Πριν λίγο καιρό διαβάσαμε φήμες ότι το νέο Honda Civic Type-R θα φορά τον ίδιο 1,600άρη κινητήρα του αγωνιστικού ο οποίος θα αποδίδει 250+ άλογα και θα συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο.


Σήμερα, όμως διαβάζουμε από τα επίσημα χείλη του Yasuhisa Arai, από το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Honda, ότι η γρήγορη έκδοση της ένατης γενιάς του Civic θα εφοδιάζεται με ένα 2-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 300 ίππων. Η επιλογή αυτή ήταν αναγκαία για να είναι σε θέση να διασφαλίσουν ότι το αυτοκίνητο θα είναι πιο ισχυρό από το RenaultSport Megane 265, όπου η Honda το χρησιμοποιεί ως σημείο αναφοράς και υπόσχεται ότι θα σπάσει το χρόνο ρεκόρ για εμπροστοκίνητα, των 8 λεπτών και 7 δευτερολέπτων, του γαλλικού αυτοκινήτου στο Nurburgring.

Ο Arai είπε χαρακτηριστικά:

Έχουμε μια ιδέα για τα αυτοκίνητα που ήδη αναπτύσσουν οι αντιπάλοι μας και ανεξάρτητα από το τι θα παρουσιάσει ο καθένας, το αυτοκίνητό μας θα είναι το ταχύτερο εμπροστοκίνητο στο Nurburgring, όταν αυτό βγεί στη παραγωγή, και εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να συμβεί αυτό.

Επιπλέον, ο Arai δήλωσε ότι παρά τη χρήση turbo ελπίζει ο κινητήρας θα εξακολουθεί να προσφέρει το κορυφαία υψηλό στροφάρισμα του παλιού ατμοσφαιρικός κινητήρας VTEC. Η Honda ερευνά επίσης την εφαρμογή ενός ιδιαίτερου set-up της ανάρτησης που θα βοηθάει στην ελαχιστοποίηση του torque steering.

Θα διαθέτει ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ίσως τετραδιεύθυνση, αν και αυτό θα σήμαινε επανασχεδιασμό όλο του πίσω άξονα του Civic. Η εταιρεία έχει παρουσιαστεί το νέο Precision All-Wheel Steer σε μια εκδήλωση στο Tochigi της Ιαπωνίας, όπου δοκιμάστηκε το  Accord για την αμερικάνικη αγορά. Το σύστημα αυξάνει την ταχύτητα στις στροφές και στρέφει ελάχιστα προς την εσωτερική πλευρά τους πίσω τροχούς προς κατά το απότομο φρενάρισμα.

Φυσικά το μόνο ζήτημα είναι το κόστος καθώς η Honda θέλει το νέο Civic Type-R για να ξεκινάει από τα £25.000 (€31.500) για να είναι ανταγωνιστικό το προϊόν της.

[Πηγή: Autoexpress]