Alonso-Hamilton

Σημαντική μέρα η σημερινή για τη Mercedes, διότι θα μάθει αν και κατά πόσο θα τιμωρηθεί από το Διεθνές Δικαστήριο για τις δοκιμές που έκανε στο 3ήμερο 15-17 Μαΐου, στη Βαρκελώνη, μετά από το Ισπανικό Grand Prix. Η γερμανική ομάδα περνά στην αντεπίθεση, ύστερα από την επίθεση που έχει δεχθεί από τις ομάδες, μεταξύ των οποίων είναι και η Ferrari, η οποία πραγματοποίησε κι αυτή δοκιμές, αλλά με την 150° Italia, δηλαδή το μονοθέσιο με το οποίο έτρεχε η ιταλική ομάδα το 2011.

Ο Paul Harris, δικηγόρος της Mercedes, υποστηρίζει ότι, σε περίπτωση που η ομάδα του κριθεί ένοχη, το ίδιο θα πρέπει να συμβεί και με τη Ferrari, διότι οι διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων τού 2011 και του 2013 είναι μικρές, έτσι και οι Ιταλοί μπορεί να έχουν αποκτήσει κάποιο πλεονέκτημα.

Η θέση μας είναι ότι, αν είμαστε λάθος στην ερμηνεία του άρθρου 22, και ότι υπάρχει παράβαση από ‘μάς, τότε και η Ferrari έκανε το ίδιο. Έτρεξαν το αυτοκίνητό τους και υποστηρίζουμε ότι είναι σύμφωνο με τους τωρινούς κανονισμούς.

Δε σημαίνει ότι η Ferrari έτρεξε με το μονοθέσιο του 2011, δε σημαίνει ότι δεν επιβεβαιώνει ουσιαστικά τους κανονισμούς τού 2012 και του 2013. Υπήρχε μόνο μισό δευτερόλεπτο διαφορά μεταξύ των μονοθεσίων τού 2011 και του 2013, κάτι που δείχνει ότι οι αλλαγές μεταξύ τού 2011 και του 2013 είναι ασήμαντες από πλευράς απόδοσης.

Ο Harris είπε, επίσης, ότι αν η Ferrari δεν τιμωρηθεί, τότε ούτε η Mercedes πρέπει να τιμωρηθεί, κάνοντας παράπονα για έλλειψη διαφάνειας, ενώ είπε ότι ο μηχανικός ελαστικών τής Ferrari, Hirohide Hamashima, συνομίλησε με την Pirelli, στις 3 Μαΐου, μετά από τις δοκιμές τής ιταλικής ομάδας, προφανώς για λεπτομέρειες για τα δεδομένα από τα ελαστικά.

[Πηγή: AutoSport]