TEST T3 - SPAGNA F1/2016

Οι κόκκινοι είχαν σχεδιάσει μια εντελώς διαφορετική σεζόν από αυτή που διανύουν, ειδικά μετά από την επίτευξη τριών νικών μέσα στο 2015, κάτι που για την ώρα δεν έχει επιτευχθεί φέτος. Μάλιστα, η Ferrari δεν έχει σταματήσει την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου, έχοντας χρησιμοποιήσει τα περισσότερα “κλειδιά” από όλους τους κατασκευαστές, ενώ παράλληλα φέρνει διαρκώς αναβαθμίσεις -έστω και μικρές- για την αεροδυναμική.

Τι είναι λοιπόν αυτό που κρατάει πίσω την Scuderia; Σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλής της, Maurizio Arrivabene, η ευαισθησία της SF16-H στις αλλαγές. Ο Ιταλός δήλωσε πως το φετινό μονοθέσιο είναι κατά πολύ καλύτερο από το περσινό, αλλά οι δυσκολίες στο στήσιμό του, έχουν δυσκολέψει την πρόοδο της ομάδας στο πρωτάθλημα.

Το αυτοκίνητο του 2016 είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός. Είναι τέκνο μιας εντελώς νέας σχεδίασης. Αλλά είναι επίσης ένα πολύ ευαίσθητο αυτοκίνητο και είναι δύσκολο να στηθεί (σωστά), αλλά έχει ακόμη να δώσει πάρα πολλά.

Είμαι βέβαιος ότι με τη δουλειά που κάνουμε θα δείξουμε το πλήρες δυναμικό του. Είναι ένα καθαρόαιμο, που είναι δύσκολο να δαμάσεις, και σίγουρα δεν έχουμε ακόμη φτάσει εκεί. Αλλά με κάποιες μικρές προσθήκες, μπορούμε να φτάσουμε στο 100 τοις εκατό.

Από την ομάδα συνεχίζουν δηλώνουν πως δεν θα στρέψουν την προσοχή τους στη νέα σεζόν, των μεγάλων αλλαγών, αλλά θα συνεχίζουν να πιέζουν με την εξέλιξη της SF16-H. Εξάλλου, το φετινό είναι το μεγαλύτερο πρωτάθλημα στην ιστορία της Formula 1 και η Ferrari δεν είναι διατεθειμένη να το παρατήσει τόσο εύκολα.