VW-Jetta-TDI

Όσο περνά ο καιρός, τόσο περισσότερες λεπτομέρειες βγαίνουν στην δημοσιότητα, σχετικά από τις εσωτερικές και εξωτερικές έρευνες που διενεργεί η VW για να διαπιστώσει και η ίδια, το πως φτάσαμε στο σκάνδαλο με τα 11 εκατ. TDI Euro 5 αυτοκίνητα της, στα οποία έχει εγκαταστήσει το παράνομο λογισμικό.

Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε πως η Bosch είχε κατασκευάσει το επίμαχο λογισμικό, αλλά σύμφωνα με δημοσίευμα της Bild am Sonntag, η Bosch είχε προμηθεύσει την Volkswagen με λογισμικό, μόνο για τους 2.0 TDI diesel κινητήρες. Όπως έχει γίνει γνωστό, η Bosch είχε τονίσει πως το λογισμικό της προοριζόταν αποκλειστικά για δοκιμές, αλλά η Volkswagen αγνόησε την οδηγία και όταν το συνειδητοποίησε η Bosch, το 2007, έγραψε στην Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δηλώνοντας ότι η χρήση του λογισμικού στον δρόμο ήταν παράνομη.

Το δημοσίευμα της New York Times, αναφέρει πως η Continental έχει αναπτύξει το λογισμικό για τον 1.6 TDI EA189 κινητήρα, αλλά η εταιρία υποστηρίζει πως δεν έχει σχεδιαστεί να χειραγωγεί τις εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών μέτρησης. Η Continental παρέχει επίσης στη VW μπεκ, αντλίες καυσίμου και τον εξοπλισμό διαχείρισης του κινητήρα.

Σύμφωνα με την Bild am Sonntag, ο 2.0-λιτρος TDI κινητήρας για να επιδιορθωθεί, αρκεί μόνο η ενημέρωση του λογισμικού του (που η λογική θέλει την μείωση της ιπποδύναμής τους και την αύξηση της κατανάλωσης για να καταφέρει ο κινητήρας να εναρμονιστεί με τα όρια εκπομπών NOx), ενώ για τον 1.600αρη κινητήρα δεν αρκεί απλά μια αναβάθμιση λογισμικού. Η VW θα πρέπει να αντικαταστήσει τα μπεκ, θα πρέπει να τοποθετήσει ενδεχομένως και το σύστημα AdBlue (σύστημα ψεκασμού ουρίας στην εξάτμιση), ώστε ο κινητήρας να μπορέσει να πληροί τις εκπομπές ρύπων.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Volkswagen Αμερικής αφαίρεσε όλα τα diesel μοντέλα της από το site της. Η κίνηση σε πολλούς φαίνεται λογική, μιας και η EPA έχει απαγορεύσει από την αρχή του σκανδάλου τις πωλήσεις των TDI μοντέλων του VW Group. Πάντως μέχρι και σήμερα, δεν έχει γίνει γνωστό το πότε η EPA θα δώσει το πιστοποιητικό συμμόρφωσης που απαιτείται, ώστε η VW να μπορεί να πουλά ξανά τα 2.0 TDI μοντέλα της στις Η.Π.Α.

Τέλος, και η Skoda έδωσε την σχετική εφαρμογή στο site της, μέσω της οποίας επιτρέπει στους κατόχους των αυτοκινήτων της να ελέγξουν αν το αυτοκίνητό τους επηρεάζεται από την ανάκληση, βάζοντας τον αριθμό πλαισίου (VIN).

Bonus! Με το Halloween να πλησιάζει, κάποιος σκέφτηκε να δημιουργήσει και μια στολή εμπνευσμένη από το σκάνδαλο της VW.

vw-diesel-scandal-costume

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.