Ford-Focus-RS-1

Έχουν περάσει περίπου 6 μήνες από τότε που η Ford μας είχε παρουσιάσει το πολυαναμενόμενο Focus RS και 2 από τότε που μας αποκάλυψε την ιπποδύναμη του. Μέχρι τώρα όμως, δεν είχαμε σαφή εικόνα του τι μπορούν κάνουν τα 350 άλογα στις 6.800 σ.α.λ. που παράγει ο 2.3 λίτρων Ecoboost –με 440 Nm ροπής από 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ.– και το σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring.

Χάρη στο Launch Control, το 2016 Focus RS χρειάζεται μόλις 4.7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση και αν ο οδηγός συνεχίσει να πατάει το γκάζι, το hot hatch του Blue Oval θα συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι τα 266 km/h της τελικής του. Φυσικά, κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης –τουλάχιστον για 15 δευτερόλεπτα αυτής-, ο κινητήρας του RS αποδίδει 470 Nm ροπής, χάρη στη λειτουργία Overboost.

Να θυμίσουμε το νέο Focus RS έρχεται με “Drift Mode” ενώ το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να στείλει έως και το 70% της ροπής στον πίσω άξονα και έως το 100% αυτής της ροπής στον πίσω τροχό που κρίνει ότι πρέπει/μπορεί να την περάσει στον δρόμο. Επίσης, το 2016 Focus RS εξοπλίζεται με τη γνωστή πλέον RevoKnuckle εμπρός ανάρτηση. Όσον αφορά στην εμφάνιση, το μοντέλο φορά επιθετικό bodykit, με μεγάλη αεροτομή, δύο απολήξεις της εξάτμισης και ελαστικά 19’’ με ελαστικά της Michelin. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με sport καθίσματα της Recaro, σύστημα infotainment SYNC με οθόνη 8’’, κάμερα οπισθοπορείας κ.ά. Όποιος ενδιαφέρεται, θα μπορεί να παραγγείλει το Ford Focus RS σε ένα από 4 χρώματα: Nitrous Blue, Frozen White, Absolute Black και Stealth Gray. Πόσο θα χρειαστεί να πληρώσει;

Η Ford ανακοίνωσε ότι η τιμή του Focus RS στην Ελλάδα ξεκινά από τις 45.000 ευρώ, με τις παραγγελίες να ξεκινούν από σήμερα.

Δελτίο Τύπου

Η Ford Αποκαλύπτει το Νέο Focus RS με Επιτάχυνση 0 – 100 Km/h σε 4,7 Δευτ. & Τελική Ταχύτητα 266 km/h Με Τιμή από €45.000

  • Το νέο Ford Focus RS επιταχύνει από 0-100km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 266 km/h
  • Το ταχύτερο Ford RS όλων των εποχών τώρα διατίθεται για παραγγελία από €000 στην Ελλάδα με Ford Performance AWD και κινητήρα 2.3 EcoBoost 350 PS
  • Το καινοτόμο Focus RS προσφέρει επίσης Drive Modes – με το πρώτο στη βιομηχανία Drift Mode – και Launch Control, οι παραδόσεις ξεκινούν στην Ευρώπη από τις αρχές του 2016

ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ, Γερμανία, 16 Σεπτεμβρίου, 2015 – Η Ford Motor Company ανακοίνωσε σήμερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ότι το νέο Focus RS με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7 δευτ., θα είναι το ταχύτερο μοντέλο RS όλων των εποχών – όπως φαίνεται σε αυτό το νέο βίντεο new video.

Το Focus RS θα αγγίζει την τελική ταχύτητα των 266 km/h με έναν ειδικά σχεδιασμένο νέο κινητήρα 2.3-lit EcoBoost της Ford που θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 350 PS.

Η Ford ανακοίνωσε επίσης σήμερα ότι το Focus RS διατίθεται τώρα για παραγγελία στην Ελλάδα από €45.000.

Το νέο Focus RS βελτιστοποιεί την επιτάχυνση λανσάροντας την τεχνολογία Launch Control σε μοντέλο Ford RS για πρώτη φορά. Επίσης σηματοδοτεί το ντεμπούτο του Ford Performance All-Wheel Drive με Dynamic Torque Vectoring, για άριστη πρόσφυση και κράτημα με απαράμιλλη ευελιξία και ταχύτητα στις στροφές.

Το Focus RS πλαισιώνεται στη Φρανκφούρτη από όλη τη γκάμα Ford Performance για την Ευρώπη, μεταξύ άλλων το νέο υπεραυτοκίνητο υπερυψηλών επιδόσεων Ford GT, το Focus ST wagon και 5-θυρα μοντέλα, και το πολυβραβευμένο Fiesta ST.

«Το νέο Focus RS επιταχύνει στα 100 km / h σε 4,7 δευτ. – όση ώρα χρειάζονται οι πελάτες να αποφασίσουν ότι το θέλουν διακαώς από τη στιγμή που θα πιάσουν το τιμόνι» δήλωσε ο Juergen Gagstatter, chief program engineer για το Focus RS. «Το αυτοκίνητο προσφέρει επαναστατική τεχνολογία με εντυπωσιακή οδηγική συμπεριφορά και επιδόσεις, σε μία τιμή που θα κάνει τους premium ανταγωνιστές μας να χάσουν τον ύπνο τους.»

Η λειτουργία Launch Control του Focus RS διαμορφώνει τα συστήματα πλαισίου και κίνησης του αυτοκινήτου ώστε να προσφέρουν την ταχύτερη δυνατή επιτάχυνση, ανεξαρτήτως συνθηκών πίστας. Ο οδηγός επιλέγει Launch Control από το μενού του ταμπλό, βάζει πρώτη σχέση, πατά τέρμα γκάζι και μετά αφήνει το συμπλέκτη. Το σύστημα προσφέρει βέλτιστη οδηγική εμπειρία – κατανέμοντας τη ροπή μέσω του συστήματος AWD, διατηρώντας μέγιστη ροπή χρησιμοποιώντας τη λειτουργία overboost του turbo, διαχειριζόμενο το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ρυθμίζοντας τους αποσβεστήρες.

Για να επιτυγχάνεται μέγιστη επιτάχυνση ανάμεσα στις αλλαγές σχέσεων, μία σχετική λυχνία στο ταμπλό ειδοποιεί τον οδηγό πότε πλησιάζει στο βέλτιστο σημείο για επιλογή μεγαλύτερης σχέσης στις 5.900 rpm, και αναβοσβήνει εάν ο κινητήρας φτάνει στο όριο των 6.800 rpm.

Το σύστημα Ford Performance AWD βασίζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες που διαχειρίζονται την κατανομή ροπής εμπρός / πίσω του αυτοκινήτου και παράλληλα ελέγχουν την κατανομή ροπής στον πίσω άξονα – η δυνατότητα κατανομής ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών (torque vectoring) έχει θεαματικά αποτελέσματα στη συμπεριφορά και στην ευστάθεια στο στρίψιμο.

Το σύστημα AWD παρακολουθεί δεδομένα από πολλαπλούς αισθητήρες του οχήματος 100 φορές το δευτερόλεπτο. Στοχεύοντας στη βέλτιστη δυναμική συμπεριφορά, το σύστημα Ford Performance AWD ρυθμίστηκε σε συνδυασμό με το προηγμένο Electronic Stability Control, κυρίως με το σύστημα Torque Vectoring Control που βασίζεται στο σύστημα πέδησης και λειτουργεί παράλληλα με το torque-vectoring AWD.

Οι οδηγοί του Focus RS μπορούν να επιλέξουν από τέσσερα διαφορετικά Drive Modes που διαμορφώνουν το σύστημα AWD, τον έλεγχο των αποσβεστήρων, το Electronic Stability Control, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του κινητήρα, και τον ήχο της εξαγωγής ώστε να απολαμβάνουν βέλτιστες επιδόσεις στο δρόμο ή σε συνθήκες αγωνιστικής πίστας. Διατίθενται ρυθμίσεις Normal, Sport ή Track, μαζί με ένα ειδικό Drift Mode που επιτρέπει ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος σε αγωνιστικές συνθήκες.

Ο νέος κινητήρας 2.3-lit EcoBoost του νέου Focus RS μοιράζεται την ίδια βασική δομή με τον αλουμινένιο, τετρακύλινδρο της νέας Ford Mustang και έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για το Focus RS ώστε να αποδίδει 10% περισσότερη ισχύ. Περιλαμβάνει νέο υπερσυμπιεστή twin-scroll χαμηλής αδράνειας με μεγαλύτερο συμπιεστή, βελτιστοποιημένη σχεδίαση εισαγωγής και μεγαλύτερης διαμέτρου σύστημα εξαγωγής.

Η μέγιστη ροπή των 440 Nm αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 4.500 rpm, ενώ για 15 δευτερόλεπτα μπορεί να φτάσει τα 470 Nm με τη λειτουργία overboost κατά τη διάρκεια μιας δυναμικής επιτάχυνσης.

Προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, το νέο Focus RS είναι η τρίτη γενιά Focus RS, μετά τα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2002 και το 2009.

Το τμήμα Ford Performance λειτουργεί σαν ένα εργαστήριο καινοτομίας και δοκιμών για τη δημιουργία μοναδικών οχημάτων, υψηλών επιδόσεων, εξαρτημάτων, αξεσουάρ και εμπειριών για τους πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη καινοτομιών και τεχνολογιών στην αεροδυναμική, το ελαφρύ βάρος, τα ηλεκτρονικά, τις επιδόσεις των κινητήρων και την απόδοση καυσίμου που μπορούν να εφαρμόζονται ευρέως στην προϊοντική γκάμα της Ford.

Το Focus RS, το 30ό αυτοκίνητο με το θρυλικό σήμα RS, θα κατασκευάζεται στο Saarlouis (Γερμανία) και είναι ένα από τα 12 νέα οχήματα υψηλών επιδόσεων που η Ford θα λανσάρει σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2020 στο πλαίσιο μιας νέας εποχής επιδόσεων Ford. Η εταιρία εκτιμά ότι οι παραδόσεις στους πελάτες στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2016.