Wolff-Costa-Brawn

Ο Paddy Lowe θα πρέπει να θεωρείται σίγουρος για το τεχνικό τμήμα της Mercedes από τις αρχές τού 2014, κάτι που αναμένεται να φέρει κάποιες αλλαγές στο τεχνικό τμήμα της γερμανικής ομάδας, αν και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν θα πάρει τη θέση τού Bob Bell, που είναι τώρα Τεχνικός Διευθυντής, διατηρώντας τον ρόλο που είχε στη McLaren.

Ο Ross Brawn, Πρόεδρος της Mercedes AMG, δεν είναι υπέρμαχος των μεγάλων αλλαγών στο τεχνικό τμήμα των ομάδων, και, όταν αυτές πρέπει να γίνουν, θα πρέπει να ξέρεις την κατάληξη.

Όσον αφορά τη δομή, η Formula 1 είναι μια τεράστια άσκηση μηχανικής και μετά, είναι από πλευράς αθλητισμού, με τους οδηγούς και τις ομάδες. Πάντα, πρέπει να επιδιώκεις να βελτιώνεις και τις δύο πλευρές, δίχως να καταστρέφεις ό,τι έχεις, κάτι που είναι πολύ εύκολο: είναι μια πολύ λεπτή εξέλιξη. Θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι, κάνεις αλλαγές, ξέρεις πού θα καταλήξεις.

Από άποψη μηχανικής, ξέρουμε πως ό,τι κάναμε πριν από 12 μήνες, τώρα μας δίνει μια ανταμοιβή. Οι αλλαγές που έγιναν τότε ήταν επώδυνες εκείνη την εποχή, κι ένας από τους λόγους που είχαμε ένα κακό δεύτερο μισό στη σεζόν. Πονάς όταν κάνεις αυτές τις αλλαγές, κάτι που συνέβη πέρυσι. Τώρα, έχουμε μια πολύ ομάδα ανθρώπων με πολλά κίνητρα, κι έχουμε αρχίσει να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους. Όταν το κάνεις αυτό, σημειώνεις πρόοδο.

Από την αθλητική πλευρά, έχουμε δύο σπουδαίους οδηγούς, και ανθρώπους με τους οποίους έχω δουλέψει για πολύ καιρό στην ομάδα. Ξέρω πώς δουλεύουν, και ξέρουν πώς δουλεύω. Μπορείς πάντα να συντονιστείς για να βελτιωθείς, αλλά δεν πρέπει να πληγώσεις αυτό που ήδη έχεις.

Το δυνατό σημείο της W04 είναι η ταχύτητα στον έναν γύρο, αλλά τα πράγματα αλλάζουν προς το χειρότερο στον αγώνα, όταν ο ρυθμός και η ανταγωνιστικότητα του γερμανικού μονοθεσίου πέφτουν, κάτι που κοστίζει σε βαθμούς. Ο Βρετανός ξέρει πολύ καλά πως το μονοθέσιο υστερεί στις μεγάλες αποστάσεις, και φυσικά είναι στόχος όλων στην ομάδα να το βελτιώσουν και σ’ αυτό, αν θέλουν να μπορέσουν να φτάσουν στην πρώτη τους νίκη για φέτος.

Δεν είναι κακό στον έναν γύρο. Αυτό που θέλουμε είναι να έχουμε ένα αυτοκίνητο που να είναι το ταχύτερο σε περισσότερους από 50 γύρους, κι αυτό είναι πρόκληση. Είναι ωραίο να ξεκινάς από την pole στους δύο τελευταίους αγώνες, αλλά αυτό που μετράει πραγματικά είναι ο αγώνας, και δεν πιστεύω ότι είμαστε εκεί ακόμα.

Έχουμε δύο οδηγούς που έχουν πάρει το πακέτο κι έχουν κάνει αυτό που θα έπρεπε τα δύο τελευταία Σάββατο, αλλά δε νομίζω ότι έχουμε το πακέτο για να είμαστε οι πιο δυνατοί στον αγώνα.

[Πηγή: Sporting Life]