m5cab-03

Στα τέλη της δεκαετίας του ’80, η γκάμα των μοντέλων του Μ Division ήταν αρκετά περιορισμένη σε σύγκριση με την τωρινή εποχή.  Η Ε34 Μ5 με τον 6κυλινδρο εν σειρά S38B36 κινητήρα των 3,6 λίτρων (αρχικά) είχε παρουσιαστεί το 1988 και οι υψηλά ιστάμενοι στο Μόναχο θεώρησαν μια αρκετά “έξυπνη” ιδέα να παρουσιάσουν την ανοιχτή εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης της 5αρας. Πρεμιέρα, υποτίθεται, θα έκανε το 1989 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

66d806s-960

Έτσι λοιπόν, το Μ Division πήρε την Μ5, αφαίρεσε την οροφή και την αντικατέστησε με μια υφασμάτινη, ενίσχυσε την ακαμψία του σασί και αντικατέστησε τις τέσσερις πόρτες με δύο μεγαλύτερες. Ο κινητήρας παρέμεινε ο ίδιος, ο οποίος παρήγαγε 315 ίππους και 360 Nm στις 4750 στροφές/λεπτό.

Φτάνοντας η ώρα της πρεμιέρας της έκθεσης, μια βδομάδα μόλις πριν από αυτήν, η BMW ακύρωσε τελικά το project, πιστεύοντας ότι η Μ5 Convertible θα φέρει μεγάλη ζήτηση στην αντίστοιχη, ανοιχτή έκδοση της απλής 5αρας και ότι ίσως θα μπορούσε να βλάψει τις πωλήσεις της ήδη υπάρχουσας cabrio 3αρας.

266d806s-960

Τελικώς, μόνο ένα μοντέλο κατασκευάστηκε το οποίο και βρίσκεται στα υπόγεια της Μ GmbH, όπως θα θυμάσαι. Αλλά, αρκετοί ανά τον κόσμο έχουν δημιουργήσει πιστά αντίγραφα της Μ5 E34 cabrio, με την ίδια να παραμένει ένα ακόμη “αν” στην ιστορία της γερμανικής φίρμας.