Williams F1

Η Williams αποφάσισε να έχει σαν συνεργάτη τη Mercedes-Benz και όχι τη Renault για τη νέα εποχή τής Formula 1, εννοώντας φυσικά τους turbo V6 κινητήρες. Η βρετανική ομάδα τερμάτισε τη σχέση της με τους Γάλλους, σαν να ήξερε κάτι για την ανωτερότητα του Mercedes-Benz PU106A Hybrid έναντι του Renault Energy F1-2014, όπως μας έχουν δείξει οι 8 ημέρες των χειμερινών δοκιμών.

Η FW36 έχει δείξει πολύ καλή αξιοπιστία μέχρι στιγμής, κάνοντας 498 γύρους,  2.522 χιλιόμετρα ή 8 αγώνες αν προτιμάς, βρισκόμενη στην 4η θέση με τους περισσότερους γύρους, πίσω από τις Mercedes (624), McLaren (541), Ferrari (538). Άγνωστο, ωστόσο, παραμένει το πόσο γρήγορο είναι το βρετανικό μονοθέσιο, αλλά ο Τεχνικός Διευθυντής, Pat Symonds, δείχνει πολύ ικανοποιημένος από το νέο μονοθέσιο.

Για κάτι που είμαστε περήφανοι στη Williams είναι ότι είμαστε η μοναδική ομάδα που δεν έχουμε προκαλέσει κάποια κόκκινη σημαία στις χειμερινές, καθώς δεν έχουμε σταματήσει ούτε μία φορά στην πίστα, και αυτό δείχνει πόσο καλός είναι ο σχεδιασμός και η ποιότητα κατασκευής. Χάσαμε τελείως μία ημέρα στο ξεκίνημα, λόγω ενός προβλήματος στην καλωδίωση, το οποίο ήταν μέρος του ηλεκτρονικού συστήματος καυσίμων, αλλά μετά από αυτό, το μονοθέσιο έχει τρέξει σαν ένα όνειρο.

Με την πολυπλοκότητα των συστημάτων που χρησιμοποιούμε το 2014, όλοι θα μάθουμε κάτι λίγο περισσότερο, έχουμε επαναπρογραμματίσει το διαγνωστικό τμήμα του εγκεφάλου μας, για να κατανοήσουμε όλα αυτά τα συστήματα. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτό που έχουμε, είναι μια σύνθετη μονάδα, είναι ένα έργο τέχνης για έναν μηχανικό. Πραγματικά, ήταν πολύ αξιόπιστο για ‘μάς. Έχει πολλή δύναμη κι εξαιρετική ροπή. Έχουν κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά.

Νομίζω ότι αυτές είναι οι μεγαλύτερες αλλαγές σε μία σεζόν. Οι άνθρωποι είχαν προβλήματα, μα κάποιοι άλλοι δεν είχαν. Νομίζω ότι η Formula 1 θα πρέπει να είναι στην πρώτη γραμμή τής τεχνολογίας, αλλά δε θα πρέπει να είναι εύκολο: είμαστε κατασκευαστές, και αυτό είναι που διαφοροποιεί τη Formula 1, και το DNA τής Formula 1 είναι να είναι τεχνικά μπροστά και να είναι στην αιχμή τής τεχνολογίας.

Το 2013, ήταν μία από τις χειρότερες χρονιές για την ομάδα τού Grove, παίρνοντας μόλις 5 βαθμούς (όπως συνέβη και το 2011), και οι Βρετανοί ελπίζουν ότι το 2014 θα είναι μια πολύ καλύτερη χρονιά γι’ αυτούς. Ο Symonds ξέρει καλά ότι δεν αρκεί ένα καλό ξεκίνημα για να έχεις μια καλή χρονιά, υπογραμμίζοντας ότι μία νίκη δεν είναι τόσο εύκολη όσο ακούγεται.

Το να μάχεσαι για νίκες, είναι πραγματικά δύσκολο. Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, ο ρυθμός εξέλιξης είναι αμείλικτος, κι εμείς πιέζουμε όσο πιο σκληρά μπορούμε, αλλά δεν περιμένουμε θαύματα εν μία νυκτί. Τα πράγματα είναι καλά, ναι, είμαστε στα πάνω μας, αλλά ας συνεχίσουμε να δουλεύουμε και τ’ αποτελέσματα θα έρθουν.

[Πηγή: Sky Sports F1]