RA615H

Η Formula 1 έχει πέσει πλέον τόσο χαμηλά, που οι κατασκευαστές κινητήρων είχαν στη διάθεσή τους «μάρκες» για να βελτιώσουν ορισμένα μέρη, πάντα για την υποτιθέμενη μείωση του κόστους. Οι κανονισμοί για την εξέλιξη των turbo V6 κινητήρων εντός της σεζόν θα γίνουν ακόμα πιο αυστηροί για το 2016, και οι κατασκευαστές θα πρέπει να δώσουν το τελικό σχέδιο στην Παγκόσμια Ομοσπονδία στις 29 Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με το έγκυρο Motorsport, οι τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων (Mercedes, Ferrari, Renault και Honda) θα συναντηθούν με τη FIA την Πέμπτη, ώστε να θίξουν το συγκεκριμένο ζήτημα, που για τις Renault και Honda είναι πολύ σημαντικό, καθώς, με τέτοιους περιορισμούς στην εξέλιξη, πολύ δύσκολα θα καταφέρουν να πλησιάσουν τη Ferrari και ειδικότερα τη Mercedes.

Βάσει των τωρινών κανονισμών, οι κατασκευαστές έχουν στη διάθεσή τους 25 «μάρκες» που θα πρέπει να τις χρησιμοποιήσουν μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου, ενώ, για να αλλάξει ο κανονισμός, θα πρέπει να υπάρξει ομοφωνία μεταξύ των ομάδων· διαφορετικά, καμία αλλαγή δε θα πραγματοποιηθεί. Αυτά που θα συζητηθούν είναι αρκετά, ακόμα και η άρση της απαγόρευσης της εξέλιξης σε κάποια στοιχεία του power unit, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε τη συνάντηση, από την οποία σίγουρα θα προκύψουν νεότερα για το θέμα.