2017_Toyota_GT86_01


Η Toyota λίγο πριν την έκθεση της Νέας Υόρκης, τον περασμένο Μάρτιο, παρουσίασε το ανανεωμένο GT86 και αυτές τις ημέρες ξεκινάει την εμπορική του πορεία στην Ιαπωνία, ενώ στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμο από το φθινόπωρο.

2017_Toyota_GT86_09

Γι’άυτό και η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες του μοντέλου, συμπληρώνοντας τις μόλις δύο που είχαμε δει κατά την παρουσίαση του. Η εταιρία έχει προβεί σε αισθητικές και μηχανικές αλλαγές, με το lifting να εντοπίζεται στο εμπρός και πίσω μέρος, στο ανανεωμένο εσωτερικό, στις νέες ρυθμίσεις της ανάρτηση, και…σε περισσότερη δύναμη, αλλά κράτα μικρό καλάθι.

2017_Toyota_GT86_36 2017_Toyota_GT86_38

Έτσι, εξωτερικά υπάρχει ένας εντελώς νέος εμπρός προφυλακτήρας, όπου στο κάτω μέρος διαθέτει μια εισαγωγή αέρα μεγαλύτερο κέντρο, που κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει πιο φαρδύ και πιο χαμηλό, ενώ τα φωτιστικά σώματα πλέον είναι τεχνολογίας LED, όπως και τα φλας. Ομοίως και πίσω, με τα φώτα να έχουν νέα γραφικά με LED σώματα, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρα, όπως και νέες ζάντες αλουμινίου.

2017_Toyota_GT86_26

Στο τομέα των αναρτήσεων, υπάρχουν νέων ρυθμίσεων αμορτισέρ και ελατήρια, τα οποία βελτιώνουν το κράτημα και την ευελιξία του οχήματος, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο.

Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, καθώς το GT86 διαθέτει νέο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια ήχου, το οποίο έχει διάμετρο 362 χλστ., που είναι το μικρότερο που έχει χρησιμοποιήσει η Toyota. Ακόμα, υπάρχουν ασημί ραφές, με το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών να επενδυμένα με ένα υλικό, που ονομάζεται Grandlux. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών 4,2 ιντσών, η οποία δείχνει τιμές για τις πλευρικές επιταχύνσεις, καμπύλες δύναμης και ροπής και χρονόμετρο.

2017_Toyota_GT86_33

Μηχανικά, ο 2-λιτρος boxer κινητήρας του 86 αποδίδει πλέον 205 άλογα και 211 Nm ροπή, μια αύξηση 5 ίππων και 11 Nm σε σχέση με το pre-facelift. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο διαθέτει επαναρυθμισμένες σχέσεις έτσι ώστε να βελτιωθούν οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, ενώ εξοπλίζεται πλέον και με hill assist. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι το ίδιων σχέσεων αυτόματο διατηρεί την ιπποδύναμη και τη ροπή του pre-facelit.