_79p6181

Αρκετές ομάδες της F1 αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, κυρίως εξαιτίας των τεράστιων αλλαγών που συντελέστηκαν πέρυσι στο σπορ, και οι οποίες τις ανάγκασες να τρέξουν παράλληλα προγράμματα εξέλιξης δυο μονοθεσίων. Επίσης, το κόστος των νέων κινητήρων κυμαίνεται σε διπλάσια επίπεδα σε σύγκριση με τους V8. Επιπρόσθετα, για το 2017 είναι αρκετά πιθανό να υπάρξουν άλλες πολύ σημαντικές αλλαγές, αφού το νέο προφίλ του σπορ δεν κέρδισε τους οπαδούς.

Όλα αυτά τείνουν να πνίξουν οικονομικά τις μικρομεσαίες ανεξάρτητες ομάδες, ενώ υπάρχει στο προσκήνιο και το πρόβλημα της Red Bull: Οι κόκκινοι ταύροι διαθέτουν δυο ομάδες, αλλά δεν έχουν βρει ακόμη προμηθευτή κινητήρων, αφού οι αντίπαλοι κατασκευαστές δεν θέλουν να τους δώσουν ισάξιους κινητήρες. Έτσι, με πιθανή την αποχώρηση του Mateschitz από το σπορ, επανέρχεται στο προσκήνιο η ιδέα των τρίτων μονοθεσίων και, φυσικά, η Mercedes που κερδίζει συνεχώς αυτή τη στιγμή, δεν θα είχε πρόβλημα με κάτι τέτοιο.

Toto Wolff

Αν μια ομάδα αποχωρήσει, και είχαμε αυτή τη συζήτηση σχετικά με την Lotus πριν από λίγο καιρό, στη συνέχεια, το τρίτο αυτοκίνητο θα είναι η λύση για να γεμίσει το grid. Για μένα προσωπικά, είναι μια αρκετά συναρπαστική ιδέα.

Θα προτιμούσα να έχω την Red Bull στο άθλημα και τρίτα αυτοκίνητα και ένα grid από 27-28 αυτοκίνητα, και μερικούς συναρπαστικούς νέους οδηγούς σε αυτά τα τρίτα αυτοκίνητα. Αλλά αυτή είναι σίγουρα μία από τις εφεδρικές λύσεις. Η πρώτη προτεραιότητα είναι να κρατήσουμε (τις ομάδες) στο άθλημα.

Όσο για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η RBR, ο Wolff λυπάται για αυτή, αλλά δεν θα έβαζε τίποτε πάνω από το καλό της δικής του ομάδας· ούτε καν το καλό του σπορ.

P-20150920-00716_News

Δεν μπορείς να κλείσεις τα μάτια σου στο γεγονός ότι αυτή είναι μια πλατφόρμα που χρειάζεται παίκτες και χρειάζεται ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Χρειάζεται ανταγωνιστικές ομάδες και αυτό ήταν ένα κομμάτι που εξετάζαμε. Η Red Bull είναι ένα νεανικό εμπορικό σήμα και αυτό είναι καλό για την F1.

Αλλά, αυτό είναι επίσης ένα περιβάλλον που θα χρειαστεί να κοιτάξουμε τον εαυτό μας, δίνοντας προτεραιότητα στην απόδοση της ομάδας μας. Οπότε, καταλήγουμε στην ερώτηση του εάν θα πας με την πλατφόρμα που είναι καλή για το άθλημα ή με εκείνη που είναι καλή για την ομάδα σου. Από τη δική μας πλευρά, είναι σαφές πως θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην δική μας ανταγωνιστικότητα.

Ο Αυστριακός αναφέρθηκε και στην πιθανή αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην F1, τονίζοντας πως ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να διαθέτει “μακροπρόθεσμη προοπτική και όραμα”, για να προχωρήσει το σπορ μπροστά και να παραμείνουν οι κατασκευαστές σε αυτό.