All-new CX-9 (North American spec) (PRNewsFoto/Mazda Motor Corporation)

H Mazda στην έκθεση του Los Angeles πριν τέσσερις μήνες παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του Mazda CX-9, και την προηγούμενη εβδομάδα η ιαπωνική εταιρία ξεκίνησε την παραγωγή του στο εργοστάσιο Ujina στη Hiroshima, της Ιαπωνίας. Η εταιρία έχει ανακοινώσει ότι το CX-9 δεν θα πωλείται στην Ευρώπη με τα πρώτα αυτοκίνητα να στέλνονται σε Η.Π.Α. και Καναδά, με την αγορά της Αμερικής να απορροφά το 80% της παραγωγής, των περίπου 50.000 μονάδων ετησίως.

Το CX-9 πρακτικά αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Koeru concept, και υιοθετεί την σχεδιαστική γλώσσα Kodo design και είναι ίσως το πιο ελκυστικό 7-θέσιο crossover της αγοράς. Ξεχωρίζει η χαρακτηριστική γρίλια που σε συνδυασμό με τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τους μικρούς προβόλους, δημιουργεί μία δυναμική εικόνα ενώ το πίσω μέρος, δείχνει ομοιογενές και στυλάτο με τα φωτιστικά σώματα να “ενώνονται” με μία λωρίδα χρωμίου πάνω από το σήμα της Mazda.

Στο εσωτερικό, το νέο CX-9 υιοθετεί μία διάταξη 2+3+2 για τους επιβάτες του, με το μεγάλο μεταξόνιο να χαρίζει επαρκή χώρο για όλους τους επιβάτες. Ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας αντλεί έμπνευση από άλλα μοντέλα της γκάμας της Mazda, με την ιαπωνική εταιρία να αναφέρει ότι έχει χρησιμοποιήσει κανονικό αλουμίνιο στη κεντρική κονσόλα και στις πόρτες για την διακόσμηση τους.

Μηχανικά, κινείται από έναν νέο βενζινοκίνητο turbo SKYACTIV-G κινητήρας 2.5-λίτρων, απόδοσης 250 ίππων και 420 Nm ροπής, πλήρως διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ.. Βασίζεται στον ατμοσφαιρικό SKYACTIV-G 2.5 που εφοδιάζονται τα Mazda CX-5 και Mazda6. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό με την εταιρία να υπόσχεται μηδενική υστέρηση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, πολύ καλές επιδόσεις, και χαμηλές καταναλώσεις. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στέλνοντας τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. Χρησιμοποιώντας 22 διαφορετικούς αισθητήρες, το σύστημα τετρακίνησης μετρά τις συνθήκες 200 φορές το δευτερόλεπτο και στέλνει μέχρι και 50% την ισχύ του κινητήρα στον πίσω άξονα. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην ίδια SKYACTIV πλατφόρμα που βασίζονται τα CX-5 και Mazda6, που σημαίνει ότι πίσω υπάρχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, και γόνατα MacPherson μπροστά. Τέλος, πατάει σε ζάντες 18 ιντσών, αν και είναι διαθέσιμες και 20άρες.

Δελτίο Τύπου

Mazda Begins Production of All-new Mazda CX-9

HIROSHIMA, Japan—Mazda Motor Corporation has commenced production of the all-new CX-9 three-row mid-size crossover SUV at Ujina Plant No. 1 in Hiroshima. The first units produced are bound for the U.S. and Canada. The all-new CX-9 has been tailored for the North American market, which is expected to account for 80 percent of global sales forecast at 50,000 units annually. Sales of the new model start from North America in spring 2016.

The CX-9 is a high-end model of the new-generation line-up featuring the full range of SKYACTIV TECHNOLOGY and KODO-Soul of Motion design. Made in Japan to the highest quality standards, it offers customers indulgent comfort that goes beyond specs and functionality. To coincide with start of production of the new model, Mazda has begun manufacturing a new 2.5-liter direct injection turbocharged gasoline engine called SKYACTIV-G 2.5T at its Hiroshima Plant.

Moving forward, Mazda will continue making high quality vehicles with the aim of enriching people’s lives and becoming a brand with which customers feel a strong emotional connection.