Canadian F1 Grand Prix - Race

Η RB9 είναι ένα μονοθέσιο που μπορεί να περάσει με πολύ μεγάλη ταχύτητα από τις γρήγορες στροφές, αλλά, όταν εμπλέκεται η διαχείριση των ελαστικών, τότε τα πράγματα αλλάζουν, διότι το αυστριακό μονοθέσιο έχει γι’ αντιπάλους μονοθέσια που μπορούν να περάσουν γρήγορα, αλλά προκαλώντας μικρότερη φθορά στα ελαστικά, όπως είναι η F138 ή η E21.

Ο Christian Horner λέει, Πρόεδρος της RBR, όμως, ότι οι γρήγορες στροφές δεν είναι πρόβλημα γι’ αυτούς, διότι ήταν πολύ ανταγωνιστικοί σε πίστες που είχαν γρήγορες στροφές, κι έτσι ελπίζει ότι το ίδιο θα συμβεί και στο Silverstone, μία πίστα που φθείρει πολύ τα ελαστικά.

Νομίζω ότι προφανώς έχουμε κάνει κάποια πρόοδο στις ρυθμίσεις κι ελπίζει ότι αυτό θα συνεχιστεί και στο Silverstone. Η Μαλαισία είχε, επίσης, πολύ γρήγορες στροφές, και ήμασταν δυνατοί εκεί, έτσι νομίζω ότι έχουμε κατανοήσει κάποια προβλήματα που είχαμε στη Βαρκελώνη, κι ελπίζω να το συνεχίσουμε αυτό και στους επόμενους αγώνες.

Ήμασταν δυνατοί στον Καναδά, όπως στο Μπαχρέιν και τη Μαλαισία. Είδαμε, μ’ αυτά τα ελαστικά, αν είσαι στο παράθυρο, μπορείς να κάνεις πολύ καλούς γύρους. Το κάναμε σίγουρα εδώ και είναι κρίμα για τον Mark που ο αγώνας του καταστράφηκε από τους πίσω οδηγούς, διότι, διαφορετικά, πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να τον έχουμε στο βάθρο.

Το θέμα για τη Red Bull (όπως και για τη Mercedes) θα είναι όταν ανέβουν οι θερμοκρασίες, όταν έτσι η φθορά γίνεται πιο έντονη και παράλληλα αυξάνεται ο ρυθμός και η ανταγωνιστικότητα της Ferrari, με τον Fernando Alonso να είναι μόνιμος κίνδυνος όταν το ιταλικό μονοθέσιο έχει καλό ρυθμό.

[Πηγή: AutoSport | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]