2014-ABU-DHABI-GP-DARREN-HEATH-005_1

Σε συνέχεια της έρευνας του GPDA για την Formula 1, όπου έλαβαν μέρος 217.756 άνθρωποι από 194 χώρες, το Motorsport.com έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στο σπορ. Στις περισσότερες από 52.000 ώρες που ξοδεύτηκαν για να συμπληρωθεί το ερωτηματολόγιο, υπήρχε μια ερώτηση που ζητούσε από τον καθένα μας, να αναφέρει τα 4 σήματα που έχουν εντυπωθεί περισσότερο στη μνήμη του.


Συνολικά, υπήρξαν περισσότερα από 100 σήματα που προτάθηκαν, με την πρώτη θέση να ανήκει σε εκείνο της Red Bull και μάλιστα με πολύ μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα, αφού σχεδόν οι μισοί (46%) το επέλεξαν, σε αντίθεση με την δεύτερη και τρίτη θέση των χορηγών της FerrariShell και Marlboro αντίστοιχα- που είχαν ποσοστά της τάξης του 27 και 24 τοις εκατό. Ο Christian Horner δήλωσε για τα αποτελέσματα:

Πρώτον, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Red Bull είναι στη Formula 1. Για να δημιουργήσει ντόρο για το βασικό προϊόν, το οποίο είναι προφανώς το ενεργειακό ποτό. Είναι υπέροχο να βλέπουμε αυτά τα αποτελέσματα όσον αφορά την αναγνώριση της μάρκας και ειδικά τη διαφορά της με τις άλλες γνωστές μάρκες.

ενώ συμπλήρωσε, για την αλλαγή ισορροπιών μακριά από την Ferrari:

Η Red Bull είναι μια καλή προσθήκη για την F1 και καθώς η F1 εξελίσσεται, γίνεται κάτι περισσότερο από την Ferrari. Το γεγονός αυτό δείχνει τη δύναμη της μάρκας μας και μπορείτε να το δείτε αυτό μέσω της έρευνας.

Red Bull Racing

Έπειτα από αρκετά χρόνια αποχής από την διαφήμιση στην F1, το 2014 επέστρεψε και η Martini με την ομάδα της Williams. Τα αποτελέσματα είναι άκρως ενθαρρυντικά για την απόφαση αυτή, αφού η Martini βρίσκεται στην τέταρτη θέση (22%) μαζί με την Petronas, που μετράει όμως πάνω από 10 συνεχόμενα έτη στο σπορ. Όπως είναι φυσικό, η Claire Williams ήταν ενθουσιασμένη με τα αποτελέσματα.

Νομίζω ότι είναι σπουδαίο να βλέπεις έναν χορηγό, που είναι πίσω στο άθλημα εδώ και μιάμιση σεζόν, να έχει τέτοια αναγνώριση. Πιστεύω ότι αυτό δείχνει πως η Williams Martini Racing κάνει κάτι σωστά. Ουσιαστικά, είμαστε ένα νέο εμπορικό σήμα και το να το κάνεις σωστά, δεν είναι εύκολο. Αλλά φαίνεται πως δουλεύει και είναι υπέροχο.

Είμαι βέβαιη ότι οφείλονται πολλά και στην μεγάλη κληρονομιά της Martini στο άθλημα. Παίζει σαφώς μεγάλο ρόλο κι αυτό. Αλλά τώρα είναι τυλιγμένο στο ταξίδι της Williams και όλη η μεταμόρφωση από το 2013, για την οποία μίλησε πολύ ο κόσμος, παρουσίασε έναν νέο ξεκίνημα για την ομάδα.

Ακολουθεί ο πίνακας με τα δέκα πρώτα εμπορικά σήματα και το ποσοστό που συγκέντρωσε το καθένα.

Θέση Εμπορικό σήμα Ποσοστό
1. Red Bull 46%
2. Shell 27%
3. Marlboro 24%
4= Martini 22%
4= Petronas 22%
6. Santander 20%
7. Pirelli 14%
8= Ferrari 13%
8= Mercedes-Benz 13%
10. Rolex 11%

[Photo Copyrights: Darren Heath]