Το Fiat 500L διαθέσιμο με δύο νέους κινητήρες

Σχετικά άρθρα

Fiat 500L 1.6 MultiJet II (12)

Η Fiat ανακοίνωσε ότι το 500L, το οποίο μέσα σε πέντε μήνες έχει ήδη 38.300 παραγγελίες στην Ευρώπη, πλέον θα είναι διαθέσιμο και με δύο ακόμη κινητήρες, τον 1.6 MultiJet II με τα 105 άλογα με 320 Nm ροπής και τον 0.9 TwinAir Turbo με τα 105 άλογα και 145 Nm ροπής.

Με τον 0.9 TwinAir Turbo το 500L κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 12,3 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα, μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 112 γρ/χλμ CO2. Με τον 1.6 MultiJet II τα 0-100 χλμ/ώρα σε 11,3 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 181 χλμ/ώρα, μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 117 γρ/χλμ CO2. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Fiat]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Fiat 500L: δυο νέοι κινητήρες μεγαλώνουν την γκάμα

  • Δυο νέοι κινητήρες συμπληρώνουν την γκάμα του 500L: ο 1.6 MultiJet II με 105 ίππους και ο 0.9 TwinAir Turbo με 105 ίππους.
  • Η πετυχημένη φόρμουλα “City Lounge” της Fiat. Επιδόσεις, ευρυχωρία και εξοπλισμός κατηγορίας Γ σε μέγεθος και κόστος κατηγορίας B.
  • Περίπου 38.300 παραγγελίες στην Ευρώπη σε μόλις 5 μήνες, οι μισές εκ των οποίων εκτός Ιταλίας.
  • Τον Ιανουάριο το 500L ήταν το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο μεσαίου μεγέθους στην Ιταλία.

Το 500L συνδυάζει το στιλ του 500 με την παραδοσιακή λειτουργικότητα της σχεδίασης της Fiat. Το “City Lounge”, όπως ονομάστηκε το αυτοκίνητο, είναι το αποτέλεσμα μιας πολύ ειδικής αλχημείας. Είναι ένα νέο αυτοκίνητο πόλης που επαναπροσδιορίζει τη μικρή κατηγορία για τις μοντέρνες οικογένειες με μια συναισθηματική φλέβα, επεκτείνοντας μερικές στιλιστικές εφαρμογές του 500 σε πρωτόγνωρες φόρμες.

Το μοντέλο επιβεβαιώνει τη θέση του ως πρώτο αυτοκίνητο για πολλές οικογένειες, συχνά ως το μόνο αυτοκίνητο των νεαρών οικογενειών, επειδή συνδυάζει πολλά χαρακτηριστικά μαζί: τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις της κατηγορίας B με εξαιρετικά μεγάλους χώρους και πλήρη εξοπλισμό που συναντάται σε μοντέλα της κατηγορίας Γ. Όλα αυτά έρχονται σε ένα προσιτού κόστους αυτοκίνητο και με μια επιπρόσθετη αξία που δεν μπορείς να βρεις πουθενά αλλού: την κομψή προσωπικότητα του Fiat 500, του ιταλικού συμβόλου του ντιζάιν.

Σήμερα, η γκάμα συμπληρώνεται και μεγαλώνει, προσφέροντας και υψηλότερες επιδόσεις και μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αυτή η περαιτέρω ωρίμανση και ανάπτυξη του μοντέλου συντελείται τώρα χάρη στον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1.6 MultiJet II των 105 ίππων και τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρας βενζίνης 0.9 TwinAir Turbo, επίσης 105 ίππων, δυο διαφορετικές εκδοχές για να φτάσεις στην ίδια απόδοση.

Συνδυασμένοι με δυο χειροκίνητα κιβώτια – C514 για τον 0.9 TwinAir Turbo και C635 1.6 MultiJet II – οι δυο κινητήρες του Fiat 500L μεταφέρουν την αντίληψη “cool & capable” κάτω από το καπό του: και οι δυο είναι έξυπνοι χάρη στην τεχνολογία που χρησιμοποιούν, στη διαφορετική προσωπικότητα που προσδίδουν στο αυτοκίνητο και στα χαμηλά κόστη χρήσης τους. Την ίδια στιγμή, οι δύο κινητήρες έχουν χαμηλές εκπομπές ρύπων και χαμηλή κατανάλωση και είναι γενναιόδωροι σε επιδόσεις, εξασφαλίζοντας πραγματικά, μετρήσιμα πλεονεκτήματα στους καταναλωτές.

Η εμπορική εμβέλεια του Fiat 500L αυξάνεται, παράλληλα με την ιπποδύναμη των κινητήρων του, αφού οι εκδόσεις κινητήρων στην περιοχή ισχύος ανάμεσα στους 100 και τους 120 ίππους καλύπτουν το 25% των συνολικών πωλήσεων στην κατηγορία. Δημιουργείται έτσι μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα, που είναι σίγουρο ότι θα συμβάλλει στην εδραίωση της υπεροχής του Fiat City Lounge, το οποίο μέσα σε μόλις 5 μήνες έχει σημειώσει εντυπωσιακή πορεία τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ιταλία. Συγκεκριμένα, στην Ιταλία, είναι το πιο καλοπουλημένο μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο και κατέχει τη δεύτερη θέση μεταξύ των diesel. Και πριν καν ολοκληρωθεί το πλήρες λανσάρισμά του σε όλη την Ευρώπη, το Fiat 500L είναι το μόνο αυτοκίνητο που γνωρίζει μια σταθερή ανάπτυξη στην κατηγορία του, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία στην ήπειρό μας.

Το νέο city lounge είναι η τέλεια έκφραση της συνταγής της Fiat για την κρίση κι ένα αυτοκίνητο που ανεβάζει τον πήχυ της κατηγορίας του: ένα σύμβολο του στιλ, συμπαγές εξωτερικά και ευρύχωρο μέσα, αξιοσημείωτα ευπροσάρμοστο και ασφαλές (κέρδισε πέντε αστέρια στο EuroNCAP), με χαμηλά κόστη συντήρησης και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε τιμή αγοράς. Χάρη σε αυτά τα ειδικά χαρακτηριστικά, το αυτοκίνητο κέρδισε τη διάκριση “New Model of the Year 2013” από τους αναγνώστες του περιοδικού Quattroruote, μπροστά από τους ισχυρότερους Γερμανούς ανταγωνιστές του.

Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον ότι το 57% των αγοραστών του 500L έρχονται από άλλες μάρκες και 61% από πολύ διαφορετικού τύπου αυτοκίνητα: 37% από την κατηγορία B, 16% από τη Γ και 8% από την A. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και το ότι το 500L έχει την ικανότητα να ικανοποιεί ένα πολύ ευρύ κοινό με πολλές διαφορετικές απαιτήσεις, ηλικία και καθημερινές ανάγκες.

Άλλωστε το χαρούμενο στιλ του 500L ελκύει πελάτες που είναι πολύ νεότεροι από τον μέσο όρο της κατηγορίας του, που τους αρέσουν οι σύγχρονες αλλά εύχρηστες τεχνικές λύσεις του, που προσφέρει πρακτικές απαντήσεις στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και στην ανάγκη για προστασία του περιβάλλοντος. Ας μη ξεχνάμε άλλωστε, ότι η Fiat είναι η μάρκα με το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2 στην Ευρώπη, μόλις 118,2 g/km, για πέμπτη συνεχή χρονιά.

Τελικά, το νέο μοντέλο της Fiat είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για νεαρές οικογένειες, που θέλουν χώρους και στιλ, όπως άλλωστε αποδεικνύει και το δημιουργικό σλόγκαν “Fiat 500L, το να μεγαλώνεις είναι cool”. Το 500L είναι ένα έξυπνο, γενναιόδωρο μοντέλο που αντιπροσωπεύει και την κορυφαία ασφάλεια, αφού κέρδισε στις δοκιμές του EuroNCAP 5 αστέρια με συνολικό σκορ 83/100, 94% χάρη στην προστασία ενηλίκων, 78% χάρη στην προστασία των παιδιών, 65% χάρη στην προστασία των πεζών και 71% χάρη στα συστήματα ασφαλείας που βοηθούν τον οδηγό.

MultiJet II: 105 ίπποι!
Ο τρίτης γενιάς Common Rail κινητήρας 1.6 MultiJet II turbo diesel των 105 ίππων είναι ένας ευφυής κινητήρας που χαρίζει στο Fiat 500L τελική ταχύτητα 181 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 11,3”. Η κατανάλωσή του είναι 4,5 λίτρα/100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο και οι εκπομπές CO2 117 g/km. Επίσης αποδίδει ροπή 320 Nm μόλις στις 1.750 σ.α.λ.

TwinAir 105 HP: αστικός προσανατολισμός
Ο κινητήρας TwinAir των 105 ίππων είναι η καλύτερη έκφραση της οικονομίας καυσίμου και του σεβασμού προς το περιβάλλον στην οποία στοχεύει το 500L, όπως επιβεβαιώνεται από την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, που είναι οι μικρότερες στην κατηγορία του: 4.8 λίτρα/100 χλμ. και 112 g/km στον συνδυασμένο κύκλο αντίστοιχα. Οι εκπομπές CO2 μάλιστα, είναι τόσο χαμηλές που καλύπτουν ήδη τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές του 2020.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, ο 105 HP TwinAir προσφέρει στο 500L τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 12,3”, ενώ έχει την εξαιρετική τιμή ειδικής ισχύος 120 ίππων/λίτρο, που τον κατατάσσει μεταξύ των πιο σπορ κινητήρων. Ο βενζινοκινητήρας 0.9 TwinAir Turbo αποδίδει ισχύ 105 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με ροπή 145 Nm στις μόλις 2.000 σ.α.λ. (80% αυτής είναι διαθέσιμη από τις 1.700 σ.α.λ.).

ECO mode
Όπως και στις προηγούμενες εφαρμογές του Turbo TwinAir, η επιλογή ECO mode είναι διαθέσιμη και στο νέο Fiat 500L: σε αυτήν την περίπτωση η μέγιστη ροπή μειώνεται στα 120 Nm και η ισχύς στους 98 ίππους, επιτρέποντας να επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία με τους ελάχιστους ρύπους. Επιπρόσθετα, το σύστημα Start&Stop είναι στο βασικό εξοπλισμό.

Αυτόματο κιβώτιο ΜΤΑ (Dualogic)
Η Fiat απαντώντας σε εκείνη τη μερίδα Ελλήνων καταναλωτών που επιζητούν ακόμη περισσότερη άνεση και οικονομία, θα διαθέτει από τέλη Φεβρουαρίου προς παραγγελία το Fiat 500L με τον κινητήρα diesel 1.3 MultiJet II 85HP με αυτόματο κιβώτιο (ΜΤΑ). Πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, που διατίθεται με τα επίπεδα εξοπλισμού Pop Star & Lounge. Οι εκδόσεις MTΑ διαθέτουν επίσης στον standard εξοπλισμό δερμάτινο πόμολο λεβιέ και paddles στο τιμόνι.

Οι νέοι κινητήρες 0.9 TwinAir Turbo 105 hp και 1.6 Multijet II 105 hp είναι ήδη διαθέσιμοι για παραγγελία.

MultiJet II: 105 horses!

  • 181 km/h top speed and 4.5 litres/100 km on the type-approval combined cycle.
  • Third generation Common Rail injection system.
  • Start&Stop system as standard.
  • Reduced running costs.

“Lively” is definitely the keyword for the new 105 HP 1.6 MultiJet II turbo diesel. A brilliant engine like the new second-generation MultiJet is needed to propel 500L in all running conditions, in cities and out, securing plenty of fun, remarkable range, low running costs and reduced servicing frequency.

In particular, with the new 1.6 MultiJet II, Euro 5+ type-approved, Fiat 500L reaches a top speed of 181 km/h and goes from 0 to 100 km/h in only 11.3 seconds. The car with this equipment consumes 4.5 litres/100 km on the type-approval combined cycle and emits 117 g/km of CO2. Not least, like the other diesel versions, the 1.6 MultiJet II requires routine servicing every 35,000 km (or two years) to be kept in perfect working order.

Second-generation MultiJet

500L introduces MultiJet II technology in combination with a 1.6 105 HP turbo diesel to additionally improve brilliant, quiet operation and to cut consumption and emissions.

Using a small-sized fixed geometry turbo charger means delivering high torque at low rpm (320 Nm at 1750 rpm) and maximum running elasticity.
The heart of Fiat 500L with 1.6 MultiJet II engine is without a doubt the third-generation Common Rail injection system that uses innovative injectors to control the amount of diesel injected into the combustion chamber with utmost precision with a particularly quick and flexible injection sequence thanks to the balanced hydraulic servo valve.

More in detail, with these injectors, up to eight injections per stroke are possible together with strategies focused on optimising the increasingly advanced combustion, such as the Injection Rate Shaping (IRS) system which involves two consecutive injections so close together in time as to generate a continuous and modulated fuel supply into the cylinders. With this method, the combustion process is improved, all to the benefit of quieter operation and particulate and nitrogen oxide (NOx) emissions. Furthermore, the new injection system is even simpler and more reliable because the injectors have a simpler structure with 40% fewer components.

Target: efficiency

Combined with the C635 six-speed manual gearbox, the 1.6 MultiJet II engine of Fiat 500L implements many features to save fuel and cut emissions. These include a smart alternator that recovers energy while coasting and stores it in the battery, engine cooling circuit optimisation that reduces the warm-up time and a variable displacement oil pump that adjusts the oil pressure in the most appropriate way, reducing the power consumed by the pump. Naturally the Start&Stop system is a must, while engine and transmission use low viscosity lubricant oil to minimise friction.

The exhaust gas treatment system implements close-coupled DPF technology which efficiently integrates the oxidising catalytic converter and the particulate trap (CCDPF). The component is remarkably compact to reduce exhaust counter-pressure with beneficial effects in terms of fuel reduction and CO2 emissions. The particulate trap is arranged close to the turbocharger outlet to provide averagely hotter gas temperatures near the particulate filter. This reduces the amount of diesel fuel needed for regeneration.

Furthermore, the fact that the two components are integrated reduces the weight of the exhaust system and improves global efficiency. The CCDPF is combined with an evolved gas recirculation system (EGR), in which all sub-components are grouped in a single very small size part (EGR module).

Servicing

500L fitting the 1.6 MultiJet II requires routine servicing every 35,000 km to be kept in perfect working order. This is a further expression of the high quality reached and the efforts made to improve robustness and reliability by fine-tuning all the components of the car. The benefits in terms of running cost reductions are obvious: for example, there is one servicing coupon less for distances of 100,000.

TwinAir 105 HP: urban vocation

  • 112 g/km of CO2: the level meets the European standards of 2020 already today.
  • ECO mode: top efficiency, lower consumptions.
  • Start&Stop system as standard.
  • MultiAir 2 intake valve control system.
  • Performance when you need it: a specific power of 120 HP/litre, a top speed of 180 km/h and 0 to 100 km/h acceleration in 12.3 seconds.

One of the features that the “L” of Fiat 500L stands for is “lightness” to make life better and simpler with innovations aimed at respecting the environment and saving fuel during everyday use. The 105 HP TwinAir is the best expression of this, as confirmed by its CO2 emissions which are among the lowest in its class: 4.8 litres/100 km and 112 g/km on the type-approval combined cycle, respectively. Additionally, emissions are so low that it complies with the European standards of 2020 already today.

In other words, the 105 HP TwinAir gives the best of the city inclinations of 500L because it is comfortable, cost-effective, eco-friendly without compromising on performance: it has a top speed of 180 km/h and goes from 0 to 100 km/h in only 12.3 seconds, in addition to having a remarkable specific power of 120 HP/litre, which ranks it among the sportiest of engines.

Technology and efficiency with uncompromising performance, when needed

With the brand-new 105 HP turbo version, the award-winning 0.9 TwinAir has reached its maximum evolution and stands out for its brilliant personality and low consumption. The new TwinAir family engine combines the concept of downsizing (displacement and weight reduction) with sophisticated technologies, like supercharging with high-efficiency turbocharger, integration of the exhaust manifold in the cylinder head and the totally new MultiAir 2 intake valve control system.

With its unique intake cam profile, the MultiAir second generation further optimises thermodynamic efficiency of the engine by modulating the amount of exhaust gas recirculated in the combustion chamber (internal EGR).

The exhaust manifold in the cylinder head instead reduces the temperature of the exhaust gases (which are directly cooled by the engine cooling system). This has a positive impact on fuel consumption particularly in the most demanding conditions because the enrichments otherwise necessary to keep down the maximum temperatures of the combustion gases are reduced in order to preserve correct turbocharger operation. Furthermore, some of the exhaust gas heat which would otherwise be wasted into the environment can be exploited to warm up the engine. In this manner, the thermal transient is reduced and the time for which the engine runs at optimal temperature is increased. This results in particularly advantageous fuel consumption and CO2 emissions on the type-approval cycle.

The 0.9 TwinAir Turbo petrol engine combined with a 6-speed C514 manual gearbox develops 105 HP at 5500 rpm with a top torque of 145 Nm at just 2000 rpm (80% of maximum torque is already available at 1,700 rpm).

ECO mode

As on the previous Turbo TwinAir applications, ECO mode is also available for the new Fiat 500L: in this condition the maximum torque delivered is limited to 120 Nm and the power to 98 HP, allowing the power unit to function in the operating range which permits maximum efficiency and thus minimum emissions. Furthermore, it fits Start&Stop as standard equipment.

The TwinAir is a gem also for its good comfort level secured by using a balancing countershaft and dual mass flywheel. Particular attention was also paid to improving the soundproofing by studying containment solutions to reduce the levels of noise perceived in the passenger compartment and to improve the articulation index.

0.9 TwinAir Turbo
105 HP

1.6 MultiJet II
105 HP

DIMENSIONS

Seats

5

5

Doors

5

5

Length (mm)

4147

4147

Width (mm)

1784

1784

Height (mm)

1665

1665

Wheelbase (mm)

2612

2612

Front – rear track (mm)

1522 – 1519

1522 – 1519

Boot capacity (litres):
– rear seat retracted
– rear seat forward
– rear seat folded

343 – 400 – 1310

343 – 400 – 1310

ENGINE

Number of cylinders, arrangement

2, straight

4, straight

Bore × stroke (mm)

80.5 × 86

79.5 x 80.5

Displacement (cm3)

875

1598

Compression ratio

10 : 1

16.5 : 1

Fuel supply

Petrol, electronic multipoint injection, turbocharger with intercooler

Diesel, electronically controlled Common Rail MultiJet II direct injection with fixed geometry turbocharger and intercooler

Timing

Single overhead camshaft with MultiAir system, 4 valves per cylinder

Twin overhead camshafts, 4 valves per cylinder

Timing control

chain

toothed belt

Tappet control

hydraulic

hydraulic

Start&Stop system

YES

YES

Max power output (HP at rpm)

105 @ 5500

105 @ 3700

Max power output (kW at rpm)

77 @ 5500

77 @ 3700

Max power output in ECO mode (HP at rpm)

98 @ 5750

– – –

Max power output in ECO mode (kW at rpm)

72 @ 5750

– – –

Max torque output (Nm at rpm)

145 @ 2000

320 @ 1750

Max torque output in ECO mode (Nm at rpm)

120 @ 1750

– – –

ELECTRICAL EQUIPMENT

Battery capacity (Ah)

63

63

TRANSMISSION

Drive

Front

Front

 

Gearbox

6 speed manual

6 speed manual

 

Gearbox type

C514

C635

 

First

4.100

4.154

 

Second

2.158

2.118

 

Third

1.345

1.361

 

Fourth

0.974

0.978

 

Fifth

0.766

0.756

 

Sixth

0.646

0.622

 

Reverse

3.818

4.000

 

Final drive torque

4.923

3.579

WHEELS

15″ tyre size

195/65 R15

195/65 R15

 

15″ rim size

15″ × 6J

15″ × 6J

 

16″ tyre size

205/55 R16

205/55 R16

 

16″ rim size

16″ × 6.5J

16″ × 6.5J

 

17″ tyre size

225/45 R17

225/45 R17

 

17″ rim size

17″ × 7J

17″ × 7J

STEERING

Steering box

Rack and pinion with Dual Drive electric power steering

Rack and pinion with Dual Drive electric power steering

 

Wall-to-wall turning circle (m)

11.1

11.1

 

Kerb-to-kerb turning circle (m)

10.7

10.7

SUSPENSION

Front

Independent wheels with MacPherson layout

Independent wheels with MacPherson layout

 

Rear

Interconnected wheels with torsion beam layout

Interconnected wheels with torsion beam layout

BRAKES

Self-ventilating disc brakes at front Ø (mm)

284

284

 

Solid disc brakes at rear Ø (mm)

251

251

CAPACITIES – WEIGHTS

Fuel tank (litres)

50

50

 

Weight in running order (kg) *

1260

1365

 

Max towable weight (non-braked) (kg)

400

400

 

Max towable weight (braked) (kg)

1000

1100

PERFORMANCE

Max speed (km/h)

180

181

 

Acceleration 0–100 km/h (secs)

12.3

11.3

CONSUMPTION

Urban cycle consumption (l/100 km)

5.7

5.4

 

Combined cycle consumption (l/100 km)

4.8

4.5

 

Extra-urban cycle consumption (l/100 km)

4.3

3.9

EMISSIONS

CO2 emissions (g/km)

112

117

Environmental classification

EURO 6

EURO 5+

* Driver weight excluded (75 kg)

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί το Fiat 500L του Πάπα Φραγκίσκου

Το Σεπτέμβριο του 2015 ο Πάπας Φραγκίσκος όταν επισκέφτηκε τις Η.Π.Α, δεν είχε επιλέξει κάποιο θωρακισμένο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, αλλά ένα ταπεινό...

Η Fiat εξετάζει να προσθέσει υβριδική έκδοση στο 500e

Τα σημάδια της επιβράδυνσης της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ολοένα και πληθαίνουν, κάτι που φέρνει πολλές εταιρίες στην επανεξέταση της στρατηγικής τους και την...

Η Fiat παρουσιάζει το 500 Tributo Trepiuno

Πριν ακριβώς 20 χρόνια και στην πρεμιέρα της έκθεσης της Γενεύης του 2004, η Fiat παρουσίασε στο περίπτερο της το Trepiuno, ένα concept που...

H Fiat μετονομάζει το τωρινό Panda σε Pandina

Με τον ερχομό του νέου Panda να πλησιάζει η Fiat ανακοίνωσε σήμερα πως μετονομάζει την υπάρχουσα γενιά του μοντέλου σε Pandina, αφού θα συνεχίσει...