Το μεγαλύτερο ρίσκο της καριέρας του αποφάσισε να πάρει ο Lewis Hamilton με τη μετακίνησή του στη Mercedes. Ο Βρετανός ξέρει ότι δεν μπορεί να γνωρίζει την ανταγωνιστικότητας της W04, και ότι θα πρέπει να την “στραγγίζει”, για να πάρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, το οποίο μπορεί, όμως, σε κάποιους αγώνες, να μην είναι ούτε το βάθρο.

Σύμφωνα με τον “Billion Dollar Man”, η γερμανική ομάδα έχει πολλή δουλειά να κάνει, αφού, στη Βραζιλία, ήταν 1.1 δευτερόλεπτα σε σχέση με τη McLaren, που ήταν το κορυφαίο μονοθέσιο στην πίστα τού Interlagos.

Νομίζω είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για το 2013, γιατί ποτέ δεν έχω οδηγήσει το μονοθέσιο. Στον τελευταίο αγώνα, στη Βραζιλία, ή Mercedes ήταν 1.1 δευτερόλεπτα πίσω, άρα θα πρέπει να δουλέψουν πάρα πολύ γι’ ανέβουν τον λόφο. Αλλά, νομίζω πως αυτό δεν είναι απίθανο· νομίζω ότι τα παιδιά έχουν εξαιρετικές δυνατότητες και γι’ αυτό είμαι εδώ.

Δεν το βλέπω βραχυπρόθεσμα. Κατ’ αρχάς, δε θα μπω στο μονοθέσιο μέχρι τον Φεβρουάριο, επομένως δε θα μπορώ να επιδράσω στο αυτοκίνητο για τουλάχιστον 6 μήνες.

Νομίζω ότι το 2014 θα πρέπει να είναι η σημαντικότερη χρονιά, ή η πιο ανταγωνιστική χρονιά, αλλά δε βλέπω τον λόγο να μην προσπαθήσουμε ν’ ανεβούμε σε κάποια βάθρα. Αν μπορούμε να πάρουμε κάποιες νίκες, τότε θα είναι πάρα πολύ καλό και θα χαμογελάμε, αλλά θα δούμε.

Ο 27χρονος, βλέποντας τη φετινή πορεία της Mercedes και την έλλειψη ανταγωνιστικότητας της W03, δε θέτει ψηλά τον πήχη για το 2013. Επίσης, ο Βρετανός προτιμά να πάει από τις ήπιες δηλώσεις στα βάθρα και τις νίκες, παρά το αντίθετο. Βέβαια, οι κανονισμοί του 2014 είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιλογή του, δε θα είναι καλό αν και το 2013 πάει εντελώς χαμένος για τους Γερμανούς.

[Πηγή: Sky Sports F1]