hall20130116172059600

Μετά από 40 χρόνια –περίπου- λειτουργίας, το Aulnay, το εργοστάσιο της PSA/Peugeot-Citroen στα προάστια του Παρισιού, έκλεισε. Το τελευταίο αυτοκίνητο που κύλισε τις ρόδες του από τη γραμμή παραγωγής του Aulnay, ήταν ένα Citroen C3 και έκτοτε, το εργοστάσιο που απασχολούσε πάνω από 3.000 εργαζόμενους, έριξε διακόπτες.


Το πρόβλημα είναι πως το κλείσιμο του Aulnay δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση αλλά συνήθης πρακτική για τους κατασκευαστές. Η Ford είπε πριν από περίπου έναν χρόνο πως θα κλείσει 3 εργοστάσια στην Ευρώπη και θα απολύσει 5.700 εργαζόμενους. Η GM ανακοίνωσε πως θα κλείσει το εργοστάσιο στο Bochum που απασχολεί 3.100 ανθρώπους. Η FIAT ήδη από το 2011 έκλεισε το εργοστάσιο στο Termini Imerese της Σικελίας.

Η PSA έχει κάνει γνωστά τα σχέδιά της να απολύσει 11.200 άτομα στη Γαλλία μέχρι το 2015. Ευτυχώς το Aulnay θα είναι το μοναδικό εργοστάσιο της PSA που θα κλείσει για τα επόμενα τρία χρόνια τουλάχιστον, έπειτα από συμφωνία του group με τα συνδικάτα εργαζομένων αλλά και πάλι, δεν αλλάζει το γεγονός πως οι κατασκευαστές «εγκαταλείπουν» την Ευρώπη.

Το θέμα είναι πως θα αντιδράσουν οι πολιτικοί, τα συνδικάτα και οι καταναλωτές…

[Πηγή: Bloomberg]