Alonso Bahrain DRS

Από το 2011, όταν εμφανίστηκε το DRS, μόλις δύο φορές είδαμε το κινητό πτερύγιο της πίσω αεροτομής να μην κλείνει: το πρώτο εμφανίστηκε στον Michael Schumacher, το 2012, στο Καναδικό Grand Prix· το δεύτερο το είδαμε μόλις στον προηγούμενο αγώνα, στην F138 του Fernando Alonso, κάτι που του στοίχισε τουλάχιστον 44 δευτερόλεπτα, όταν αναγκάστηκε να μπει και δεύτερη φορά στα pit, για να του κλείσουν οι μηχανικοί του το πτερύγιο, ύστερα από δοκιμή που έκανε ο Ισπανός, ώστε να διαπιστώσει αν είναι εντάξει.

Η Ferrari εξέτασε προσεκτικά το σύστημα του “El Nano” και διαπίστωσε βλάβη στο εξάρτημα που σηκώνει το flap, αλλά δεν υπάρχει καμία ανησυχία για το αν πρόκειται να ξανασυμβεί. Το θέμα είναι πως ο 31χρονος θα μπορούσε να πάρει με άνεση τη δεύτερη θέση, δηλαδή να φύγει με 18 βαθμούς από το Μπαχρέιν, αλλά πήρε μόλις τους 4 βαθμούς της 8ης θέσης, και μπορεί να είναι καθοριστικό σ’ ένα τόσο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

[Πηγή: Ferrari]