Αλλαγές στις κατατακτήριες για το 2016 αποφάσισαν οι ομάδες

Σχετικά άρθρα

F1

Σε λιγότερο από έναν μήνα, η Formula 1 ξεκινά κι επίσημα τις αγωνιστικές τις υποχρεώσεις, αλλά αυτό δε θα πρέπει να σημαίνει πως οι αλλαγές για τη σεζόν που έχουμε μπροστά μας έχουν κλειδώσει. Αντίθετα με πέρυσι, οι ομάδες φέτος είναι 11, έτσι έπρεπε να υπάρξουν διευκρινήσεις σχετικά με τον τρόπο που θα διεξάγονται οι κατατακτήριες δοκιμές.

Οι ομάδες συνεδρίασαν στη Γενεύη και τελικώς αποφάσισαν αλλαγές που για μία ακόμα φορά νομίζω πως θα δημιουργήσουν σύγχυση στους απλούς θεατές, καθώς πλέον οι αργότεροι οδηγοί θα έχουν κάθε φορά την πίεση του χρόνου για να μην αποκλειστούν. Οι κατατακτήριες θα είναι ξανά χωρισμένες σε τρεις περιόδους (Q1, Q2 και Q3), αλλά η διάρκεια των Q1 και Q3 θα αλλάξει. Αναλυτικά ό,τι θα ισχύσει σε κάθε περίοδο:

Q1

  • Η διάρκειά του θα είναι 16 λεπτά.
  • Μετά από τα πρώτα 7 λεπτά, ο αργότερος οδηγός θα αποκλείεται.
  • Έπειτα από αυτό, ο αργότερος οδηγός θα αποκλείεται κάθε 1,5 λεπτό, μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας.
  • 7 οδηγοί θα αποκλείονται συνολικά και 15 θα προκρίνονται στο Q2.

Q2

  • Η διάρκειά του θα είναι 15 λεπτά.
  • Μετά από τα πρώτα 6 λεπτά, ο αργότερος οδηγός θα αποκλείεται.
  • Έπειτα από αυτό, ο αργότερος οδηγός θα αποκλείεται κάθε 1,5 λεπτό, μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας.
  • 7 οδηγοί θα αποκλείονται συνολικά και 8 θα προκρίνονται στο Q3.

Q3

  • Η διάρκειά του θα είναι 14 λεπτά.
  • Μετά από τα πρώτα 5 λεπτά, ο αργότερος οδηγός θα αποκλείεται.
  • Έπειτα από αυτό, ο αργότερος οδηγός θα αποκλείεται κάθε 1,5 λεπτό, μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας.
  • Μόλις 2 οδηγοί θα μένουν το τελευταίο 1,5 λεπτό.

Οι παραπάνω αλλαγές έχουν συμφωνηθεί, ωστόσο θα πρέπει να εγκριθούν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που θα γίνει τον Μάρτιο. Παράλληλα, αναβλήθηκε για τις 30 Απριλίου η προθεσμία για την οριστικοποίηση των κανονισμών του 2017, καθώς η προθεσμία της 1 Μαρτίου ήταν υπερβολικά κοντά για το κλείδωμα των αλλαγών. Μία από τις προτάσεις που υπήρξαν για το 2017 ήταν η κατάργηση των 100 κιλών καυσίμου ανά αγώνα, αλλά η πρόταση απορρίφθηκε. Το νούμερο, όμως, ίσως αλλάζει σε 105 κιλά, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε τους επόμενους μήνες για την τελική απόφαση.

ΠηγήFIA

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr