turbo (2)

Κάτι αντηχεί μέσα στις αίθουσες της Honda και της Toyota. Οι τουρμπίνες έρχονται! Η Honda και η Toyota άργησαν, αλλά το πήραν απόφαση πως το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι οι turbo κινητήρες. Όταν όλες οι υπόλοιπες εταιρίες, ακόμη και η Porsche, “αναγκάζονται” να κάνουν στροφή στους turbo κινητήρες, οι δύο Ιαπωνικές εταιρίες έμεναν κολλημένες στα ατμοσφαιρικά μοτέρ. Ωστόσο, τόσο η Honda όσο και η Toyota, κάνουν στροφή στους υπετροφοδοτούμενους κινητήρες ώστε να καταφέρουν να προσφέρουν αυτοκίνητα με μεγαλύτερες επιδόσεις, αλλά ταυτοχρόνως και με καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Όπως όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, έτσι και οι δύο Ιαπωνικές πλέον προσφέρουν και ετοιμάζουν κινητήρες που κάνουν χρήση turbo, συνδυάζοντας τεχνολογίες όπως άμεσο ψεκασμό, συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης, κιβώτια ταχυτήτων με πολλές σχέσεις, συστήματα Start/Stop και ανάκτησης ενέργειας, για να βελτιώσουν τόσο την απόδοση, όσο και την οικονομία καυσίμου. H Honda π.χ ετοιμάζει έναν 1.500αρη turbo τετρακύλινδρο VTEC κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, με την Toyota να κατασκευάζει έναν νέο 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα που θα αντικαταστήσει τον 2,5-λιτρο V6 που χρησιμοποιούν αρκετά μοντέλα της Toyota -ανάμεσά τους και το Camry- αλλά και της Lexus.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Toyota, η Honda αλλά και η Nissan, θέλουν να καλύψουν το χαμένο έδαφος στα ηχοσυστήματα αυτοκινήτου και θα προσπαθήσουν να προσφέρουν στους καταναλωτές, προηγμένα, σύγχρονα και καινοτόμα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.