Fernando Alonso in action.

Όταν ο Fernando Alonso έβαζε τη υπογραφή του στο 3ετές συμβόλαιο της McLaren, πολύ δύσκολα θα φανταζόταν πως θα είχε συγκεντρώσει μόλις 11 βαθμούς σε 14 αγώνες. Η απόδοση και η αξιοπιστία της MP4-30 κινήθηκαν σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα φέτος, με τον Honda RA615H να είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει αυτή τη στιγμή στο grid, έτσι η προσοχή της McLaren και της Honda έχει στραφεί στη νέα σεζόν.

Είναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε πόσο διαφορετικά θα είναι τα πράγματα για τις δύο εταιρείες, ωστόσο ο Ferni ανυπομονεί να τελειώσει η φετινή σεζόν, ώστε τα πράγματα να αλλάξουν σημαντικά μέσα στον χειμώνα, διότι, όπως λέει, το ιαπωνικό power unit φτάνει στα όριά του και πρέπει να γίνουν αλλαγές εν όψει της νέας σεζόν.

Φτάνουμε σε έναν περιορισμό και χρειαζόμαστε τον χειμώνα για να αλλάξουμε κάποιες από τις δομές του κινητήρα, αλλά έχουμε πάρει το μέγιστο από τον τωρινό. Ήταν ενδιαφέρον να παίρνεις μέρος σε αυτό ως οδηγός, το ίδιο και με την ομάδα που δουλεύει στο σασί, την αεροδυναμική, με τον Peter (σ.σ. εννοεί τον Προδρόμου), με μια διαφορετική προσέγγιση απ’ ό,τι έχω συνηθίσει. Όλη η ομάδα είναι είναι προσηλωμένη σε ένα πράγμα και όλοι δουλεύουν σε μία κατεύθυνση, έτσι είναι ένα φανταστικό συναίσθημα.

Fernando Alonso

Τα σχέδια για το μέλλον είναι μεγάλα σύμφωνα με τον Ισπανό, ο οποίος τονίζει πως ο ρυθμός ανάπτυξης θα πρέπει να είναι μεγαλύτερος από αυτόν των αντιπάλων του, επαινώντας ταυτόχρονα τους μηχανικούς τους.

Υπάρχουν μερικά projects και οι άνθρωποι με τους οποίους δούλεψα φέτος ήταν πάρα πολύ έξυπνοι, είναι φανταστικοί. Η απόδοση, ειδικά του κινητήρα, που είχαμε στην αρχή της σεζόν δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε για να είμαστε ανταγωνιστικοί, έτσι πρέπει να κάνουμε μεγαλύτερη πρόοδο και να ρισκάρουμε περισσότερο από το κανονικό. Όλα αυτά έχουν γίνει από πολύ έξυπνους μηχανικούς κι έξυπνους ανθρώπους.