Μετά από το Καναδικό Grand Prix, η ανταγωνιστικότητα της MP4-27 έπεσε, καθώς οι Ferrari, Red Bull και Lotus είχαν περισσότερες αναβαθμίσεις στα μονοθέσιά τους, απ’ ό,τι η McLaren. Οι άνθρωποι του Woking σχεδίασαν ένα νέο πακέτο αεροδυναμικής αναβάθμισης, τ’ οποίο είχε κάποια σημαντικά κομμάτια, όπως νέα sidepods, νέο διαχύτη, ελαφρώς διαφοροποιημένη εμπρός πτέρυγα, νέους αεραγωγούς των πίσω φρένων, νέα endplates στην πίσω πτέρυγα, με λίγο διαφορετικά στοιχεία στο κάτω μέρος και άλλα που δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά.

Το πακέτο αυτό παρουσιάστηκε στη Γερμανία, ενώ και στην Ουγγαρία, υπήρχαν κάποιες επιπλέον αναβαθμίσεις, αν και μικρότερης σημασίας. Η ανταγωνιστικότητα της MP4-27 έχει ανέβει, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τη νίκη του Lewis Hamilton στον χθεσινό αγώνα.

Ο Sam Michael, Αγωνιστικός Διευθυντής της McLaren, δηλώνει πως είναι ικανοποιημένος από την ανάπτυξη που σημειώνεται στο μονοθέσιό τους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι τεχνικοί του πρέπει να χαλαρώσουν, καθώς οι επόμενοι αγώνες είναι εξαιρετικά κρίσιμη στην τελική έκβαση του φετινού πρωταθλήματος.

Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την εξέλιξη του μονοθεσίου. Ναι, είχαμε κάποιες αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα -είχαμε κάποιες μεγάλες στο Hockenheim και μερικές μικρές εδώ, αλλά είναι σημαντικές-, και στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να συνεχίσουμε να πιέζουμε για το υπόλοιπο της σεζόν. Νομίζω ότι θα πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί στο πρωτάθλημα· είμαστε πίσω, αυτή τη στιγμή, και δουλειά μας είναι να επιστρέψουμε στην κορυφή, και έχουμε ένα αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή.

Η ομάδα που δυσκόλεψε τον αγώνα του Hamilton και της McLaren στην Ουγγαρία ήταν ο Lotus. Ο Βρετανός ρωτήθηκε για το αν φοβάται τη Lotus, και η απάντησή του ήταν η εξής:

Είναι γρήγοροι, αλλά δεν έχει σημασία ν’ ανησυχούμε γι’ αυτούς· πρέπει να κάνεις το αυτοκίνητό σου πιο γρήγορο. Έχουμε διακοπές τώρα, δύο βδομάδες για όλους, επομένως είναι ένας καλός τρόπος να επιστρέψουμε.


[Πηγή: ESPNF1 | Photo Copyright: Drew Gibson/Getty Images]