Αρχική Κατασκευαστές Volkswagen Continental: Το dieselgate της VW θανάσιμο πλήγμα για τους κινητήρες πετρελαίου σε ΗΠΑ, Ιαπωνία και Κίνα

Continental: Το dieselgate της VW θανάσιμο πλήγμα για τους κινητήρες πετρελαίου σε ΗΠΑ, Ιαπωνία και Κίνα

5
Continental: Το dieselgate της VW θανάσιμο πλήγμα για τους κινητήρες πετρελαίου σε ΗΠΑ, Ιαπωνία και Κίνα

Continental dieselgate

O Elmar Degenhart, ο διευθύνων σύμβουλος της Continental, μίλησε στο γερμανικό Boersen-Zeitung όπου έκανε μια άκρως ενδιαφέρουσα δήλωσε. Ο ίδιος προβλέπει πως το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων της VW θα μπορούσε να βάλει ταφόπλακα στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στις Η.Π.Α, στην Ιαπωνία και στην Κίνα.

Ο επικεφαλής της Continental εκτιμά πως τα diesel αυτοκίνητα θα μπορούσαν να καταργηθούν στις παραπάνω χώρες, επειδή, έχουν μικρό μερίδιο αγοράς, μόλις 1% με 3%, σε αντίθεση με το 53% που είναι το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη, με αρκετές χώρες της Γηραιάς Ηπείρου, να γυρίζουν την πλάτη στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, όπως έχει κάνει η Γαλλία.

Όπως θα θυμάσαι, η Continental είναι η εταιρία που έχει αναπτύξει το παράνομο λογισμικό για τον 1.6 TDI EA189 κινητήρα, αλλά η εταιρία υποστηρίζει πως δεν έχει σχεδιαστεί να χειραγωγεί τις εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών μέτρησης. Η Continental, σύμφωνα με τον Degenhart, παρέδωσε στην VW ένα λογισμικό σύμφωνα με τις απαιτήσεις της, και πως η εγκατάσταση και η ρύθμισή του στα αυτοκίνητα, έγινε αποκλειστικά από την VW. Έτσι, η εταιρία του δεν εμπλέκεται σε οποιαδήποτε νομική έρευνα που σχετίζεται με την Dieselgate, όπως συμβαίνει με την Bosch, με εισαγγελείς από την Στουτγάρδη να την ερευνούν, ώστε να προσδιορίσουν το κατά πόσο η Bosch έχει νομικές ευθύνες σε σχέση με το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών της VW, με τον γερμανικό προμηθευτή να είναι εκείνος που έχει αναπτύξει το λογισμικό για τον 2.0 TDI κινητήρα. Η Continental παρέχει επίσης στη VW μπεκ, αντλίες καυσίμου και τον εξοπλισμό διαχείρισης του κινητήρα.

Ο Degenhart έκλεισε τη συνέντευξή του λέγοντας πως είναι μόνο θέμα χρόνου μέχρι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να ξεπεράσουν τις πωλήσεις των αυτοκινήτων με συμβατικούς κινητήρες, ενώ βλέπει σημαντική αύξηση και στις πωλήσεις αυτοκινήτου με κινητήρες υδρογόνου. Όπως τόνισε ο Degenhart, για να συμβεί αυτό θα πρέπει να μειωθεί η τιμή της κιλοβατώρας των μπαταριών από τα 272-326 δολάρια που είναι σήμερα, στα 109 δολάρια, ώστε η ηλεκτροκίνηση να γίνει διαθέσιμη στο ευρύ κοινό.