Τα ελαστικά του 2012 σε αριθμούς

Σχετικά άρθρα

Η φετινή σεζόν της Formula 1 ήταν μία από τις πιο συναρπαστικές και θεαματικές στη σύγχρονη ιστορία του αθλήματος. Τα ελαστικά της Pirelli είχαν μια πολύ συνεισφορά σ’ αυτό, καθώς οι ομάδες δεν έπρεπε να κάνουν αρκετά χιλιόμετρα ώστε να μάθουν πώς μπορούν να παίρνουν το μέγιστο απ’ αυτό, αλλά και να τα κάνουν να διαρκούν περισσότερο.

Η ιταλική εταιρεία μάς δίνει πολύ ενδιαφέρονται στατιστικά στοιχεία για τη φετινή σεζόν, τα οποία θα δούμε αναλυτικά:

Ελαστικά

-Συνολικός αριθμός ελαστικών για τη σεζόν: Αγωνιστικά ελαστικά: 31.800, εκ των οποίων είναι 22.500 ήταν στεγνά, 9.300 βρόχινα και 6.600 ελαστικά για τις δοκιμές (δεν περιλαμβάνονται τα ελαστικά για τις δοκιμές εξέλιξης της Pirelli)
-Από τα ελαστικά των Grands Prix: Πολύ μαλακά: 6%, Μαλακά: 25%, Μεσαία: 21%, Σκληρά: 17%, Ενδιάμεσα: 18%, Βρόχινα: 11%, Ελαστικά εξέλιξης: 2%.
-Συνολικός αριθμός ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν: Στεγνά ελαστικά: 21.400, βρόχινα ελαστικά: 2.100.
-Όλα τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν για το 2012 ανακυκλώθηκαν.
-Μέσος όρος ζωής στεγνών ελαστικών: 180 χιλιόμετρα
-Μέσος όρος ζωής βρόχινων ελαστικών: 140 χιλιόμετρα

Προσπεράσματα

-Αριθμός προσπερασμάτων για το 2012: 1139
-Περισσότερα προσπεράσματα σε στεγνό αγώνα: 90 προσπεράσματα, στο Κινεζικό Grand Prix
-Περισσότερα προσπεράσματα σε βρεγμένο αγώνα: 147 προσπεράσματα, στο Βραζιλιάνικο Grand Prix
-Λιγότερα προσπεράσματα σε στεγνό αγώνα: 12, στο Grand Prix του Μονακό

Πίστες, αγώνες και δοκιμές

-Μεγαλύτερη φόρτιση ελαστικών: Ινδία, στροφές 10 και 11
-Μεγαλύτερος σε διάρκεια αγώνας: Μαλαισία, 2 ώρες, 44 λεπτά και 51.812 δευτερόλεπτα
-Μικρότερος σε διάρκεια αγώνας: Μεγάλη Βρετανία, 1 ώρα, 25 λεπτά και 11.288 δευτερόλεπτα
-Περισσότεροι γύροι με ελαστικά: Σκληρά – Kobayashi (798 γύροι), Μεσαία – Senna (869), Μαλακά – Ricciardo (1.012), Πολύ μαλακά – Raikkonen (237), Ενδιάμεσα – Alonso (145), Βρόχινα – Kobayashi (104).
-Υψηλότερη τελική ταχύτητα μέσα: 346,0 χλμ/ώρα (Raikkonen στον αγώνα της Ιταλία)
-Μεγαλύτερη μέση ταχύτητα σ’ έναν γύρο: 248,241 χλμ/ώρα (Hamilton στις κατατακτήριες της Ιταλίας)
-Μικρότερη μέση ταχύτητα σ’ έναν γύρο: 161,828 χλμ/ώρα (Schumacher στις κατατακτήριες του Monaco)
-Περισσότεροι ταχύτεροι γύροι: Sebastian Vettel (5 σε αγώνες, 6 σε κατατακτήριες)
-Απόσταση με τα ελαστικών δοκιμών της Pirelli με τη Renault R30: 7.012 χιλιόμετρα
-Διαφορετικές πίστες για τις δοκιμές της Pirelli (μαζί με τις ιδιωτικές δοκιμές): 9

Pit Stops

-Συνολικός αριθμός pit stops: 957 (από τα οποία 14 ήταν ποινή διέλευσης από τον pit lane και τα 2 ήταν ποινή Stop & Go)
-Συνολικός μέσος όρος pit stops ανά αγώνα: 47.9, 1.9 ανά οδηγό
-Περισσότερα pit stops σε αγώνα: 76 (Μαλαισία)
-Λιγότερα pit stops σε αγώνα: 24 (Η.Π.Α)
-Ταχύτερο pit stop: 2.31 δευτερόλεπτα (McLaren/ Jenson Button, στο Γερμανικό Grand Prix)

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία

-Συνολικά χιλιόμετρα με τα ελαστικά (αγώνες και δοκιμές): Σκληρά – 101.692, Μεσαία – 121.840. Μαλακά – 123.270, Πολύ μαλακά – 21.993, Ενδιάμεσα – 13.770, Βρόχινα – 7.930
-Χαμηλότερη θερμοκρασία οδοστρώματος: 11°C, στο Grand Prix των Η.Π.Α. (17/11). Συνολικά χαμηλότερη θερμοκρασία: 0°C, στη Χερέθ, στις χειμερινές δοκιμές (10/02)
-Υψηλότερη θερμοκρασία οδοστρώματος: 55°C, στο Βραζιλιάνικο Grand Prix (23/11)
-Χαμηλότερη θερμοκρασία αέρα: 4°C, στο Grand Prix των Η.Π.Α. (17/11). Συνολικά χαμηλότερη θερμοκρασία: -2°C, στη Χερέθ, στις χειμερινές δοκιμές (10/02)
-Υψηλότερη θερμοκρασία αέρα: 37°C, στη Βαλένθια
-Χρόνος που να κατεβάσουν όλα τα δεδομένα για τα ελαστικά (περιλαμβάνονται οι δοκιμές): 92 ώρες
-Φορές που μετρήθηκαν οι θερμοκρασίες οδοστρώματος και αέρα σ’ ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο: 124
-Συνολική απόσταση με όλα τα ελαστικά (εκτός πίστας): 216.967 χιλιόμετρα
-Συνολικά tweets από την Pirelli: 5.400
-Λέξεις στα Δελτία Τύπου της Pirelli: 79.744

Στοιχεία για το προσωπικό της Pirelli

-Συνολικός αριθμός ατόμων που ταξιδεύει σε κάθε αγώνα: 52
-Συνολικός αριθμών εθνικοτήτων ατόμων που εργάζεται στην Pirelli: 10
-Μέσος όρος ωρών που ξόδεψε κάθε μηχανικός της Pirelli στο pit lane: 192 ώρς ή 8 ημέρες!
-Συνολικός αριθμός από βραχιολάκια της Pirelli που δόθηκαν στα paddock: 4.450
-Συνολικός αριθμός διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχεία για τα μέλη της Pirelli: 1.498

Εξοπλισμός της Pirelli

-Συνολικός αριθμός φορτηγών στους ευρωπαϊκός αγώνες: 13
-Συνολικός αριθμός χιλιομέτρων που ταξίδεψε κάθε φορτηγό της Pirelli: 31.125 χιλιόμετρα
-Συνολικά γεύματα για το προσωπικό της Pirelli: 24.132
-Συνολικός αριθμός καφέδων για το προσωπικό της Pirelli: 28.350
-Αριθμός διαφορετικών συνταγών ζυμαρικών από τον σεφ της Pirelli: 314
-Ποσό του μασκαρπόνε που χρησιμοποιήθηκε για τιραμισού και άλλα γλυκά: 205 κιλά

Η συνολική πορεία της Pirelli στη Formula 1 (από το 1950)

-Εκκινήσεις: 242
-Νίκες: 83
-Pole positions: 86
-Βάθρα: 256
-Ταχύτεροι γύροι: 90

[Πηγή: Pirelli | Photo Copyright: REUTERS/Albert Gea]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...