Webber: Η F1 έχει βάλει πιλότους μαχητικών να οδηγούν επιβατικά αεροπλάνα

Σχετικά άρθρα

FORMULA 1 - Austrian GP

Τον Mark Webber μπορεί κανείς να τον κατηγορήσει για πολλά πράγματα, όχι όμως για την ευθύτητα και την ειλικρίνειά του. Ο Αυστραλός δεν αγωνίζεται πλέον στην F1, αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως έχει σταματήσει να ασχολείται με το σπορ. Έτσι, όταν ζητήθηκε η άποψή του, αναφέρθηκε σε πολλά θέματα που απασχολούν την F1, από τους οδηγούς και τα μονοθέσια, μέχρι και τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.

Αρχικά, ο Mark δήλωσε για το σημερινό grid, πως δεν έχει το βάθος των περασμένων ετών, εξαιτίας των πολλών pay-drivers. Και ποιος μπορεί να του καταλογίσει κάτι πάνω σε αυτό;

Αυτοί οι τύποι είναι σε εκπληκτικό επίπεδο, αλλά το βάθος δεν ήταν ποτέ πιο αδύναμο. Θα πρέπει να έχουμε το διαμέτρημα που υπάρχει στο μπροστινό μέρος του grid, μέχρι το τέλος. Χρειαζόμαστε περισσότερο βάθος και τα αυτοκίνητα να είναι ταχύτερα. Αν πάτε από το top 10 και πίσω, υπάρχουν πολλοί pay-drivers. Αυτό δεν είναι καλό. Η σωματική καταπόνηση είναι στο χαμηλότερο επίπεδο.

Test 31/01-04/02/2015_2

Στη συνέχεια, ο Webber έκανε μια εξαιρετική παρομοίωση ανάμεσα στους πιλότους και τα πιο αργά μονοθέσια, λέγοντας πως:

Οι οδηγοί θέλουν τα αυτοκίνητα να είναι πιο απαιτητικά. Είναι σαν να είσαι πιλότος ενός F-18, αλλά να πιλοτάρεις για την British Airways. Βρίσκονται εντός της ζώνης άνεσης τους, ελέγχοντας τους αγώνες. Είναι απογοητευτικό.

Η F1 θα πρέπει να είναι η κορωνίδα. Θα πρέπει να είναι μακράν η ταχύτερη μέσα στις στροφές, να είναι απαιτητική σωματικά για τους οδηγούς, ώστε να γίνουν αυτοί και πάλι μονομάχοι. Το αυτοκίνητο πρέπει, επίσης, να είναι κάτι που οι οπαδοί δεν έχουν δει ποτέ κάτι παρόμοιο. Υπάρχουν τόσες πολλές κατηγορίες που βρίσκονται κοντά (στην F1) τώρα.

Επόμενο θέμα, τα κλειστά κόκπιτ. Οπαδοί και οδηγοί εμφανίζονται διχασμένοι πάνω στο θέμα, με τον Webber να ακολουθεί μια άλλη συλλογιστική. Ο Αυστραλός θεωρεί αναπόφευκτη την εισαγωγή τους για λόγους ασφαλείας, οπότε ζητάει να έρθει αυτή όσο το δυνατόν γρηγορότερα, εφόσον λυθούν τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα.

ex-f1-driver-mika-salo-says-closed-cockpits-in-f1-are-ridiculous-49148_1

Είμαι purist, αλλά θα ήθελα να δω τα κλειστά κόκπιτ. Τώρα, απλά καθυστερούν το αναπόφευκτο. Σε 10 χρόνια πιθανότατα θα υπάρχει, οπότε ας το φέρουμε νωρίτερα και να βρούμε έναν τρόπο που να είναι κομψός, αλλά και ασφαλής για την απομάκρυνση (του οδηγού). Υπάρχουν αρκετοί εμπειρογνώμονες για να συμβεί αυτό.

Κλείνοντας τη συνέντευξή του, ο πρώην πιλότος της Red Bull αναφέρθηκε στους Jenson Button και Nico Rosberg. Αρχικά, συμβουλεύοντας τον JB για το μέλλον του, και στη συνέχεια τον Nico, για την δύσκολη χρονιά που διανύει φέτος.

Το να ξέρει ότι πηγαίνει σε μια κούρσα και δεν έχει καμία πιθανότητα, διανοητικά είναι πολύ δύσκολο. Θα ήθελα πολύ να τον δω να δοκιμάζει κάτι διαφορετικό, όπως τα σπορ αυτοκίνητα. Απογοητεύομαι βλέποντας την κατάστασή του.

Θέλω να τον δω σε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά πρόκειται να συμβεί αυτό την επόμενη χρονιά; Το βλέπω απίθανο. Ο JB, ο τύπος του άντρα που είναι τολμηρός, ένα μαύρο άλογο, θα του αρέσει ένα περιβάλλον το οποίο να είναι λιγότερο τεταμένο.

Rosberg-Hamilton

Γι ‘αυτό το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα είναι πολύ σημαντικό. Η πιο αδύναμη χρονιά μου ήταν η χρονιά μετά (που έχασα τον τίτλο) και ο Nico περνάει τώρα αυτό. Οδηγούσα το πρωτάθλημα για ένα μεγάλο μέρος του 2010, πριν ο Seb κάνει το σερί του προς το τέλος.

Ο Nico μπορεί να ξεπεράσει αυτή την περίοδο, αλλά τώρα δεν υπάρχει χρόνος για να κάνει διάλειμμα. Οι αγώνες είναι κάθε δεκαπενθήμερο, μπαμ, μπαμ, μπαμ. Δεν είναι όπως το τένις ή το γκολφ, όπου μπορείς να χάσεις ένα τουρνουά και μετά να πας να αγκαλιάσεις το αρκουδάκι σου. Πρέπει να συνεχίσεις να πιέζεις, κι αυτός ο χειμώνας θα είναι πολύ σημαντικός για τον Nico.

ΠηγήBBC Sport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...