Matthias Mueller, CEO of Volkswagen Group, speaks to the media following a meeting of high-ranking Volkswagen managers on November 20, 2015 in Wolfsburg, Germany. Meanwhile Volkswagen officials are scheduled to meet with officials in the USA to present details on how the company will fix 482,000 Volkswagen vehicles sold in the U.S. affected by the emissions cheating software to comply with U.S. emissions standards. Volkswagen is coming under increasing pressure in the U.S. by officials in Washington and California to buy the faulty diesel cars back.

Matthias Mueller, CEO of Volkswagen Group, speaks to the media following a meeting of high-ranking Volkswagen managers on November 20, 2015 in Wolfsburg, Germany. Meanwhile Volkswagen officials are scheduled to meet with officials in the USA to present details on how the company will fix 482,000 Volkswagen vehicles sold in the U.S. affected by the emissions cheating software to comply with U.S. emissions standards. Volkswagen is coming under increasing pressure in the U.S. by officials in Washington and California to buy the faulty diesel cars back.

Όσο και αν μας έχει πλέον κουράσει, το dieselgate δεν έχει ακόμα ξεθυμάνει, και ίσως μάλλον τώρα αρχίζει. Μετά την χθεσινή μήνυση κατά της Volkswagen από το υπουργείο δικαιοσύνης των Η.Π.Α. και την EPA, η γερμανική εταιρία τουλάχιστον δεν θα δικαστεί με κατηγορίες εγκληματικής απάτης, αν και το υπουργείο δικαιοσύνης ερευνά εκτός από την τοποθέτηση του παράνομου λογισμικού και εκείνες που η γερμανική εταιρεία παραπλάνησε τους Αμερικάνους καταναλωτές και τις ρυθμιστικές αρχές σχετικά με τις εκπομπές των αυτοκινήτων της.

Εν τω μεταξύ, η κυβέρνηση των ΗΠΑ ετοιμάζει μια τεράστια επιχείρηση εταιρικής διάσωσης (bailout), την λεγόμενη “Fairness in Class Action Litigation Act” (Δικαιοσύνη στην Πράξη Αντιδικίας), που παρουσιάστηκε από το Σώμα των Ρεπουμπλικάνων και θα τεθεί σε ψηφοφορία στη Βουλή στις αρχές Ιανουαρίου. Αυτή θα ακυρώσει τις χιλιάδες μηνύσεις που έχουν κατατεθεί από τους ιδιοκτήτες των Volkswagen, οι οποίοι είναι θυμωμένοι ότι τους είπαν ψέματα, και ότι τα αυτοκίνητά τους έχουν χάσει σχεδόν όλη την εμπορική τους αξία ή την αξία μεταπώλησης.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.