμος. Σίγουρα, αν μπορούσαμε να επιλέξουμε, θα επιστρέφαμε στη χαρτογράφηση που είχαμε στο Hockenhein, αλλά είναι δύσκολο να υπολογιστεί η απώλεια.

Για να δούμε αν και πόσο η RB8 έχει επηρεαστεί από την αλλαγή, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις κατατακτήριες, εκεί όπου κανένας δεν μπορεί αν κρύψει τίποτα…

[Πηγή: AutoSport | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]