F1 Grand Prix of Monaco - Practice

Έπειτα από το σφοδρό ατύχημα που είχε ο νεαρός Ολλανδός με τον Romain Grosjean στο Μονακό, προτίμησε να ρίξει την ευθύνη στον Γάλλο οδηγό, εμμένοντας στα λεγόμενά του ακόμη και μετά την έρευνα των αγωνοδικών, που έκριναν πως έφταιγε για ατύχημα και του έδωσαν ποινή. Ο Massa είχε εκφράσει την άποψή του για το συμβάν και όταν ρωτήθηκε στην συνέντευξη τύπου στον Καναδά, παρέμεινε σταθερός σε αυτή. Όμως, στον Max δεν άρεσαν τα όσα είπε ο Βραζιλιάνος, απαντώντας:

Ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του, αυτό είναι το πρώτο πράγμα, αλλά σύμφωνα με τα στοιχεία μου δεν φρέναρα αργότερα. Ο γύρος στον οποίο τράκαρα, ήταν ακριβώς ίδιος με τον προηγούμενο γύρο. Ίσως θα πρέπει να επανεξετάσεις τον αγώνα από πέρυσι και να δούμε τι συνέβη εκεί (σ.σ. εννοεί τον Massa για το περσινό ατύχημα με τον Perez στον Καναδά).

Πήρα ποινή. Τώρα επικεντρώνομαι τον Καναδά. Αυτό που συνέβη δεν θα με αλλάξει σαν οδηγό. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, ειδικά όταν παλεύω για βαθμούς, θα εξακολουθώ να ορμάω. Δεν θα αλλάξει το οδηγικό μου στυλ.

Στη συνέχεια, ο Massa τόνισε πως το περσινό συμβάν ήταν διαφορετικό, αφού ο Perez κινήθηκε ανορθόδοξα, πράγμα για το οποίο και τιμωρήθηκε. Όμως, τα λεγόμενα του Max τις προηγούμενες ημέρες, για το ότι ο Grosjean του έκανε braketest, ενόχλησαν και τον Jenson Button.

F1 Grand Prix of Monaco - Practice

Είναι προφανώς άπειρος. Νομίζω ότι το θέμα είναι, να είσαι πολύ προσεκτικός με το τι λες στις συνεντεύξεις τύπου. Το να δείχνεις κάποιον και να λες ότι σου έκανε braketest, αυτό είναι σοβαρό. Δεν νομίζω ότι συμβαίνει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό αυτές τις μέρες, είμαστε όλοι ενήλικες και δεν κάνουμε τέτοια πράγματα στη Formula 1.

Για το τέλος αφήσαμε τον Romain Grosjean. Ο Γάλλος δεν ξεχνάει τα δικά του λάθη, τονίζει όμως πως αν δεν παραδεχτείς ότι τα έκανες, δεν θα μάθεις ποτέ από αυτά.

Έχω κάνει λάθη, αρκετά από αυτά, έχω χαρακτηρισθεί ως “ο τρελός του πρώτου γύρου” -σε ευχαριστώ Mark– κάτι που πονάει λίγο. Αλλά έχω μάθει από αυτά και με έχουν κάνει πολύ δυνατότερο, έχω ανέβει στο βάθρο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα να συγκρουστείς ή να κάνεις ένα λάθος σε έναν αγώνα.

Το κλειδί είναι να το παραδεχτείς, να μάθεις από αυτό και να ζητήσεις συγνώμη από τους ανθρώπους που έπεσες πάνω τους.

Είναι απογοητευτικό. Πήγαμε στους αγωνοδίκες μετά το Grand Prix, τον ακούμπησα στον ώμο και θα μπορούσε να είχε πει “Λυπάμαι”. Αλλά στη συνέχεια να πει ότι του έκανα braketest είναι τελείως λάθος, γιατί φρενάρισα αργότερα από ότι στον προηγούμενο γύρο.

Μόλις 6 αγώνες στην πρώτη του χρονιά στην F1 και ο 17χρονος Max έχει ήδη αρχίσει να κάνει “φίλους”.