Αυτή είναι η νέα Porsche Cayman η οποία έκανε ντεμπούτο στην έκθεση του Los Angeles. Το αυτοκίνητο σχεδιαστικά ακολουθεί τις γραμμές της νέας Boxster έχοντας μεταλλική οροφή.

Μηχανικά φορά την ίδια γκάμα κινητήρων με τη νέα Boxster. Η Cayman φορά τον 2,7 λίτρων κινητήρα απόδοσης 275 ίππων, ενώ η Cayman S θα φορά τον 3.4-λίτρων απόδοσης 325 ίππων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό και με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη. Καταναλώνει 15% λιγότερο καύσιμο από τη προηγούμενη γενιά με την Cayman να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 266 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 7,7 λίτρα με το PDK και 8,2 λίτρα/100 με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Η Cayman S τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 283 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση8,0 λίτρα με το PDK και 8,8 λίτρα/100 με το αυτόματο 6-τάχυτο μηχανικό.

Η νέα Cayman έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερο μετατρόχιο από τη προηγούμενη γενιά ενώ είναι ελαφρύτερη κατά 30 κιλά, διαθέτοντας παράλληλα μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό.

Φορά ενεργό cruise control ενώ μεταξύ άλλω στον πρόσθετο εξοπλισμό, συναντάμε και το σύστημα keyless Entry & Drive. Πατά πάνω σε 18″ και 19″ ζάντες αλουμινίου με τις πωλήσεις της να ξεκινούν από τις 2 Μαρτίου του 2013 και στη Γερμανία η απλή Cayman ξεκινά από τις 51.385 ευρώ ενώ η Cayman S από τις 64.118 ευρώ.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Έκθεση Αυτοκινήτου 2012 του Λος Άντζελες

Ελαφρύτερη, χαμηλότερη, πιο ευέλικτη: Παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Porsche Cayman

Στουτγάρδη. Η Porsche AG γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Cayman στην Έκθεση Αυτοκινήτου 2012 του Λος Άντζελες. Η τρίτη γενιά της Cayman εξελίχθηκε εκ νέου . Είναι χαμηλότερη και μεγαλύτερη, ελαφρύτερη και ταχύτερη, αποδοτικότερη και ισχυρότερη . Το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι μεγαλύτεροι τροχοί αναβαθμίζουν τις οδηγικές επιδόσεις αυτού του “κεντρομήχανου” σπορ αυτοκινήτου σε ένα επίπεδο που είναι ασύγκριτο στην συγκεκριμένη κατηγορία. Το νέο διθέσιο είναι – μετά την 911 Carrera και την Boxster – το τρίτο σπορ μοντέλο της Porsche που διαθέτει πρωτοποριακό σχεδιασμό αμαξώματος μειωμένου βάρους. Η νέα Cayman είναι έως και 30 χλγρ. ελαφρύτερη, ανάλογα με την έκδοση και το επίπεδο εξοπλισμού, ενώ καταναλώνει έως και 15% λιγότερο καύσιμο ανά 100 χλμ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο – παρά τον ισχυρότερο κινητήρα και τις βελτιωμένες οδηγικές της επιδόσεις.

Η νέα γενιά του διθέσιου “κεντρομήχανου” σπορ αυτοκινήτου παρουσιάζεται σε δύο κλασικές για την Porsche εκδόσεις: την Cayman και την Cayman S. Το βασικό μοντέλο διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ 2,7 λίτρων, ισχύος 275 ίππων. Επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 266 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου (NEDC) κυμαίνεται μεταξύ 7,7 και 8,2 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο κινητήρας 3,4 λίτρων της Cayman S αποδίδει 325 ίππους, ενώ η καλύτερη δυνατή επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα είναι 4,7 δευτερόλεπτα. Η Cayman S έχει τελική ταχύτητα 283 χλμ./ώρα, ενώ η τιμή της κατανάλωσης καυσίμου (NEDC) κυμαίνεται μεταξύ 8,0 και 8,8 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων.

Και τα δύο σπορ coupé διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό εξατάχυτο χειροκινητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το επτατάχυτο κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) διατίθεται προαιρετικά, προσφέροντας καλύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.

Η Porsche αναβαθμίζει την Cayman με νέο προαιρετικό εξοπλισμό. Το σπορ coupé διατίθεται πλέον για πρώτη φορά με ενεργό αυτόματο πιλότο  (Adaptive Cruise Control/ACC), ένα σύστημα που ελέγχει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ανάλογα τη κίνηση και τη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Επιπλέον διατίθεται ένα ειδικά μελετημένο ηχοσύστημα της Burmester. Ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό της Cayman είναι το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί Entry & Drive, το οποίο διατίθεται προαιρετικά.

Σχεδιασμός: νέες αναλογίες, έντονες γραμμές

Η νέα Cayman είναι πιο ξεχωριστή από ποτέ. Διαθέτει νέες αναλογίες, παραμένει ωστόσο ξεκάθαρα ένα σπορ coupé της Porsche. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο και οι τροχοί νέας σχεδίασης 18 και 19 ιντσών τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός της καθορίζεται από ακριβείς γραμμές και αυστηρά σχηματισμένες αιχμές. Το παρμπρίζ έχει μετακινηθεί εμπρός η γραμμή της οροφής φτάνει στο άκρο του πίσω μέρους. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικές είναι οι δυναμικές εσοχές στις πόρτες, οι οποίες διοχετεύουν αέρα απευθείας στον κινητήρα, μέσω πλαινών εισαγωγών.

Κοιτώντας την από μπροστά, η νέα Cayman χαρακτηρίζεται από τις επιβλητικές εισαγωγές αέρα ψύξης, των οποίων το μέγεθος αυξάνεται στις πλευρές του αυτοκινήτου. Εξίσου μοναδικό στη νέα γενιά του σπορ coupé είναι το μεγάλο πίσω καπό, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, καθώς και το πίσω μέρος με τα καμπυλωτά του άκρα. Η νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, λεπτή αεροτομή, σε σύγκριση με αυτή της Boxster, ανοίγει σε μεγαλύτερο ύψος και  μεγαλύτερη γωνία. Η συνολική εμφάνιση της Cayman είναι ξεκάθαρα διαφοροποιημένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.