Williams F1 Team

Όταν οι ομάδες βρίσκονται μπροστά σε μία μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς, πάντα ψάχνουν να βρουν τη χρυσή τομή ανάμεσα σε δύο χρονιές. Το ίδιο συμβαίνει και τώρα, καθώς το άθλημα θα γνωρίσει νέες αλλαγές το 2017, έτσι τα τεχνικά επιτελεία των ομάδων έχουν μοιραστεί, προκειμένου να ασχολούνται με το 2016 φυσικά με το 2017.

Το ποσοστό εξαρτάται κυρίως από την ανταγωνιστικότητα της ομάδας, γι’ αυτό και κάποιες ομάδες επικεντρώνονται ακόμα στο 2016, όταν άλλες επιλέγουν να κάνουν το αντίθετο. Η Williams ανήκει στις δεύτερες, μιας και ο Pat Symonds επισημαίνει πως οι μηχανικοί του πλέον δουλεύουν πάνω στο 2017, χωρίς αυτό να σημαίνει πως έχουν εγκαταλείψει εντελώς τη βελτίωση της FW38.

Πατήσαμε το κουμπί που «σκοτώνει» την ανάπτυξη για το 2016, αλλά χρειάζεται λίγος χρόνος για να ολοκληρωθεί αυτό. Έχουμε ακόμα κάποια πράγματα στο σχεδιαστήριο όσον αφορά την αεροδυναμική, τα οποία θα δούμε σίγουρα μέχρι την Ουγγαρία, ίσως και πιο μετά. Αλλά, επικεντρωνόμαστε λίγο περισσότερο στην περιοχή της ανάρτησης και παρόμοια πράγματα, τα οποία μπορούμε να μεταφέρουμε στο 2017. Σίγουρα, θα μεταφερθεί η φιλοσοφία του σχεδιασμού, έτσι υπάρχει ακόμα κάτι σε αυτό το κομμάτι.

Ο Βρετανός ξέρει ότι κάποια πράγματα θα μεταφερθούν και στο 2017, γι’ αυτό και η δουλειά πάνω σε μέρη όπως η ανάρτηση θα έχει αποτέλεσμα και στο 2017, κυρίως όσον αφορά τη φιλοσοφία του μονοθεσίου.

Δε νομίζω ότι θα υπάρξει συγκεκριμένη μεταφορά (των μηχανικών στοιχείων), θα υπάρξει μεταφορά των ιδεών και των φιλοσοφιών. Και όπως ξέρετε, τα αυτοκίνητα δεν έχουν πλέον αναρτήσεις με ένα ελατήριο κι ένα αμορτισέρ. Αυτές οι εποχές έχουν περάσει. Δουλεύουμε όλοι σε διάφορες μικρές συσκευές που κάνουν περίπλοκα πράγματα και αυτό είναι το νόημα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας. Αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει αν θέλεις να δοκιμάσεις να αλλάξεις την μηχανική ισορροπία του μονοθεσίου μέσα στη στροφή. Υπάρχει ένας συγκεκριμένος τρόπος να το κάνεις σε ένα αυτοκίνητο που έχει πλάτος 2 μέτρα, 1,8 μέτρα ή 7,3 μέτρα. Δεν έχει πραγματική σημασία.