P-20150726-00508_HiRes JPEG 24bit RGB

Αλλαγές θα έχουμε στους κανονισμούς, με τη FIA να διαφοροποιεί κάποια πράγματα για τις ενδοεπικοινωνίες και τις “ελευθερίες” των οδηγών αναφορικά με τα όρια της πίστας. Αρχικά, μετά από τα όσα συνέβησαν στο Silverstone και τις οδηγίες της Mercedes προς τον Rosberg, η Παγκόσμια Ομοσπονδία αποφάσισε να πειράξει τον κανονισμό.


Αυτό που φάνηκε μέσα από τα περιστατικά του Hamilton στο Μπακού και του Rosberg στην Αγγλία, είναι πως οι ομάδες προτιμούν, σε κάποιες περιπτώσεις, να δεχθούν ποινή και να σπάσουν τον κανονισμό, από το να κινηθούν με βάση το σωστό. Με λίγα λόγια “η τιμωρία δεν ταίριαζε στο έγκλημα”.

Από την Ουγγαρία και μετά, εάν ένα μήνυμα από την ενδοεπικοινωνία προειδοποιεί τον πιλότο πως υπάρχει πρόβλημα με το μονοθέσιο, θα πρέπει να ακολουθείται από εντολή για είσοδο στα pits, ώστε να λυθεί αυτό. Έτσι, ο χαμένος χρόνος θα είναι πολύ μεγαλύτερος και οι ομάδες θα το σκεφτούν δυο και τρεις φορές πριν σπάσουν τον κανονισμό.

GP UNGHERIA F1/2015

Περνώντας τώρα στα όρια της πίστας, και μετά τις αντιδράσεις ορισμένων πιλότων με τα νέα kerb που τοποθετήθηκαν στην Αυστρία, η ομοσπονδία αποφάσισε στο Hungaroring να χρησιμοποιήσει σύστημα ηλεκτρονικής ανίχνευσης, για να τα επιβάλει.

Στο σιρκουί έγιναν σημαντικές αλλαγές στα kerb, κάνοντάς τα πιο φιλικά, ενώ τοποθετήθηκε και νέα πιο επιθετική άσφαλτος -κάτι που αναμένεται να φέρει και χρόνους “ρεκόρ”- με τη FIA να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό σύστημα μόνο για τις στροφές 4 και 11.

Έτσι, οι χρόνοι των παραβατών θα διαγράφονται άμεσα, ενώ ίσως υπάρξουν και χρονικές ποινές για τον αγώνα.

[Πηγή: Motorsport.com (1), (2), (3)]