diesel


H Κομισιόν θέλει να αλλάξει τις δοκιμές μέτρησης εκπομπών από εργαστηριακές συνθήκες, σε πραγματικές συνθήκες έως το 2017, αλλά ο ACEA προειδοποιεί πως οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων των νέων πραγματικών δοκιμών θα μπορούσαν να κάνουν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα να γίνουν τόσο ακριβά, που οι κατασκευαστές θα αναγκαστούν να σταματήσουν την πώλησή τους. Με ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA) αναφέρει:

Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας συμφωνεί με την ανάγκη αλλαγής των κανονισμών ώστε οι εκπομπές ρύπων να είναι πιο αντιπροσωπευτικές με τις πραγματικές συνθήκες. Ωστόσο, είναι σημαντικό, η αλλαγή αυτή να προχωρήσει κατά τρόπο που να επιτρέπει στους κατασκευαστές να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τις αναγκαίες αλλαγές, χωρίς να διακυβεύεται ο ρόλος του πετρελαίου, ως ένας από τους βασικούς πυλώνες για την εκπλήρωση των μελλοντικών στόχων εκπομπών του CO2.

Ο ACEA συνεχίζει να τονίσει την ανάγκη για ένα χρονοδιάγραμμα ώστε οι νέες δοκιμές να λαμβάνουν υπόψιν τις τεχνικές και οικονομικές πραγματικότητες των σημερινών αγορών, ώστε να δοθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα για την εφαρμογή των νέων ελέγχων εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων σε πραγματικές συνθήκες (RDE) σε όλα τα νέα οχήματα.

Χωρίς ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα και προϋποθέσεις, ορισμένα diesel μοντέλα θα μπορούσαν να γίνει αποτελεσματικά δυσβάσταχτα για τις εταιρίες, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές να τα αποσύρουν από την αγορά.