Nico Rosberg

Την πρώτη θέση στην πρώτη περίοδο του GP της Σιγκαπούρης  κέρδισε ο Nico Rosberg, δείχνοντας τις προθέσεις του για την συνέχεια του τριημέρου. Ακολούθησε, ο ομόσταυλος του, Lewis Hamilton, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Daniel Ricciardo. Οι συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα της Σιγκαπούρης ήταν ιδανικές για δράση, καθώς στον αέρα είχε 29 βαθμοί Κελσίου και στο οδόστρωμα έφτανε του 36 βαθμούς.

Η περίοδος ξεκίνησε με τον Alexander Rossi να κάνει τον πρώτο του αναγνωριστικό γύρο, μετά την θέση που κέρδισε στην Manor για τους επόμενους πέντε αγώνες. Η πίστα της Σιγκαπούρης δεν είχε ακόμα καλυφθεί από το φως των προβολέων, με τους οδηγούς να ξεκινούν τους αναγνωριστικούς τους γύρους κάνοντας αρκετές δοκιμές με τα μονοθέσιά τους. Η Force India και Lotus δοκίμαζαν την αεροδυναμική των VJM08 και Ε23 αντίστοιχα, έχοντας προφανώς νέες αναβαθμίσεις. Για την πρώτη, ο υπεύθυνος της Vijay Mallya, είχε δηλώσει ότι θα έφερνε ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων, ενώ νέα εμπρός πτέρυγα είχε και ο Carlos Sainz.

Τον πρώτο χρονομετρημένο χρόνο έγραψε ο Lewis Hamilton με το 1:54,393 να τον ανεβάζει στην κορυφή, όμως ο teammate του Nico Rosberg φαίνεται ότι βρήκε το feel της πίστα αμέσως, κάνοντας 40 εκατοστά ταχύτερο γύρο. Ο ρυθμός των οδηγών βελτιωνόταν καθώς η πίστα γέμιζε με λάστιχο και ο Γερμανός οδηγός της  Ferrari μαζί με τον συμπατριώτη στη Mercedes ήταν οι ταχύτεροι, με τον Rosberg από την πρώτη θέση να έχει ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τον συμπατριώτη του.

Μπαίνοντας στην τελευταία ώρα του FP1, η κίνηση στην πίστα ήταν μικρή εξαιτίας την αξιολόγησης των δεδομένων από τις ομάδες. Στο πρώτο stint του FP1, τα μονοθέσια έκαναν επί το πλείστον 7-8 γύρους με την έκπληξη να ακούει στο όνομα του Daniel Ricciardo, ο οποίος ήταν δεύτερος πίσω από τον Nico Rosberg, με τη χρήση της μαλακής γόμας της Pirelli να έχει καθολική επικράτηση.

2009 Singapore F1 GP

Έπειτα από 15 λεπτά από το τελευταίο γρήγορο γύρο του Nico Rosberg, στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια κατέβασε τον χρόνο του ακόμα ένα δευτερόλεπτο, με τον Γερμανό να είναι εντυπωσιακός και με διαφορά ο ταχύτερος όλων. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, με την σειρά του βελτίωσε και αυτός τον χρόνο του, όμως ήταν και πάλι 0,310 πιο αργός από τον Rosberg.

Oι Danile Kvyat και Felipe Massa είχαν καθηλωθεί στα γκαράζ των ομάδων τους για την πρώτη ώρα της περιόδου. Ο νεαρός Ρώσος οδηγός είχε πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας και ο Βραζιλιάνος είχε ένα θέμα με το κάθισμα του μονοθεσίου του.

Έχοντας μπει στη στο τελευταίο μισάωρο του FP1 η δυναμική των ομάδων στην συγκεκριμένη πίστα φαίνεται σίγα σιγά να διαμορφώνεται, καθώς  ο μοναδικός o οποίος είχε κατέβει κάτω από το 1:48 ήταν ο Nico Rosberg. Στην δεύτερη θέση ήταν ο Lewis Hamilton, 0,3 δευτ. πιο αργός, και στην τρίτη θέση ήταν σταθερά ο Daniel Ricciardo με 0,4 διαφορά από τον πρώτο. Την δεκάδα έκλειναν με την σειρά οι Vettel, Raikkonen, Hulkenberg, Sainz, Verstappen, Maldonado και Alonso.

Μέχρι εκείνο το διάστημα δύο ήταν οι πιο δραστήριοι οδηγοί στην πίστα. Ο πρώτος ήταν ο Pastor Maldonado με 19 γύρους και δεύτερος ο Nico Rosberg με 17. Οι υπόλοιποι είχαν κάνει 13-14 γύρους. Ο πρώτος, όμως, πληροφορήθηκε από την ομάδα του ότι υπάρχει πρόβλημα με το μονοθέσιό του και ότι θα έπρεπε να πάει στα pit της ομάδας, καθώς όπως ανέφερε ο αρχιμηχανικός του Βενεζουελάνου το μονοθέσιο του θα ήταν έτοιμο και πάλι για το FP2.

Πληροφορίες έκαναν λόγο ότι ο οδηγός της Mercedes Nico Rosberg μετά την εγκατάλειψη στην Μοντσα είχε στην πλάτη του νέο κινητήρα δηλαδή τον τέταρτο κινητήρα της χρονιάς. Νέο κινητήρα επίσης είχε στην πλάτη του και ο Nico Hulkenberg.

H περίοδος έληξε τρία λεπτά πριν το τέλος καθώς βγήκε κόκκινη σημαία. Υπεύθυνος της κόκκινης σημαίας ο ”νέος” Alexander Rossi ο οποίος  έχασε το πίσω μέρος και έπεσε στις μπαρντιέρες της πίστα με αποτέλεσμα να βάλει τέλος και στον γύρο του αλλά και στην περίοδο όπως προείπα.  To FP2 ξεκινά στις 16:30 ώρα Ελλάδος.