TEST PRE-CAMPIONATO F1/2014 BAHRAIN 19-22/02/14

Μετά το πέρας και της δεύτερης ημέρας δοκιμών στο Bahrain, ο Fernando Alonso κάλυψε συνολικά 161 γύρους στην πίστα. Συνεχώς αναφέρουμε τους γύρους και τα χιλιόμετρα που καλύπτουν οι ομάδες, κι όχι τους χρόνους τους, αφού οι δεύτεροι είναι πολύ δύσκολο να αποκρυπτογραφηθούν, ενώ η αξιοπιστία των νέων συστημάτων των power units παίζει σημαντικότατο ρόλο αυτή τη στιγμή.

Ο Ισπανός δίνει τη θέση του στον Kimi Raikkonen για τις δυο τελευταίες μέρες του τεστ, έχοντας ολοκληρώσει τις αεροδυναμικές δοκιμές, αλλά και τον έλεγχο αξιοπιστίας που ήθελε η ομάδα από το Maranello, καταφέρνοντας και κάποια μακράς διάρκειας stint, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Ο ίδιος δήλωσε μετά την πρώτη ημέρα πως η ομάδα ακόμη μαθαίνει το νέο μονοθέσιο, κάτι που τόνισε ξανά και σε χθεσινή του συνέντευξη. Όμως η γλώσσα του σώματός του πρόδιδε έναν ανήσυχο Alonso, με τον El Nano να λέει πως, παρότι η F14 T δεν αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, η ομάδα δεν βρίσκεται στο σημείο που θα ήθελε.

Είναι σημαντικό να κάνουμε γύρους και να μαθαίνουμε πράγματα και μάλλον από αυτές τις δύο ημέρες ανακαλύψαμε μερικά ακόμη ζητήματα που έχει το αυτοκίνητο. Με κάθε γύρο προκύπτει κάτι από την πλευρά των ηλεκτρονικών.

Έχουμε τόσα πολλά πράγματα φέτος που μπορούμε να συντονίσουμε λίγο καλύτερα και μπορούμε να βελτιώσουμε. Έτσι, σιγά-σιγά, βρισκόμαστε σε μια θέση όπου είμαστε πιο άνετα.

Δεν είμαστε όσο καλά θα θέλαμε σε αυτό το σημείο και (υπάρχουν) ακόμα πολλά πράγματα για να ανακαλύψουμε και πολλά πράγματα για να βελτιώσουμε, αλλά τουλάχιστον είμαστε σε θέση να κάνουμε 160 γύρους σε δύο ημέρες, χωρίς μεγάλα θέματα με το αυτοκίνητο. Αυτό είναι καλό για την ομάδα και τα κίνητρα όλων.

Από την πλευρά της ομάδας, υπάρχει τεράστιο φόρτο εργασίας. Είναι μια πρόκληση για όλους. Μας αρέσει αυτή πρόκληση και εργαζόμαστε για να λύσουμε τα μικρά θέματα που προκύπτουν.

TEST PRE-CAMPIONATO F1/2014 BAHRAIN 19-22/02/14

Κι αν μέχρι τώρα απασχολούσε τους μηχανικούς πρωτίστως η αεροδυναμική, ο Alonso μας λέει πως αυτό σίγουρα άλλαξε. Όμως η νέα πρόκληση δεν βρίσκεται στη μηχανολογική πλευρά, αλλά στα ηλεκτρονικά και το λογισμικό.

Είναι όλα νέα με έναν τρόπο. Δεν είναι μια νέα μηχανική τεχνολογία και δεν υπάρχουν αεροδυναμικά θέματα. Μιλάμε για υπολογιστές, αριθμούς και ηλεκτρονικά. Αυτό που βιώνουμε όλοι στα σπίτια μας, με κάποια reset στους υπολογιστές μας, στην καθημερινότητά μας. Φαντάζεστε λοιπόν σε ένα μονοθέσιο της Formula 1; Έτσι, βρισκόμαστε σε αυτόν τον τομέα αυτή τη στιγμή.

Ο Ισπανός δεν δείχνει να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος μέσα από τις δηλώσεις του, ενώ παραδέχεται πως οι ομάδες με κινητήρα Mercedes παρουσιάζονται αρκετά δυνατές. Τόσο στις δοκιμές της Jerez, όσο και σε αυτές τις δυο πρώτες μέρες στο Bahrain. Παρόλα αυτά, τονίζει πως δεν ανησυχεί, καθώς είναι πολύ νωρίς ακόμα για να βγουν συμπεράσματα.

Είναι δυνατοί, χωρίς αμφιβολία. Μετά τη Jerez και αυτές τις δύο ημέρες στο Μπαχρέιν, τα αυτοκίνητα με κινητήρες Mercedes είναι σε ισχυρή θέση, αλλά αυτές είναι δοκιμές. Αυτή τη στιγμή δεν μπορείς πραγματικά να ξέρεις πόσα καύσιμα έχουν τα αυτοκίνητα, πώς είναι η χρήση των ελαστικών, κλπ. Οπότε δεν ανησυχώ.

[Πηγή: Sky Sports | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]