Sauber

Ο κινητήρας που σημείωσε τη μεγαλύτερη βελτίωση από την περσινή σεζόν είναι αυτός της Ferrari. Ο 059/4 είναι έχει πλησιάσει σε απόδοση τον Mercedes-Benz PU106B Hybrid, με τη Scuderia να χρησιμοποιεί 3 «μάρκες» για να παρουσιάσει έναν αναβαθμισμένο κινητήρα στον Καναδά, αλλά μόνο για τον εαυτό της, κάνοντας τη Sauber να περιμένει την αναβάθμιση.

Αυτή φαίνεται πως έρχεται σε ένα καλό σημείο για την ελβετική ομάδα, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Felipe Nasr, ο οποίος αποκαλύπτει πως η C34 θα έχει, επιτέλους, και αυτή την αναβάθμιση για το Spa, μία πίστα που η δύναμη του κινητήρα ίσως να είναι καθοριστική για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Θα χρησιμοποιήσουμε την τελευταία έκδοση που η Ferrari χρησιμοποίησε στον Καναδά. Έχει μερικά επιπλέον άλογα.

Felipe Nasr

Ένα από τα βασικότερα μειονεκτήματα της Sauber είναι το γεγονός πως η ομάδα δεν διαθέτει προσομοιωτή, ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στις σημερινές εποχές, όπου οι δοκιμές είναι σχεδόν απαγορευτικές. Έτσι, εκτός από την προπόνηση των οδηγών, η ομάδα δεν μπορεί να δοκιμάσει αναβαθμίσεις ή ρυθμίσεις στο μονοθέσιό της, περιορίζοντας αυτή τη σημαντική δουλειά για την πίστα και μόνο.

Είμαστε ενήμεροι για το μειονέκτημά μας και γι’ αυτό προσπαθούμε να βρούμε κάτι εναλλακτικό για την επόμενη χρονιά. Υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις στον προσομοιωτή, έτσι, χωρίς αυτόν, μας παίρνει λίγο περισσότερο να μάθουμε μια νέα πίστα.

Κάνουμε εναλλακτικά πράγματα, όπως το να βλέπουμε videos, αλλά ο προσομοιωτής είναι ο καλύτερος τρόπος. Και τώρα, με αυτά τα κομμάτια που έχουμε για το Spa, θα μπορούσαμε να τα δοκιμάσουμε στον προσομοιωτή.