horner

Δεν είναι μυστικό πως οι ομάδες και οι οδηγοί γκρινιάζουν για την κατάσταση στην Formula 1 κυρίως όταν χάνουν, σε αντίθεση με τους απλούς οπαδούς, που ζητούν αλλαγές επειδή το αγαπημένο τους σπορ έχει χάσει τη μαγεία του. Ο Christian Horner δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα, όμως, επαναλαμβάνοντας μερικά πράγματα που βγάζουν πολύ νόημα -τουλάχιστο στο δικό μου το μυαλό- και προτείνοντας παράλληλα τον Ross Brawn ή κάποιο άλλο ανεξάρτητο άτομο για να αλλάξει τους κανονισμούς, κερδίζει πόντους.


Η F1 έχει ένα τεράστιο κοινό από όλο τον κόσμο και με το προϊόν που έχουμε αυτή τη στιγμή, πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά. Η οδήγηση των αυτοκινήτων πρέπει να αποτελεί μεγαλύτερη πρόκληση, πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός και αυτά δεν τα έχουμε τώρα.

Νομίζω ότι η ομάδα στρατηγικής είναι άτοπη. Εξακολουθώ να το λέω αυτό και θα το επαναλάβω και πάλι: Πρέπει ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων και το διοικητικό όργανο, να αποφασίσουν πως θα πρέπει να είναι η F1 και στη συνέχεια να το βάλουν στο τραπέζι και να πουν στις ομάδες: “Αυτό είναι το προϊόν που θέλουμε, αυτοί είναι οι κανόνες, αυτή είναι η δήλωση συμμετοχής”.

F1MOC_2015_HZ_07191 (Custom)

Τα αποτελέσματα του Sporting Working Group είναι οι ποινές που βλέπουμε, που είναι πολύ περίπλοκες. Το technical working group έδωσε τους κανόνες για τον κινητήρα που έχουμε… Οπότε βγάζεις εκτός αυτές τις ομάδες, καταλήγεις στο προϊόν και, στη συνέχεια, το τοποθετείς μπροστά στις ομάδες. Ίσως να χρειάζεσαι κάποιον ανεξάρτητο, κάποιον που δεν συμμετέχει, κάποιον σαν τον Ross Brawn, που κατανοεί τις προκλήσεις και ξέρει την επιχείρηση, για να γράψει τις προδιαγραφές για το πως θα πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο ή το σύνολο των τεχνικών κανονισμών.

Υπάρχει πολλή συζήτηση για το 2017, αλλά έχουμε την πολυτέλεια να περιμένουμε μέχρι το 2017; Νομίζω ότι πρέπει να επιταχύνουμε ορισμένα πράγματα. Αποφάσεις πρέπει να παρθούν, ώστε οι άνθρωποι να ξέρουν τι έρχεται. Νομίζω ότι πρέπει να απλοποιηθούν πολλοί από τους κανόνες, επειδή η λήψη ποινών και στη συνέχεια περαιτέρω ποινών… δεν είναι σωστό το grid να μην έχει διαμορφωθεί μέχρι τις 22:00 μετά τις κατατακτήριες και μετά να υπάρχουν επιπλέον κυρώσεις στον αγώνα, είναι πολύ περίπλοκο.

Με τα λεγόμενα του Horner για την πολυπλοκότητα των κανονισμών, συμφωνούν και οι Fernando AlonsoBernie Ecclestone, ενώ οι φωνές για σοβαρές και ουσιαστικές αλλαγές το 2017 μεγαλώνουν διαρκώς, εντός κι εκτός των κύκλων της Formula 1.

Fernando Alonso.

Έχουμε αυτοκίνητα που είναι υπερβολικά πολύπλοκα τεχνολογικά, ειδικά για τους ανθρώπους στο σπίτι, που θέλουν να δουν αγωνιστικά αυτοκίνητα, προσπέρασμα και μάχες για θέσεις, και όχι εξοικονόμηση στα ελαστικά, εξοικονόμηση καυσίμων και συζητήσεις για DRS, κλειδιά και ποινές.

Οι ποινές που έχουμε την Κυριακή, υποθέτω ότι είναι πολύ δύσκολο να τις κατανοήσει κάποιος στο σπίτι του, έτσι υπάρχουν πράγματα που είναι πιθανώς πάρα πολύ περίπλοκα. Ορισμένοι από τους κανόνες δημιουργούνται από κορυφαίους μηχανικούς και κορυφαίους μαθηματικούς, αλλά οι γιαγιάδες στο σπίτι δεν νοιάζονται γι ‘αυτό.

Αυτά ήταν τα λόγια του Alonso, με τον Ecclestone να συμπληρώνει πως:

Νομίζω ότι πρέπει να ρίξουμε μια πολύ καλή ματιά σε όλους τους αθλητικούς κανονισμούς. “Μην περάσεις πάνω από τη λευκή γραμμή, δεν κάνουμε αυτό, δεν κάνουμε εκείνο, αν αλλάξεις τη μηχανή πας πίσω 25 θέσεις”, ο κόσμος δεν τα κατανοεί αυτά. Δεν καταλαβαίνουν, αλλά και όταν καταλάβουν, απλά δεν τους νοιάζει.

Η Formula 1 θα έχει μια ακόμη ευκαιρία να αντιστρέψει την κατάσταση, εάν βέβαια ο Bernie και η FIA αποφασίσουν να αφαιρέσουν τα προνόμια που έχουν δοθεί στους κατασκευαστές, οι οποίοι προσπαθούν να ράψουν τους κανονισμούς στα μέτρα τους, χωρίς να έχουν καταφέρει -2 χρόνια τώρα- να συμφωνήσουν σε κάτι ουσιαστικό.