Volkswagen e-Golf


Η Volkswagen μέχρι το τέλος του χρόνου θα τοποθετήσει στο e-Golf βελτιωμένη μπαταρία, η οποία θα προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία. Αυτό επιβεβαίωσε ο επικεφαλής εξέλιξης ηλεκτρικών οχημάτων της γερμανικής εταιρίας, Dr. Volkmar Tanneberger, κατά την διάρκεια του αγώνα της Formula E, που έγινε στο Βερολίνο.

Volkswagen e-Golf

Η μπαταρία που διαθέτει σήμερα το ηλεκτρικό γερμανικό hatchback είναι 24,2 kWh, με αυτονομία 184 χλμ., ενώ με την καινούρια να έχει χωρητικότητα 35,8 kWh, αυτή θα αυξηθεί στα 300 χλμ. με μία φόρτιση. Η νέα μπαταρία της ηλεκτρικής έκδοσης του Golf είναι τοποθετημένη στο ίδιο πακέτο, αλλά διαθέτη την επόμενη γενιά κελιών.

Να θυμίσω πως το e-Golf φορά έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 115 ίππων (85 kW) με 270 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστά άξονα και είναι ικανό να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 10,4 δευτ, έχοντας ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα τα 140 χλμ/ώρα. Τα 0-60 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,2 δευτερόλεπτα.

Volkswagen e-Golf

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,281 Cd και ζυγίζει 1.510 κιλά, με τον ηλεκτροκινητήρα και τις μπαταρίες του να ζυγίζουν 318 κιλά. Έχει τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, το Normal, Eco και Range. Το Normal είναι η στάνταρ επιλογή, η Eco περιορίζει τη δύναμη του ηλεκτροκινητήρα στους 95 ίππους (70.84 kW) και περιορίζει ακόμα την τελική ταχύτητα στα 120 χλμ/ώρα και τέλος η Range απενεργοποιεί το air condition και θα περιορίζει ακόμα περισσότερο τη τελική στα 95 χλμ/ώρα προφανώς για βελτιστοποίηση της αυτονομίας του αυτοκινήτου.