Μέσα από τις τελευταίες του εμφανίσεις κατάφερε να υπογράψει άλλο ένα συμβόλαιο μαζί με τη Ferrari. Ίσως είναι ένας από τους πιο παρεξηγημένους και συνάμα “τυχερούς” οδηγούς αφού οδηγεί για τη Scuderia Ferrari από το 2006! Χωρίς να έχει καταφέρει πολλά με τους κόκκινους του Maranello διατηρεί τη θέση νούμερο 2 στα γκαράζ της Ιταλικής ομάδας εδώ και 6 χρόνια (πάει για τον 7ο του χρόνου)! Το 2012, όμως, πλησίασε πολύ κοντά στην έξοδο και είναι κοινώς αποδεκτό ότι το έκανε με κάθε τρόπο. Αλλαγή κινητήρα στο Τέξας για να επωφεληθεί ο Fernando Alonso και μάχη στη Βραζιλία μπας και κλέψει τον τίτλο ο Ισπανός. Αναμφίβολα, ήταν μία δύσκολη χρονιά για τον Βραζιλιάνο και ιδιαίτερα κρίσιμη, αφού πήρε το πρώτο του βάθρο (μετά το 2010) στην Ιαπωνία. Ας δούμε, όμως, τι δήλωσε ο ίδιος για τη χρονιά που πέρασε:

Στο πρώτο μισό της χρονιάς, ανησύχησα για την ανανέωση του συμβολαίου μου.  Είχα την εντύπωση ότι η Ferrari δεν θα περίμενε μέχρι το τέλος του καλοκαιριού για ν’αποφασίσει τη σύνθεση της επόμενης χρονιάς.

Και πρόσθεσε:

Είναι αλήθεια ότι από τότε που βρέθηκα στο Maranello, πάνοτε υπήρχαν φήμες για μένα. Από την πρώτη χρονιά υπήρχαν ονόματα οδηγών που θα μπορούσαν να με αντικαταστήσουν, έτσι έγινε και φέτος. Στην αρχή έδινα ιδιαίτερη σημασία σ’αυτά που γράφονταν αλλά τον Αύγουστο, είπα στον εαυτό μου ότι πρέπει να σκέφτεται μόνο το αγωνιστικό κομμάτι και πως να διασκεδάζει τους αγώνες. Έτσι άρχισα να οδηγώ πραγματικά και να αισθάνομαι την οδήγηση, το μονοθέσιο και ταυτόχρονα να οδηγώ γρήγορα, όπως εγώ ξέρω να κάνω.

Κλείνοντας, ο Βραζιλιάνος δήλωσε ότι είναι αισιόδοξος για το μέλλον του και το μέλλον της Ferrari. Μία κοινή πορεία που ξεκίνησε το 2006 με πολλές προσδοκίες. Το μόνο που ζητούν οι Tifosi είναι να δουν τον Felipe Massa να παλεύει και να διεκδικεί όσα πρέπει να διεκδικεί η Ferrari και οι οδηγοί της. Μπορεί να δώσει το κάτι περισσότερο ή θα μείνει στα ίδια επίπεδα και την επόμενη χρονιά;

[Πηγή: PlanetF1 | Photo Copyright: Studio Colombo]