Τα φετινά ελαστικά της Pirelli δυσκόλεψαν αρκετά τις ομάδες, ιδίως στους πρώτους αγώνες, όπου οι γόμες ήταν διαφορετικές και οι μηχανικοί δεν είχαν πολλά δεδομένα που θα τους βοηθούσαν να ρυθμίσουν καλύτερα τα μονοθέσιά τους, προκειμένου να πάρουν όσο το δυνατόν περισσότερη απόδοση απ’ αυτά και να τα κάνουν ν’ αυξήσουν τη διάρκεια ζωής τους.

Το 2013, η Pirelli θα διαφοροποιήσει ξανά τα ελαστικά που θα δίνει στις ομάδες, αλλά ο Ross Brawn, Πρόεδρος της Mercedes AMG, πιστεύει πως οι ομάδες δε θα δυσκολευτούν ιδιαίτερα.

Είχαμε μια περίοδο που οι ομάδες δε χρειαζόταν πολλή εμπειρία για τα ελαστικά. Με τα ελαστικά της Pirelli, υπήρχαν πολύ περισσότερες δυνατότητες για να το κάνεις σωστά ή λάθος, κι έπρεπε να δημιουργήσουμε ή να ενισχύσουμε την τεχνογνωσία μας.

Νομίζω ότι όλες οι κορυφαίες ομάδες έχουν τώρα αρκετή εμπειρία με τα ελαστικά. Επομένως, όταν ξεκινήσουμε με καινούρια ελαστικά την επόμενη σεζόν, θα είμαστε πολύ καλύτερη οργανωμένοι.

Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα υπάρχουν αποκλίσεις, καθώς θα έχουμε τρεις δοκιμές με κρύες συνθήκες τον χειμώνα, πριν ξεκινήσουμε να πιέζουμε πραγματικά τα ελαστικά, όταν πάμε στον πρώτο αγώνα. Όμως, νομίζω ότι οι περισσότερες από τις ομάδες ξέρουν τώρα τις ικανότητές τους να κατανοήσουν τα σωστά τα ελαστικά.

Φέτος, η W03 ήταν ένα από τα πιο επιθετικά μονοθέσια με τα ελαστικά, κάτι που είναι μεγάλο μειονέκτημα στη σημερινή εποχή της Formula 1. Οι τεχνικοί της Mercedes θα πρέπει να λύσουν και το συγκεκριμένο πρόβλημα, φτιάχνοντας παράλληλα ένα γρήγορο και ανταγωνιστικό μονοθέσιο, το οποίο θα έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης μέσα στη σεζόν, διότι ο ρυθμός εξέλιξης στους 20 αγώνες δε θα είναι μόνο σημαντική, αλλά καθοριστική.

[Πηγή: AutoSport]