Toyota-Prius-3

Το σκάνδαλο εκπομπών της VW δεν επηρεάζει μόνο την γερμανική εταιρία αλλά ολόκληρο τον κλάδο των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, γι’αυτό και η Toyota αποφάσισε να τραβήξει το βύσμα των diesel κινητήρων της και να εστιάσει στα υβριδικά (Prius) και στα αυτοκίνητα υδρογόνου (Mirai). Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι στο μέλλον κανένας diesel κινητήρας της δεν θα αναπτυχθεί περισσότερο, ενώ έχει θέσει ως στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 του στόλου της κατά 90% έως το 2050.

2015 Toyota Mirai (1)

Η Toyota έχει ανακοινώσει και την κατάργηση των βενζινοκινητήρων έως το 2050, ενώ παράλληλα τρέχει το project Toyota 2.0, το οποίο περιλαμβάνει νέους κινητήρες, νέα παγκόσμια πλατφόρμα (TNGA), πιο αποδοτικά εργοστάσια, περισσότερη αποκέντρωση, περισσότερα υβριδικά και αυτοκίνητα υδρογόνου. Το project έχει ως στόχο την σαρωτική αναμόρφωση της εταιρίας, αναμόρφωση που έχει ως στόχο να κάνει την Toyota πιο επιθετική σε όλα, από την κατασκευή και τον σχεδιασμό των προϊόντων της, μέχρι και την διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού.

Το 2020 η Toyota θέλει να πουλήσει 30.000 αυτοκίνητα υδρογόνου, με το νούμερο αυτό να αυξάνεται στη συνέχεια κάθε χρόνο όλο και περισσότερο, με τις Honda, Nissan και Mitsubishi να θέλουν και αυτές να καταργήσουν τους diesel κινητήρες τους, εστιάζοντας σε υβριδικές λύσεις. Στην κατάργηση των diesel για χάρη των υβριδικών μοντέλων προσανατολίζεται και η Mercedes-Benz.