GP BAHRAIN F1/2014

Η Ferrari αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα με την ανταγωνιστικότητα της F14 T και με το νέο turbo κινητήρα, τερματίζοντας στην απογοητευτική ένατη και δέκατη θέση στον αγώνα του Μπαχρέιν. Ο Fernando Alonso κάνει υπομονή εδώ και πέντε χρόνια, για να έχει ένα μονοθέσιο νικητή στα χέρια του και να φέρει το πρωτάθλημα στο Maranello, κι ο πρωταθλητής του 1978, Mario Andretti, τονίζει πως ο Ισπανός δεν θα χαραμίσει πολλές σεζόν ακόμη στη Scuderia, περιμένοντας τον τρίτο τίτλο της καριέρας του.

Ειλικρινά, δεν θα έμενα έκπληκτος (αν έφευγε από τη Ferrari). Βρίσκεται ακόμα στην καλύτερή του φάση και δεν έχει την πολυτέλεια να χάσει πολλές σεζόν. Έτσι, είμαι βέβαιος πως αν έρθει η κατάλληλη ευκαιρία, θα την εξετάσει.

Όταν ο Lewis πήρε την απόφαση να πάει στην Mercedes, πολλοί άνθρωποι έλεγαν: “Τι στο διάολο σκέφτεται;”. Αλλά κοιτάξτε τι έχει συμβεί. Ποτέ δεν ξέρεις ποια θα είναι η επόμενη ευκαιρία που θα σε φέρει στην κορυφή και από τη στιγμή που θα λήξει το συμβόλαιό του (με τη Ferrari), είμαι σίγουρος ότι θα έχει άπειρες επιλογές για να εξετάσει.

Το όνομα του Alonso έπαιξε στα περσινά σενάρια αντικατάστασης του Mark Webber στη Red Bull και παρόλο που δεν γνωρίζουμε αν ο μάνατζερ του όντως τον πρότεινε στην Αυστριακή ομάδα, ο El Nano ακύρωσε τις φήμες αυτές μέσα από δηλώσεις του. Φέτος, οι φήμες τον θέλουν να επιστρέφει στη McLaren, με σκοπό να ηγηθεί της προσπάθειας του συνδυασμού McLaren-Honda. Ο Alonso απορρίπτει κι αυτά τα δημοσιεύματα, όμως είναι εμφανές πως η Ferrari δεν μπορεί -με τη συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων- να κατασκευάσει ένα μονοθέσιο αντάξιο του ταλέντου του και ίσως αυτό να οδηγήσει στο διαζύγιο μεταξύ των δυο πλευρών.

Indianapolis 500 - Practice

Ο Andretti τονίζει την ανάγκη να βρεθεί η Ferrari στις μπροστά θέσεις, τόσο για το καλό της ίδιας, όσο και της Formula 1, με τον Luca di Montezemolo να είναι σίγουρα απογοητευμένος από την εμφάνιση στο φετινό πρωτάθλημα.

Η Ferrari δεν μπορεί να αγωνίζεται για τις τελευταίες θέσεις των βαθμών. Αυτό δεν είναι καλό για τη Ferrari και δεν είναι καλό για τη Formula 1. Για τον ένα ή τον άλλο λόγο, η Ferrari πρέπει να είναι μέσα στη μάχη. Η Mercedes είναι μια εικονική μάρκα, δεν τίθεται θέμα, αλλά όταν πρόκειται για μηχανοκίνητο αθλητισμό και ιδιαίτερα τη Formula 1, η Ferrari είναι το απόλυτο μέτρο σύγκρισης.

Μπορείτε να δείτε ότι όλοι είναι απογοητευμένοι, αρχίζοντας με τον Luca di Montezemolo. Νομίζω πως και οι οδηγοί χρησιμοποιούν όλη τους την συγκράτηση για να μην εκφραστούν. (Στη Ferrari) Δεν μπορείς πραγματικά να επικρίνεις, όπως όλοι γνωρίζουμε…

Έχουν πολύ δουλειά μπροστά τους. Νομίζω ότι το όλο πακέτο χρειάζεται βελτίωση. Στο Μπαχρέιν ήταν εμφανές πως οι Force India, Red Bull και Williams είναι σίγουρα μπροστά τους. Δεν ξέρω πόσο γρήγορα μπορούν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος, αλλά υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να κάνουν. Από αυτή την άποψη, ελπίζω να καταφέρουν κάποιο μαγικό.

Οι κόκκινοι βρίσκονται, για μια ακόμη χρονιά, σε πολύ δύσκολη θέση και ίσως ο Montezemolo να προβεί σε μεγάλες αλλαγές στο ανθρώπινο δυναμικό, κάτι που ζητούν εναγωνίως και οι οπαδοί της ομάδας. Όμως, ακόμη κι αν γίνει αυτό, μπορεί να πειστεί ο 32χρονος Alonso να κάνει υπομονή και να παραμείνει για άλλα δυο με τρία χρόνια στο Maranello, χωρίς να μπορεί να παλέψει στα ίσια για το πρωτάθλημα;

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]