Williams-FW36-jerez test

Η ομάδα της Williams μας έδειξε το νέο της μονοθέσιο, την FW36, μέσα από φωτογραφίες πριν την έναρξη του τεστ της Jerez. Την τέταρτη μέρα των δοκιμών κατάφερε μάλιστα να βρεθεί στην πρώτη θέση των χρόνων, γεμίζοντας αυτοπεποίθηση τους οδηγούς και τους ανθρώπους της ομάδας.


Το επίσημο livery για το νέο πρωτάθλημα δεν έχει γίνει γνωστό, με το παραδοσιακό μπλε χρώμα να κοσμεί το νέο μονοθέσιο στις δοκιμές, ενώ η επίσημη παρουσίασή του αναμένεται να πραγματοποιηθεί μετά το τέλος των χειμερινών δοκιμών στο Bahrain και πριν την έναρξη της νέας σεζόν στη Μελβούρνη, καθώς όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ομάδα στο Twitter έχουν επικεντρωθεί στα τεχνικά μέρη του μονοθεσίου τους.

Η Βρετανική ομάδα ανακοίνωσε σήμερα και μια νέα συμφωνία με τη Genworth Financial, για πολυετή χορηγία από την Αμερικανική εταιρεία, η οποία βρίσκεται στη λίστα του περιοδικού Fortune με τις 500 εταιρείες με τα μεγαλύτερα ακαθάριστα έσοδα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Genworth ειδικεύεται στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, έχοντας ως έτος ίδρυσης το 1871.

Martini-branded Williams team shirt 2014

Επιπλέον, σήμερα δόθηκε στη δημοσιότητα η παραπάνω φωτογραφία που δείχνει το λογότυπο της Martini να κοσμεί τον ρουχισμό της ομάδας, επιβεβαιώνοντας τις φήμες.

Αναφορές λένε ότι η συμφωνία Martini έχει “διψήφιο ύψος εκατομμυρίων” ετησίως, κάτι που μόνο θετικό μπορεί να ηχεί στα αυτιά της Williams, μετά την αποχώρηση του Pastor Maldonado και τα εκατομμύρια της PDVSA.

Περισσότερες πληροφορίες, αλλά και δηλώσεις των εμπλεκόμενων, μπορείς να διαβάσεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Williams F1 Team]

Δελτίο Τύπου

WILLIAMS AND GENWORTH ANNOUNCE NEW PARTNERSHIP AGREEMENT

Williams (Ticker: WGF1) is pleased to announce a new multi-year partnership agreement with global lifestyle protection insurer, Genworth (NYSE: GNW).Genworth is a Fortune 500 company with a heritage dating back to 1871. Genworth’s Lifestyle Protection division is a leading provider of Lifestyle Protection Insurance, distributed via financial institutions and other distributors in over 20 countries worldwide, including a growing presence in Latin America and China.The new partnership will see the Genworth logo appear on the rear wing endplate of the Williams Mercedes FW36, the overalls worn by each driver, and the kit worn by team personnel from the 2014 season onwards.

Speaking about the new partnership Sir Frank Williams, Founder and Team Principal of Williams, said; “I’m delighted to welcome a brand of Genworth’s pedigree to the team for the 2014 season and beyond. We share a number of similar values such as ensuring excellence and integrity in everything we do and a truly global footprint. We’re looking forward to working in close collaboration to help them maximise the benefits that come from a close association with Williams and Formula One.”

“We are excited to become a partner to Williams,” said Peter Barrett, Global Managing Director of Genworth’s lifestyle protection division. “The Williams business, and the strong ideals and foundations that it is built on, are very closely aligned to Genworth’s core values. Our partnership with Williams provides Genworth with a powerful worldwide platform which mirrors our global footprint, connects with new global audiences and will ensure client engagement opportunities through the extensive coverage and profile that Formula One receives globally.”