GP BRASILE F1/2012

Η Ferrari έχει να κατακτήσει κάποιον τίτλο από το 2008, όταν κατέκτησε το 16ο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η ιταλική ομάδα, το 2010, φρόντισε ν’ αντικαταστήσει τον Kimi Raikkonen μ’ έναν οδηγό κορυφαίου επιπέδου, τον Fernando Alonso· στόχος των Ιταλών ήταν να κατακτήσουν τίτλους οδηγών και κατασκευαστών, όμως τα πράγματα δεν έγιναν όπως τα ήθελαν, καθώς η τρομερή ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων της Red Bull σε συνδυασμό με τη δική τους έλλειψη ανταγωνιστικότητας έχει αφήσει τον Alonso με τη δίψα του να πάρει τον πρώτο τίτλο με τη Scuderia.

Ο Ισπανός έχει φτάσει 2 φορές πολύ κοντά στο να το καταφέρει, το 2010 και το 2012, αλλά, για πολύ λίγο, δεν μπόρεσε. Το 2010, ήταν πιο γελοία και φοβισμένη στρατηγική που έχω δει, στο Abu Dhabi, αφού ακολούθησαν τον Mark Webber κι έβαλαν στα pits πολύ νωρίς τον Alonso· φέτος, η F2012 δεν μπορούσε να τα βάλει με την RB8 στο δεύτερο μισό, παρ’ όλη τη βελτίωση που ήρθε πριν από τα μέσα τής χρονιάς.

Ο Stefano Domenicali, Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari, δηλώνει ξανά ότι οι άνθρωποι στο Maranello ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, ώστε να είναι το μονοθέσιο του 2013 πολύ ανταγωνιστικό.

Μάθαμε τα πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν, κυρίως στην εξέλιξη του μονοθεσίου, χωρίς αμφιβολία, αλλά αυτά τα πράγματα πρέπει να τα συζητήσουμε εσωτερικά. Δε θέλω να χρησιμοποιήσω τα Μέσα για να πούμε τι κάνουμε, διότι αυτό δεν αντιπροσωπεύει το πώς θέλω να δουλέψω, αλλά εδώ, στα γραφεία, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε.

Η Red Bull, τα τελευταία χρόνια, έδειξε να έχει ένα από τα καλύτερα μονοθέσια. Συνεπώς, το σημείο αναφοράς είναι, σίγουρα, ένα ανώτερο επίπεδο απόδοσης απ’ αυτό που είχαμε στη Ferrari, και απ’ αυτό πρέπει να παραδειγματιστούμε, για να βελτιωθούμε.

Αν οι άλλοι κάνουν καλύτερη δουλειά, τότε πρέπει να καταλάβεις το γιατί. Είναι θέμα ανθρώπων, της μεθοδολογίας και των εργαλείων, των πολλών συνδυασμών και της οργάνωσης, κι εσύ πρέπει να δουλέψεις πάνω σε όλα αυτά, για να βεβαιωθείς ότι μπορείς να μεγιστοποιήσεις αυτό που έχεις.

Το γράφω ξανά: ξέρω ότι είναι ανούσια τα “μπλα μπλα μπλα” των ομάδων πριν από την παρουσίαση των μονοθεσίων τους, αλλά θέλω να παραπέμπω σ’ αυτές τις δηλώσεις, σε περίπτωση που τα μονοθέσιά τους δεν είναι ανταγωνιστικά. Έτσι, πρέπει να κρατάμε ένα είδος αρχείου δηλώσεων!


[Πηγή: BBC Sport | Photo Copyright: FOTO STUDIO COLOMBO/Scuderia Ferrari]