paul hembery

Μετά τα φετινά προβλήματα με τα ελαστικά της Pirelli, τις πιέσεις από τις ομάδες, αλλά και την ομοσπονδία και τα αρνητικά δημοσιεύματα γύρω από την Ιταλική εταιρεία, η τελευταία αποφάσισε πως η σωστή κίνηση για το 2014, είναι η στροφή σε συντηρητικές στρατηγικές.

Βλέποντας τη διστακτικότητα των ομάδων για μεμονωμένες δοκιμές με τα φετινά μονοθέσια, αλλά και την ακύρωση των δοκιμών στην πίστα Interlagos, αμέσως μετά την λήξη του πρωταθλήματος, ο Paul Hembery δήλωσε πως η εταιρεία δεν έχει άλλη επιλογή από την δημιουργία συντηρητικών ελαστικών.

Θα επιλέξουμε μια πολύ συντηρητική στρατηγική για την ανάπτυξη της δομής του νέου ελαστικού, που θα έχει ως βάση το χειρότερο σενάριο προσομοίωσης.

Τα πράγματα (σχετικά με την εξέλιξη των ελαστικών) είναι δύσκολα, λόγω της παράνοιας των ομάδων. Αυτό που χρειαζόμαστε για να κάνουμε τη δουλειά μας, δυστυχώς δεν ταιριάζει με αυτό που θέλουν οι ομάδες και κανείς δεν έρχεται με μια λύση.

Οι πιο πάνω δηλώσεις, φανερώνουν σαφή αντίθεση σε σχέση με την συμφωνία η οποία υπήρχε έως τώρα, μεταξύ Pirelli και FIA και η οποία προέβλεπε συγκεκριμένη κατασκευή ελαστικών και γομών, ώστε να αυξάνεται το θέαμα.

Το τελευταίο τεστ της Pirelli έγινε με τη χρήση της RB8 και παρόλο που αυτό το μονοθέσιο είναι κατά πολύ ταχύτερο της Lotus, που χρησιμοποιούσε έως τώρα, δεν παύει να είναι δύο ετών.

(Το τεστ) Πήγε καλά, απ’ όσα είδαμε. Το μονοθέσιο είναι 3 δευτερόλεπτα ταχύτερο από τη Lotus που έχουμε στη διάθεσή μας, αλλά το 2014 θα είναι ένα ταξίδι προς το άγνωστο.

Η Ιταλική εταιρεία θα παραμείνει και το 2014 ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, έχοντας μάλιστα υπογράψει 5ετη συμφωνητικά με τις ομάδες και τον Ecclestone. Όμως, η κίνηση της FIA να ανακοινώσει πως θα υπάρξει στο μέλλον διαγωνισμός για τη συγκεκριμένη θέση, ανοίγει την πόρτα και σε άλλους κατασκευαστές ελαστικών και ίσως, στην στροφή προς περισσότερους από έναν προμηθευτές.

[Πηγή: GMM]