Opel Vivaro 2014 (1)

Η Opel και η Renault παρουσίασαν σήμερα τα νέα Vivaro και Trafic, τα οποία ουσιαστικά πρόκειται για τα ίδια αυτοκίνητα, αφού είναι κατασκευασμένα πάνω στην ίδια πλατφόρμα, εξοπλίζονται με τον ίδιο 1.600αρη diesel κινητήρα, ο οποίος είναι διαθέσιμος και σε twin-turbo έκδοση με μέση κατανάλωση 6 λίτρα/100 χλμ, αλλά διαθέτουν εντελώς ξεχωριστό σχεδιασμό, με τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε εταιρίας.


Το Vivaro είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, σε δύο διαφορετικά μήκη και δύο διαφορετικά ύψη. Η πρόταση της Renault είναι διαθέσιμη και αυτή σε δύο διαφορετικά μήκη, σε δύο διαφορετικά ύψη, σε ταξί, σε βαν και σε επιβατική έκδοση.

Renault Trafic 2014 (1)

Και τα δύο θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Renault στη πόλη Sandouville της Γαλλίας, με την Vivaro έκδοση της Vauxhall να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Luton της Αγγλίας. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι.

[Πηγή: Opel, Renault]

Δελτίο Τύπου

Νέο Opel Vivaro: Κορυφαία Σχεδίαση, Πρωτοκλασάτοι Κινητήρες

  • Η βραβευμένη σχεδιαστική γλώσσα της Opel τώρα στην κατηγορία van
  • Εμφανής ποιότητα, λειτουργικότητα και επαγγελματικότητα
  • Πρακτικές λύσεις μεταφοράς φορτίων με τη δεύτερη γενιά Vivaro
  • Προηγμένοι BiTurbo diesel για κορυφαίες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση

Το νέο Opel Vivaro συνδυάζει τη λειτουργικότητα ενός ελαφρού επαγγελματικού οχήματος με ανέσεις και στυλ επιβατικού αυτοκινήτου. Η δεύτερη γενιά του bestseller της Opel που θα κυκλοφορήσει φέτος το καλοκαίρι προτίθεται να κάνει τη διαφορά λανσάροντας τη βραβευμένη σχεδιαστική φιλοσοφία Opel ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’ για πρώτη φορά στην κατηγορία LCV. Στη νέα εντυπωσιακή εμφάνιση προστίθενται προηγμένες τεχνολογίες και πλείστα πρακτικά, καινοτόμα χαρακτηριστικά κάτω από το καπό – κινητήρες diesel με πλούσια ελκτική ισχύ και προηγμένη ισχύ BiTurbo – αλλά και μέσα στην καμπίνα. Έτσι το Vivaro γίνεται μία άκρως ανταγωνιστική πρόταση σ’ αυτή τη σημαντική κατηγορία. Με ετήσιες πωλήσεις περίπου 50.000 οχημάτων, έχει πάνω από το 10% στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς για μεσαία van.

«Η δεύτερη γενιά Opel Vivaro ξεχωρίζει με την εξαιρετική πρακτικότητα και ποιότητά της. Μετά από 13 επιτυχημένα χρόνια στην αγορά, θέλαμε να κάνουμε το ‘πακέτο’ Vivaro ακόμα πιο ελκυστικό αναβαθμίζοντας παράλληλα τις βασικές αρετές του» δηλώνει ο Mark Adams, Αντιπρόεδρος Σχεδίασης της Opel, περιγράφοντας την αποστολή της ομάδας σχεδίασης. «Το νέο Vivaro αποτυπώνει τη γλυπτική τέχνη και τη Γερμανική ακρίβεια με ανάγλυφα σχεδιαστικά στοιχεία, τολμηρές αναλογίες και premium πινελιές που αναδεικνύουν την δυναμική και πολιτισμένη προσωπικότητα ενός ιδανικού επαγγελματικού οχήματος.»

Απλά ασυναγώνιστο: το στιβαρό και κομψό Νέο Opel Vivaro

Το εξωτερικό του νέου Opel Vivaro γίνεται ακόμα πιο κομψό και μοντέρνο. Με μία μεγάλη, εντυπωσιακή μάσκα, χαρακτηριστικούς προβολείς και την κομψή λεπίδα στο προφίλ – στοιχείο της βραβευμένης σχεδιαστικής γλώσσας της Opel – παραπέμπει στις χαρακτηριστικές φόρμες των επιβατικών μοντέλων της μάρκας.

Οι προβολείς περιβάλλονται από γυαλιστερά μαύρα ένθετα με ενσωματωμένα στοιχεία χρωμίου που αναδεικνύουν τον πολυεδρικό σχεδιασμό τους. Τα φώτα ημέρας υιοθετούν σχεδίαση τύπου φτερού, στοιχείο σχεδιαστικής ταυτότητας της Opel και διατίθενται με σύγχρονη, προηγμένη τεχνολογία LED, χαρίζοντας στο Vivaro μία μοναδική εμφάνιση. Με την κομψότητα, τη φαρδιά μετωπική επιφάνεια, και το ‘καθαρό’, πρακτικό πίσω τμήμα το Vivaro εκφράζει τη στιβαρότητα που αναζητούν οι πελάτες από ένα van στην καθημερινή χρήση του. Σχεδιαστικά, το προφίλ του λανσάρει τη γλυπτική τέχνη στην κατηγορία van με το στυλιστικό στοιχείο της λεπίδας να εκτείνεται από τους εξωτερικούς καθρέπτες μέχρι τα πίσω φτερά- γνωστό από την οικογένεια Insignia και τα μοντέλα Astra GTC.

Ανάλογα με το πώς πρόκειται να χρησιμοποιήσουν το νέο Vivaro – σαν ανθεκτικό van, κλασικό επαγγελματικό εργαλείο ή ένα άνετο και ευρύχωρο επιβατικό αυτοκίνητο – οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις εκδόσεις αμαξωμάτων. Επιπλέον, η χρωματική παλέτα του νέου Vivaro περιλαμβάνει έντεκα στάνταρ αποχρώσεις, με πέντε απλές και έξι μεταλλικές δύο στρωμάτων. Από το λανσάρισμα του νέου μοντέλου, θα διατίθενται και άλλες αποκλειστικές αποχρώσεις για οχήματα ειδικής χρήσης. Επομένως, οι πελάτες μπορούν να παραγγέλνουν το νέο τους Vivaro με κατάλληλο εξοπλισμό για κάθε είδους επιχείρηση και επαγγελματική ανάγκη.

Πρακτικότητα σε τέσσερις εκδοχές: Vivaro με δύο μήκη, δύο ύψη οροφής και ακόμα περισσότερους χώρους

Το πολυμορφικό Vivaro ικανοποιεί όλες σχεδόν τις ανάγκες των πελατών. Η νέα έκδοση συνεχίζει την επιτυχημένη φιλοσοφία της ποικιλίας μοντέλων και διατίθεται σε διάφορες διατάξεις με δύο συνολικά μήκη και δύο ύψη, σε εκδόσεις panel van, Combi, crew van και λεωφορείου. Στην πραγματικότητα, το νέο Vivaro απαντά ακόμα καλύτερα στις ανάγκες μεταφορών από τον προκάτοχό του, αφού και στις δύο εκδόσεις μήκους – η πρώτη έχει μήκος περίπου 5 m, και η δεύτερη προσθέτει άλλα 40 cm – είναι σχεδόν 22 cm μακρύτερο, προσφέροντας έξτρα χώρο κάτι το οποίο γίνεται αντιληπτό και στο εσωτερικό, αλλά και νέες επιλογές μεταφοράς, ανέφικτες μέχρι πρότινος.

Δύο κινητήρες diesel: Η πιο σύγχρονη τεχνολογία turbo για το νέο Vivaro

Το νέο Vivaro είναι ένα επαγγελματικό εργαλείο βαρέως τύπου, ακούραστο και για κάθε είδους χρήση, μεταξύ άλλων χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία των κινητήρων του. Διατίθεται με νέους turbo diesel: έναν 1.6 CDTI και έναν προηγμένο 1.6 BiTurbo CDTI με σειριακή υπερσυμπίεση και σύστημα δύο ψυγείων (twin-cooler). Με ταυτόχρονη λειτουργία δύο υπερσυμπιεστών, ο κινητήρας αυτός συνδυάζει άριστες επιδόσεις με υψηλή οικονομία καυσίμου. Η κατανάλωση μικτού κύκλου με τις νέες μονάδες turbo diesel μειώνεται πάνω από ένα λίτρο, ενώ με τον BiTurbo πέφτει και κάτω από τα 6,0 lit / 100 km (προκαταρκτικά δεδομένα). Αυτό προσφέρει στη νέα έκδοση του επιτυχημένου και χαρισματικού μοντέλου της Opel κορυφαίες τιμές στην κατηγορία του.

Το εργοστάσιο του Luton στη Βρετανία θα αποτελέσει την πρωταρχική μονάδα παραγωγής των εκδόσεων του νέου Opel Vivaro. Οι διάφορες εκδόσεις του bestseller της Opel στην κατηγορία LCV, που αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τη Renault, κατασκευάζονται στη Βρετανική γραμμή παραγωγής από το 2001. Μέχρι σήμερα, έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 600.000 μονάδες. Το 2009, άνοιξε επίσης στο εργοστάσιο ένα νέο κέντρο μετατροπών για ειδικές εκδόσεις όπως διπλοκάμπινες (crew van) και ανατρεπόμενες, που επεκτείνει περαιτέρω τις δραστηριότητες παραγωγής της νέας γενιάς Vivaro. Έτσι θα μπορούν να παραδίδονται πολλές τροποποιημένες εκδόσεις του νέου Vivaro από το εργοστάσιο, διευρύνοντας το πεδίο δυνατοτήτων του Vivaro για πολύ ειδικές επαγγελματικές χρήσεις. Ασφαλώς όλες οι μετατροπές πληρούν τα αυστηρότερα πρότυπα ποιότητας της Opel.

Περισσότερες πληροφορίες για τις προηγμένες τεχνολογίες του Opel Vivaro και την ευέλικτη διάταξη του εσωτερικού του θα ακολουθήσουν σύντομα.

New Renault Trafic breaks cover

  • This summer will see Renault refresh its Trafic range as it perpetuates the success story of one of its most popular models, with 1.6 million sales since 1980.
  • This practical and economical ‘Van à Vivre’ will sport a new look both inside and out, while benefitting from clever smart innovations to facilitate the lives of business customers, as well as a new range of responsive engines.
  • The vehicle will be available with a new Renault-developed 1.6 dCi powerplant, including a twin-turbocharged version that boasts fuel consumption of less than six litres per 100km.
  • New Trafic is now built at the Sandouville factory, enabling Renault to rely upon no fewer than three production plants in France to manufacture the entirety of its European market-leading range.

Launched in 1980 to replace the equally illustrious Estafette, Renault Trafic has already achieved more than 1.6 million sales around the world. Moreover, in 2014, the Trafic story will continue with the third generation of the iconic vehicle debuting in some 50 countries globally.

New Trafic comes with a completely new exterior design. The front incorporates the bigger, more upright logo that is emblematic of Renault’s new brand identity. Its stance is forceful and dynamic, while its wide, slender headlights give it an expressive look, and the more sloping windscreen results in a clear division with the bonnet. A wide and assertive air intake and a body-coloured trim strip between the two grilles produce a lighter feel. Sharper lines make the vehicle’s silhouette more dynamic than before, whilst the sturdiness that Trafic customers have come to expect have been retained courtesy of a protective, wrap-around front bumper.

With New Trafic, Renault has capitalised upon its wealth of experience in the LCV segment to offer a genuine user-friendly van that is modern and comfortable, responding ever-more closely to the needs of customers and actively contributing to the success of their business.

New Trafic can be customised as required thanks to the outstanding diversity of its range which features 270 variants, two different heights, two different lengths, delivery van, crew-cab, platform cab and minibus versions, not to mention the solutions produced by our approved converters and Renault Tech. New Trafic is both flexible and economical thanks to its new range of downsized, turbocharged engines. They are based upon the latest-generation, Renault-developed 1.6 dCi unit (R9M) and feature advanced technology to combine welcome fuel consumption savings with real driving enjoyment. This range is available in two versions: a single variable geometry turbo which yields a gain of more than one litre/100km and the Twin-Turbo version, the fuel consumption of which dips beneath the six litres/100km* threshold. These engines offer brisk pick-up and greater low-end torque for responsive acceleration, even when the vehicle is fully loaded.

New Trafic was developed by Renault’s expert LCV engineers to be reliable and robust. It benefits from the knowledge and expertise of some 1,800 men and women at the Sandouville factory, which has hitherto focused on high-end passenger cars. To relocate the van’s production to France, the factory underwent significant transformation work thanks to an investment of more than €230 million.

The Renault brand, Europe’s number one LCV maker since 1998, consequently boasts a particularly competitive production set-up, with three factories in France that are responsible for assembling all the vehicles in its range, namely Kangoo at MCA (Maubeuge), Master at SOVAB (Batilly) and Trafic now at Sandouville.

* Homologated consumption and CO2 emissions, according to (country) regulation.