Η Renault προμηθεύει ήδη 4 ομάδες τής Formula 1 με κινητήρες της, τις Red Bull Racing, Lotus, Williams και Caterham, αλλά δε φαίνεται διατιθεμένη να περιορίσει τη συνεργασία της μόνο με τις προαναφερθείσες ομάδες, σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο της γαλλικής εταιρείας (και της Nissan), Carlos Ghosn. Ο Βραζιλιάνος είναι ανοιχτός στο να δίνουν την τεχνολογία τους σε περισσότερες ομάδες, αλλά υπογραμμίζει πως βασική τους προτεραιότητα είναι η Red Bull Racing, με την οποία πήραν για τρίτη συνεχόμενη φορά τον τίτλο, ως κατασκευαστές κινητήρων.

Θα δίνουμε κινητήρες σε όσες ομάδες μάς επιτρέπουν οι κανονισμοί, καθώς υπάρχουν κάποιοι κανονισμοί, κι εμείς τους ακολουθούμε, αλλά η τεχνολογία δε θα περιοριστεί σε ορισμένες ομάδες. Είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε την τεχνολογία μας σε περισσότερες ομάδες, αλλά με την προϋπόθεση ότι αυτό δε θ’ αμβλύνει την προσοχή που δείχνουμε για τις ομάδες που κερδίζουν.

Για ‘μάς, είναι προτεραιότητα να παρέχουμε μια πολύ δυνατή υποστήριξη στη Red Bull. Θέλουμε να θα είμαστε πάντα στις ομάδες που κερδίζουν και είναι ανταγωνιστικές. Ταυτόχρονα, είμαστε έτοιμοι να δώσουμε την τεχνολογία μας και σε άλλες ομάδες.


Το 2014, οι κανονισμοί θα υποστούν μεγάλες αλλαγές, αφού οι turbo κινητήρες επιστρέφουν στη Formula 1, αλλά ο Ghosn είναι σύμφωνος με τη συγκεκριμένη αλλαγή, η οποία είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον.

Το 2008, κάναμε μια αλλαγή στρατηγικής, λέγοντας ότι θα γίνουμε προμηθευτής κινητήρων· η προϋπόθεση ήταν να γίνει η Formula 1 πιο φιλική προς το περιβάλλον, με φιλικές τεχνολογίες. Δε λέμε ότι πρέπει να υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή ότι το χρειαζόμαστε αυτό· απλά, λέμε ότι θα πρέπει να συνεχίσουμε, ώστε η τεχνολογία να συνεχίσει να γίνεται πιο φιλική προς το περιβάλλον. Αυτό είναι που έχει σημασία.

Για να τα λέμε, όμως, όλα κ. Ghosn, τα καυσαέρια από τα μονοθέσια αντιστοιχούν μόνο στο 3% των καυσαερίων από τα οχήματα που σχετίζονται με τη Formula 1! Δηλαδή, το 97% των καυσαερίων παράγεται από τα οχήματα για τη μεταφορά των ομάδων και τον εξοπλισμό τους, όπως φορτηγά και αεροπλάνα. Δηλαδή, γι’ αυτό το 3%, θα πρέπει να μπουν κινητήρες που θα έχουν μικρότερη ισχύ και δραματική μείωση της ποιότητας του ήχου;

[Πηγή: ESPN F1]