formula-1-conclusions-marshal-on-track_3789082


Νικητής σε ένα πολύ συναρπαστικό, από πλευράς στρατηγικής -όχι μαχών- ήταν ο Nico Rosberg, κατακτώντας την 22η νίκη της καριέρας του στον 200στό του αγώνα στην F1 και την τρίτη συνεχόμενη στους τελευταίους αγώνες, μετά την καλοκαιρινή διακοπή.

Δεύτερος με λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο διαφορά και μετά από ένα καταπληκτικό τελευταίο stint ήταν ο Daniel Ricciardo, για να κατακτήσει την τρίτη θέση του podium ο Lewis Hamilton σε έναν αγώνα γεμάτο προβλήματα.

14264973_1157490207630800_431778095282239407_n

Ο Rosberg πήρε μια δίκαιη νίκη, όντας κυρίαρχος όλο το αγωνιστικό τριήμερο στη Marina Bay της Σιγκαπούρης. Αυτή ήταν η 8η στο φετινό πρωτάθλημα και η πρώτη του στην ασιατική πίστα, με τις τρεις τελευταίες του νίκες να έρχονται σε πίστες που δεν είχε κερδίσει ποτέ στο παρελθόν. Αυτή η νίκη τον επανέφερε στην πρωτοπορία στον πίνακα του πρωταθλήματος, αποκτώντας διαφορά 8 βαθμών από τον Lewis Hamilton, όταν πριν την καλοκαιρινή διακοπή ήταν πίσω 18.

Ξεκινώντας και με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων είχαμε σχεδόν αμέσως το πρώτο -και μοναδικό- Safety Car, καθώς λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση ο Carlos Sainz συγκρούστηκε με τον Nico Hulkenberg, με αποτέλεσμα ο δεύτερος να χάσει τον έλεγχο και να καταλήξει στις μπαριέρες της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού. Ο οδηγός της Williams, Valtteri Bottas και ο Jenson Button αντιμετώπισαν με τη σειρά τους προβλήματα κατά την διάρκεια του αγώνα, με αποτέλεσμα να μην τερματίσουν.

14322636_10153824437212411_3322839635827380187_n

Ο Hamilton αντιμετώπιζε καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα προβλήματα με τα φρένα του, και στα μέσα του αγώνα έχασε την τρίτη θέση του από τον Kimi Raikkonen. Παρόλα αυτά, με αλλαγή της στρατηγικής από την ομάδα της Mercedes κατάφερε να την ανακτήσει και να πάρει τους πολύτιμους βαθμούς της τρίτης θέσης.

Πίσω από τον Φινλανδό της Ferrari τερμάτισε ο ομόασταυλος του Sebastian Vettel, κάνοντας έναν εκπληκτικό αλλά συνάμα σιωπηλό αγώνα, καθώς κατάφερε να κερδίσει 17 θέσεις. Πίσω του τερμάτισε ο Verstappen μετά από έναν δύσκολο γι’αυτόν αγώνα και με σκληρές μάχες με αρκετούς οδηγούς, κυρίως με τον Daniil Kvyat της Toro Rosso. O Fernando Alonso είχε ένα σχετικά απροβλημάτιστο αγώνα και έδωσε ξανά βαθμούς στην ομάδα της McLaren, τερματίζοντας 7ος. Την δεκάδα ολοκλήρωσε ο Sergio Perez, ο Daniil Kvyat, με τον Kevin Magnussen να παίρνει τον ένα βαθμό της δέκατης θέσης για τη Renault και τον εαυτό του.

Επόμενος αγώνας στη Κuala Lumpur της Μαλαισίας, στις 30 Σεπτεμβρίου με 2 Οκτωβρίου.

  • Gestione Sportiv@

    Τελικά, ο αγώνας δεν έκρυβε δράμα για τη Mercedes και ο Rosberg πήρε τη νίκη και ο Hamilton την τρίτη θέση και πλέον, ο Γερμανός βρίσκεται και πάλι μπροστά από τον Βρετανό στη βαθμολογία.
    Η RBR προσπάθησε με τον Ricci, αλλά δεν μπόρεσε στο τέλος, ενώ από την άλλη ο Max έκανε έναν πολύ μέτριο αγώνα, μετά την πολύ άσχημη εκκίνηση.
    Η Ferrari πήρε ό,τι περισσότερο μπορούσε, με τον Kimi και με τον Vettel κάνοντας εξαιρετικό αγώνα από τον πρώτο γύρο.
    Η McLaren στη βαθμολογούμενη δεκάδα με τον Alonso και το άλλο μονοθέσιο στο box λόγω αστοχίας.
    Η F.I. με τον Perez αρκετά καλά και με τον Hulk πολύ άτυχο, μετά την τρομερή εκκίνηση να βρίσκεται στον τοίχο του pit wall.
    Η STR πολύ άτυχη, γιατί αν και είχε την δυναμική ο Sainz Jr. κατέστρεψε μόνος του τον αγώνα και ο Kvyat στους βαθμούς.
    Η Reanault σήμερα πήρε το μέγιστο από το μονοθέσιο της με τον Δανό.
    Η Haas έκανε πολύ άσχημη Κυριακή, με το ένα μονοθέσιο να μην ξεκινάει καν τον αγώνα και το άλλο εκτός δεκάδας.
    Η Williams πολύ άσχημα και με τα δύο μονοθέσια, αν και η ομάδα του Grove, θα έπρεπε να πάρει κάποια ποινή για την ελευθέρωση του Bottas μετά το pit stop.
    Από εκεί και πέρα, Sauber και Manor δεν μπορούσαν να διεκδικήσουν κάτι παραπάνω.

    Υ.Γ. Σήμερα, ο Vettel έκανε τρομερό αγώνα, αλλά παράλληλα και το καλύτερο προσπέρασμα του αγώνα………………..

  • F1fan

    Ενας καλος αγωνας στο τελος!Ο Rosberg τα χρειαστηκε,super εμφανιση ο Ricciardo,κατω του μετριου ο Hamilton,πλου δυνατες στον αγωνα οι Scuderia,και με πολυ καλη στρατηγικη στον Vettel!Οχι καλα ο Verstappen,δυνατοι οι Alonso,Kvyat,Magnussen.Ορθη στρατηγικη της F.I,για
    γελια και για κλαματα αυτη της Williams(που χανει μονη της την 4η θεση ουσιαστικα).Τελος,τι να πεις για τον κριτη που πηγαν να τον πατησουν…

  • Gestione Sportiv@

    Πληροφορίες αναφέρουν, ότι ο Στέφανος Αθανασιάδης του Π.Α.Ο.Κ, μετά τον αυριανό αγώνα Αστέρας Τρίπολης-Π.Α.Ο.Κ, θα πάει να κάνει καινούργιο ρολόι στο λαιμό, γιατί το ρολόι της Σιγκαπούρης του έχει κλέψει τη δόξα (χαχαχαχαχαχα)……………………………

    • ρε παρε το παλτο να μην το βλεπω !!!!!!

  • Christos-

    Χαμ μα την παναγία, τράβα κανε ντολτσε βιτα φίλε μου… Νταξ αντιμετωπίζεις προβλήματα με το μονοθέσιο, αλλά ο χαλβάς σε φιστικώνει πολλά σαββατοκυριακα φέτος….

    Έεελεος, θα ζήσουμε να δούμε τον Χαλβά πρωταθλητή, επειδή σε έχει βαρέσει η μαλακιά στο κεφάλι.

  • Renesis1

    Θα ήθελα να είχε άλλους 5-6 γύρους ακόμα, να δω από περιέργεια αν θα μπορούσε ο Ricciardo να περάσει το Rosberg.. Θα ήταν πάντως πολύ ενδιαφέρουσα μάχη, με βάση το ρυθμό που τον έφτασε στο τέλος..

    • Mika

      Και ενα η δυο αν ειχε, θα τον ειχε περασει.

    • Renesis1

      Με το ρυθμό που τον έφτασε στο τέλος θα ήταν πολύ πιθανό. Βέβαια και ο Nico θα το έριχνε στην άμυνα. Απλά θα ήθελα πολύ να δω τη μάχη (σε αυτή τη πίστα) μεταξύ “κινητήρα vs αεροδυναμικής”..

    • Mika

      Πιστευω ο Ρικι θα πηγαινε με φορα κι οτι γινοταν. Ο Νικο ηταν στο οριο του, κι ισως το ειχε ξεπερασει!

    • Christos-

      Μισό γύρο ακόμα ήθελε για να τον φτάσει, και τότε θα βλέπαμε τι θα γινόταν.

    • gronholm89

      1 γυρο ακομη και θα τον περνουσε! Δεν νομιζω να μαχοταν πολυ ο Rosberg και να ρισκαρε μια επαφη!!

  • edurakias

    Oreos agonas mexri telous,o venstapen pire mia geusi ti simenei rosiki amina apo ton kvyat,arivabene estiles gia tsai ton kimi,o nico ston teleuteo gyro alakse 15 paketa servietes :)

  • Giannisk

    Μέτριος αγώνας χωρίς πολλά να σχολιάσουμε. Ο rosberg πολύ καλός κατά την γνώμη μου δεν απειλήθηκε αφού έκανε καλή διαχείρηση μέχρι το τέλος του αγώνα. Ο Rici πολύ καλός άξιζε την 2η θέση. Ο Ham έξω από τα νερά του μπορώ να πω πως ήταν και λίγο τυχερός αφού η στρατηγική του έδωσε την 3η θέση. Ferrari πήραν το 100% των μονοθεσίων και αν είχαν λίγο μυαλό θα προλάβαιναν τον Ham στα pits και θα επαιρναν την 3η θέση. Alonzo έκανε έναν καλό αγώνα, ο Max χάλια δείχνει πως όταν βρίσκεται στις πίσω θέσεις “χάνεται”. Καλή η STR και ο Kvyat, το ευχαριστήθηκα που δεν άφηνε τον Max να περάσει. Haas τραγική όπως και η Williams.

    • Christos-

      Ελπίζω ο Kvyat να ξύπνησε, μετά την καλή άμυνα σε αυτόν που του χάλασε την καριέρα, και να φέρει ξανά καλά αποτελέσματα!

  • δεν ειδα και καμια μαχη στρατηγικης … οπως ξεκινησαν τερματισαν ανεξαρτητα με τι ελαστικο εβαζαν παλι στην ιδια θεση εβγαιναν … βασικα περιμενα με τα κιτρινα να πανε ολοι μεχρι το τελος αλλα πιστευω οταν μπηκε μεσα ο χαμιλτον τους επιασε η μερκ ολους στον υπνο και μπορεσε και περασε τον κιμι , οπου οπως φανηκε δεν θα επρεπε να μπει μεσα ουτε ο κιμι ουτε ο ρικιαρντο… κατα τα αλλα ο φεττελ εκανε ωραιο αγωνα αλλα μεχρι εκει η φερραρι μπορει …. και αν δουμε την διαφορα φεττελ και νικο βλεπουμε οτι ο φεττελ με τα ιδια πιτ στοπ εκανε 27 δευτερα να περασει 18 αμαξια

  • Gestione Sportiv@

    Καλά, ο Nico θα βάλει τα καινούργια αφεντικά της F1 φυλακή, αν μετά από κάθε GP που κερδίζει ρίχνει και από μία μπουνιά σε κάθε κάμερα.
    Έχει από το GP της Monza που βαράει αβέρτα τις τηλεοπτικές κάμερες(χαχαχαχαχα)……

    • Giannisk

      Είναι ο πανηγυρισμός του. Θέλει να κάνει κάτι χαρακτηριστικό. Όπως μετά από κάθε pit stop της RBR οι μηχανικοι χτυπάνε με γροθιά τα χέρια μετάξυ τους.

  • Akis-F1 FAN

    Πολύ καλός ο αγώνας τελικά !! Άξιος νικητής ο Niko είναι άλλος οδηγός τον τελευταίο καιρό. Πολύ δυνατός και ο Ρικι 1-2 γύρους ακόμα να είχε και θα βλέπαμε τρομερή μάχη για τη νίκη. Ο Χαμ όπως και χθες απογοητευτικός. Δυνατός και ο Κιμι έκανε σταθερό αγώνα. Ο Seb έκανε ένα μίνι-θαύμα φτάνοντας στην 5η θέση από τελευταίος και χωρίς ( ουσιαστικό ) αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Βερσταπεν έκανε επίσης πολύ κακό αγώνα του κόστισε πολύ και η εκκίνηση. Η McLaren έκανε καλό αγώνα με τον Αλονσο ενώ ο Button ξανά εγκατάλειψη. Ο Kvyat μετά από καιρό πήρε ένα θετικό αποτέλεσμα.

    Υ.Γ. Ο κριτής που ήταν ακόμα μέσα στην πίστα στην επανεκκίνηση πρέπει να λέρωσε για τα καλά το εσώρουχό του βλέποντας τα μονοθέσια να έρχονται καταπάνω του με 300….

  • Giannisk

    Αν υπάρχει αγάπη στην ομάδα…… βγαίνεις και σελφι με τον team mate σου.

    • Gestione Sportiv@

      Πολύ “αγάπη” μέσα στη Mercedes!!!!!
      Όμως,ακόμα περισσότερη αγάπη υπάρχει στην οικογένεια των “Ταύρων”.
      Από τον 18ο έως τον 23ο γύρο του αγώνα, όταν υπήρχε μάχη μεταξύ Daniil-Max, σίγουρα δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση του Helmut, γιατί τα εμφράγματα καραδοκούν στην ηλικία αυτή.

    • Giannisk

      Το πήρε το team order ο Kvyat. Ο αγώνας μας είναι με τον Alonso του είπαν και το νόημα ήταν να αφήσει τον Max να περάσει. Ευτυχώς δεν τον άφησε.

    • Βασιλης

      Ναι αλλα το team radio ελεγε να πιασει τον alonso που ηταν μπροστα του…οποτε δεν ηταν team order ουτε επρεπε να αφησει τον max…ισα ισα ηταν σαν να του ελεγαν πιεσε για να κρατησεις τον εναν πισω σου και να φτασεις τον αλλο ;)

    • Giannisk

      Απαγορεύονται τα team orders μεταξυ διαφορετικών ομάδων. Οπότε έπρεπε να του το πουν με τρόπο. Στην ουσία του είπαν ότι δεν έχει αγώνα με τον verstapen οπότε να τον αφήσει να περάσει.

  • Nerazzuro21

    Άξιος νικητής ο Ros. Ήταν πολύ καλός όλο το τριήμερο. Το πάλεψε όσο μπορούσε ο Ricci. Δεν ξέρω που είχε το μυαλό του ο 44, πάντως σίγουρα όχι στην πίστα. Είναι πολύ τυχερός που τον έσωσε η Merc με την στρατηγική, αλλιώς θα έβλεπε την πλάτη και του Kimi. Κρίμα για τον Iceman που δεν βοηθήθηκε από την ομάδα του. Εξαιρετικός ο Vet. Επιτέλους καλό αγώνα από τον Kvyat. Είχε ανάγκη μια καλή εμφάνιση ο Ρώσος για ψυχολογικούς λόγους. Τίποτα το ιδιαίτερο από τους υπόλοιπους.

    Καλή εμφάνιση από τον Fernando. Αρκετά καλός ο ρυθμός αγώνα της Macca. Βοηθήθηκε βέβαια και από το χαμό στην εκκίνηση.

    • gronholm89

      Τους ειχε περασει απο δεξια πριν τρακαρουν, παραλιγο να περασει και τον Κιμι!! Εκπληκτικη εκκινηση ακομη μια φορα ο Ισπανος! Αντιθετα ο baby boom εχει 3 σερι αγωνες που τα κανει θαλασσα στην εκκινηση!!!

    • Mika

      Θα πρεπει να τον εχει στους καλους αγωνες αυτον, ο Χαμιλτον. Παλι καλα, να λεει…
      Ο Αλονσο καλα τα πηγε,αλλα στον Μαξ θα μπορουσε να παιξει πιο καλη αμυνα… Μαλλον τα λαστιχα δεν τον βοηθουσαν.

  • Spider

    Sebastian Vettel, ο οδηγός του αγώνα. Ξεκίνησε τελευταίος με soft…και τερμάτισε 5ος, 27sec πίσω από τον νικητή,σε μιά πίστα που το προσπέρασμα δεν είναι και το ποιό εύκολο πράγμα.

  • Mitsos Ribopaido

    Νομίζω ότι ο φέτελ αν ήταν στις πρώτες θέσεις απο την αρχή είχε άνετα το ποντιουμ… Τρομερός σε κάθε του κίνηση τους κατάπινε..
    Ρόσμπεργκ όσο και να το άξιζε, οι τελευταίοι και ειδικά η haas έπαιξε το ρόλο της ,έχασε χρόνο εκει ο ρικιαρντο..Κατα τα άλλα τρομέρος αγώνας νομίζω οτι το πάτωμα της mercedes θέλει αλλαγή γιατι έφυγε του νικο και χοντρό και ψιλό μαζί…
    Χάμι.. Με μπαζούκα ρίξε του γερμανού..
    Κίμι…Κρίμα γμτ και ήλπιζα να τον ξαναφυστικώσεις τον black magic woman..

  • Γιάννης

    Λίγο πολύ αναμενόμενο αποτέλεσμα σε ένα κλειστό σιρκουί πόλης. Όπως ξεκίνησαν τερμάτισαν. Η Mercedes είχε την εμπειρία να διαχειριστεί ακόμα και το απρόοπτο, όπως το πρόβλημα φρένων του Ham (αλλά και το ανάλογο μικρότερο πρόβλημα του Nico), η Ferrari δεν έχει ακόμα τον τρόπο να βελτιώσει τη στρατηγική της, αν τον είχε θα είχε περάσει o Kimi τον Ham.
    Μεγάλη απογοήτευση η Williams, ενώ πολύ καλό και αθόρυβο αγώνα ο Vettel.

    Η McLaren δεν έκανε καλό αγώνα, περίμενα περισσότερα σε μια πίστα που δεν παίζει ρόλο τόσο η δύναμη του κινητήρα. Εάν οι Ιάπωνες του χρόνου δεν παραδώσουν έναν κινητήρα ισάξιο του Mercedes για να πάρει πρωτάθλημα η ομάδα, ο Ron θα πρέπει να ενεργοποιήσει άμεσα το πρόγραμμα παραγωγής κινητήρων. Τρίτη και τελευταία ευκαιρία για τη Honda του χρόνου.

    ΥΓ. Φερνάνδε την επόμενη φορά που θα πλησιάσει ο Max από πίσω, να βγάλεις και φλας ότι κάνεις στην άκρη για να περάσει πιο άνετα. Μην τυχόν και πιστέψει ότι σου πέρασε από το μυαλό να δώσεις και «μάχη» σε ένα κλειστό σιρκουί πόλης όπου τα προσπεράσματα μόνο εύκολα δεν είναι… Οκ;…

    • ελπιζω η νεα ιδιοκτησια της F1 να τελειώσει με τους αγωνες μεσα στις πολεις … και το μονακο ακόμα πρεπει να βγει … ας κανουν εναν αγωνα εκει αλλα χωρις να μετραει στο πρωταθλημα … τωρα για την σιγκαπουρι ενα σωρο λεφτα εχουν ας φτιαξουν κανονικη πιστα αλλιως αντε για …

    • Maleas George

      Λεφτά έχουν, χώρο δεν έχουν εκεί…

      Προσωπικά πάντως μ’ αρέσει η πίστα της Σιγκαπούρης.

    • Γιάννης

      Δεν είναι πίστα, είναι σιρκουί πόλης. Και φυσικά έχουν χώρο. Φτιάχνεις ένα τεχνητό νησί στη θάλασσα, και κάνεις εκεί πίστα, συνδυάζοντάς το με θεματικά μάρκα, ξενοδοχεία, συνεδριακά κέντρα κλπ για να βγάζεις τα έξοδα. Λεφτά έχουν…

    • Γιάννης

      Όσο τον πρώτο λόγο έχει το χρήμα και όχι η λογική, δυστυχώς θα βλέπουμε σιρκουί πόλης… Και στη σημερινή κατάντια έχουν ευθύνη και οι ομάδες, Μεγάλη.

    • Satsok

      ποιό πρόγραμμα παραγωγής κινητήρων και πράσινα άλογα; Αυτοί δεν έχουν τέτοιο πρόγραμμα για τα δρόμου, για την F1 θα κάνουν;

    • Spider

      Με γλύτωσες από τα να τα γράφω…

    • Γιάννης

      Λάθος. Οι κινητήρες στα supercars της εταιρείας είναι made by McLaren, και είναι κορυφαίοι. To να παραγγέλνουν μηχανικά μέρη και από τρίτους προμηθευτές δεν αλλάζει κάτι. Όλες οι εταιρείες το κάνουν άλλωστε.

      Ίσως να μην ξέρεις ότι το σχετικό πρόγραμμα είχε έτοιμο προς ενεργοποίηση η McLaren πριν από 11 χρόνια, το 2005, αλλά το πάγωσε για χάρη της Mercedes που τότε είχε υποσχεθεί να δώσει ανταγωνιστικό κινητήρα. Πράγματι έδωσε ανταγωνιστικό κινητήρα σε δύναμη και ροπή, όχι όμως και σε αξιοπιστία. Πήρε 3 χρόνια στη Mercedes να διορθώσει και την αξιοπιστία.

    • Satsok

      Made by McLaren είναι τα μπλόκ της Nissan εξελιγμένα απο την TWR ? Και όσο για την F1 εκεί που παιδεύεται η Honda που δεν τη λες και χθεσινή θα τα καταφέρουν αυτοί μόνοι τους;

    • ξεχνάς κ τη Ricardo…

      Ricardo has manufactured McLaren Automotive’s entire engine requirements at its purpose-built engine assembly facility at Shoreham, UK. All of the engines produced by Ricardo for McLaren Automotive are assembled at the Ricardo High Performance Assembly Facility,

    • Γιάννης

      Και η Ricardo, και πολλές άλλες εταιρείες.
      Όπως και ΣΕ ΟΛΕΣ τις άλλες εταιρείες, όπου τμήματα των κινητήρων τους ανατίθενται σε τρίτους κατασκευαστές. Καμία εταιρεία δεν κατασκευάζει μόνη της όλα τα μέρη των κινητήρων που χρησιμοποιεί.

    • Spider

      Αυτό που θέλουν να σου πουν,είναι πως η οι κινητήρες δεν είναι σχέδιο της McLaren. Αγόρασε τα δικαιώματα απο τoν κινητήρα που είχε εξελίξει η Tom Walkinshawn Racing, η οποία βασίστηκε στον Nissan VRH που σχεδιάστηκε για το IRL Indycar αλλά ουδέποτε αγωνίστηκε και κατόπιν συνεργάστηκε με την Ricardo για να τον εξελίξει.
      Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι ο κινητήρας είναι της McLaren και εξαιτίας αυτού του γεγονότος μπορεί να εξελίξει PU για την F1,εκεί που ένας κολοσσός σαν την Honda τα βρίσκει σκούρα???

    • Γιάννης

      Όπως είπα και πριν, δεν υπάρχει καμία εταιρεία που να σχεδιάζει και να κατασκευάζει μόνη της έναν κινητήρα και όλα τα μέρη του από λευκό χαρτί. Όλες οι εταιρείες συνεργάζονται με τρίτους και για το σχεδιασμό, και για την κατασκευή, και για την εξέλιξη. Είναι απόλυτα λογικό αυτό. Όταν έχεις μια πετυχημένη συνταγή, δεν τη πετάς στα σκουπίδια για να την ανακαλύψεις πάλι.
      Το ίδιο ακριβώς κάνει και η McLaren. Βασίστηκε σε μια πετυχημένη συνταγή, και την άλλαξε – εξέλιξε ώστε να τη φέρει στα μέτρα της και να ταιριάζει στα αυτοκίνητά της.
      Εγώ δεν πιστεύω τίποτα, ούτε και άνω το μάντη. Η εταιρεία είχε πάρει την απόφαση, το 2004, να ξεκινήσει από το 2005 το τμήμα κινητήρων F1, με την απόφαση να παγώνει τελικά, μετά τη συμφωνία της με τη Mercedes. Εάν η συμφωνία αυτί δεν είχε γίνει, πιστεύεις ότι μετά από 11 χρόνια λειτουργίας του συγκεκριμένου τμήματος, η ομάδα θα είχε πάρει μόνο ένα τίτλο;…

    • Spider

      Διαφωνώ πλήρως με αυτά που γράφεις. Συγκρίνεις την McLaren με τις Ferrari και Porsche στους κινητήρες αυτοκινήτων παραγωγής??? Ούτε πετυχημένη συνταγή είχε ούτε τίποτα. Δεν είχε κινητήρα και αγόρασε έναν από κάπου,για να μην αναγκάζεται να βάζει κινητήρες BMW και Mercedes AMG που ήταν-είναι και ανταγωνιστές της. Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες και υποθέσεις. Το να κατασκευάσεις PU για την F1 είναι τόσο δύσκολο που μόνο μεγάλα εργοστάσια με τεράστια πείρα στην κατασκευή κινητήρων μπορούν και ακόμη και αυτά ζορίζονται πολύ…

    • Γιάννης

      Δε συγκρίνω τίποτα. Η McLaren πήρε κάποιους κινητήρες και τους εξέλιξε σε τέτοιο βαθμό που δε θυμίζουν σε τίποτα την αρχική τους μορφή. Αυτό είπα, δε σύγκρινα τίποτα και κανέναν. Εκτός και αν νομίζεις πως όπως τους παίρνει έτσι και τους βάζει επάνω.

      Το κατά πόσο μπορεί (ή είναι διατεθειμένη) να κατασκευάσει PU, είναι κάτι που μόνο το μέλλον θα δείξει. Εγώ θεωρώ ότι μπορεί, εσύ προφανώς όχι. Έτσι είναι αυτά. Δε γίνεται να συμφωνούμε σε όλα.

    • Thenoone

      Έτσι είναι τα μπλοκ είναι της nissan

    • LJ

      Πες τα ρε φιλε γτ μερικοι βγαινουν και λενε οτι εχουν ονειρευτει το προηγουμενο βραδυ!

    • LJ

      Πες τα ρε φιλε γτ μερικοι βγαινουν και λενε οτι εχουν ονειρευτει το προηγουμενο βραδυ!

    • LJ

      Πες τα ρε φιλε γτ μερικοι βγαινουν και λενε οτι εχουν ονειρευτει το προηγουμενο βραδυ!

    • Γιάννης

      Θα σου συνιστούσα να αποφεύγεις τις ειρωνείες, ιδιαίτερα όταν δεν έχεις προκληθεί και δε γνωρίζεις εκείνους που ειρωνεύεσαι, πολύ δε περισσότερο όταν, όπως φαίνεται, δε γνωρίζεις την προϊστορία της εταιρείας επάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

      Ευχαριστώ

    • LJ

      Ξεκινω με το να σου πω συγνωμη γτ δεν θελω να το τραβηξουμε σε καυγα. Αλλα πολιτισμενη αντιπαραθεση μπορουμε να κανουμε.

      Βγαινεις συνεχεια στα σχολια και λες ποσο κακη ειναι η Honda και να ξεκινησει ο Ron προγραμμα για κινητηρες. Ναι η Honda μεχρι τωρα δεν εχει σταθει στο υψος που θα επρεπε αλλα απο την αλλη σου το εχω πει και εγω και σου το γραφουν και αλλοι φιλοι οτι η McLaren απο κινητηρες δεν εχει ιδεα!

      Πες μας ενα κινητηρα που τον εφτιαξε η McLaren απο το μηδεν και τον χρησημοποιησε πετυχημενα. ΚΑτι τετοιο δεν υπαρχει. Γι αυτο πρπει να κανουν στην McLaren υπομονη και να βοηθησουν την Honda οπως μπορουν. Αλλα παραλληλα να βελτιωσουν και το σασι το οποιο ειναι σιγουρα χειροτερο απο ομαδων οπως η STR και πολυ χειτοτερο απο ομαδες σαν την RBR που μπροστα στην ιστορια της McLaren μπορεις να την χαρακτηρισεις και χτεσινη.

      Και ρωτα τον εαυτο σου ποσο καλυτερος ειναι ο κινητηρας της Renault απο της Honda την στιγμη που στις πλατες της Renault εχει παρει ολους και ολους 7 ποντους ενω με τους ιδιους η RBR ειναι 2η δυναμη με μια νικη φετος. Ακομα και το 2014 που η Renault ειχε τραγικα προβληματα αξιοπιστιας και λιγα χιλιομετρα δοκιμων η RBR καταφερε να παρει 3 νικες.

      Αυτο που θελω να πω ειναι οτι με σασι ανταξιο της RBR (οπως θα επρεπε να ειναι) η McLaren θα μποροσουσε να ηταν 4η δυναμη απο φετος (!) αλλα ημαστε 6η με την διαφορα βαθμων απο την 5η να ειναι χαοτικη.

      Ευχαριστω και εγω.

    • Γιάννης

      Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή.

      Καμία εταιρεία δεν κατασκευάζει σε αυτό το επίπεδο κινητήρες από το μηδέν. Καμία. Κανένας δεν ξεκινά από λευκό χαρτί τον κινητήρα του. Πάντα θα βασιστεί σε κάποιο επιτυχημένο μοντέλο, που είναι άλλωστε απόλυτα φυσιολογικό, διότι όταν έχεις μια επιτυχημένη συνταγή (ή και όταν στη δώσουν) δεν την πετάς στα σκουπίδια για να βρεις άλλη. Ποτέ λοιπόν δεν ισχυρίστηκα ότι η McLaren έχει φτιάξει δικό της κινητήρα από λευκό χαρτί και σχεδίασε και κατασκεύασε όλα τα εξαρτήματά του η ίδια. Όπως δεν το έχει κάνει και καμία άλλη εταιρεία, δεν το έχει κάνει και η McLaren. Δεν είναι όμως το ίδιο με το να περιμένεις από μία άλλη εταιρεία (τη Honda, στη συγκεκριμένη περίπτωση) να φτιάξει εκείνη τον κινητήρα και να έχει ουσιαστικά το 90-95% της ευθύνης για την εξέλιξή του. Άλλο βαθμό εμπλοκής θα είχε η McLaren εάν αποφάσιζε να θέσει σε εφαρμογή το δικό της πρόγραμμα κινητήρων (ΑΣΧΕΤΑ με τα όποια αρχικά αποτελέσματα θα είχε), και άλλο βαθμό εμπλοκής έχει τώρα.

      Εάν η McLaren δεν είχε ιδέα από κινητήρες, τότε οι επιδόσεις των supercars που έχει θα υπολείπονταν σημαντικά από τις αντίστοιχες των ανταγωνιστών της. Διότι ακόμα και αν δεχτώ ότι η McLaren χρησιμοποιεί άλλα μηχανικά μέρη, δεν είναι ακριβώς το αμάξι ένα «Lego» που απλά κουμπώνεις πάνω του ότι θέλεις εσύ και μετά είναι έτοιμο… Ξέρεις καλά ότι στους κινητήρες των supercars που παράγει η McLaren έχει πολύ αυξημένο ποσοστό επέμβασης, και είναι λογικό αυτό. Τα αποτελέσματα τα έχουμε δει.

      Πάμε παρακάτω. Σασί. Σίγουρα η McLaren θα μπορούσε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το σασί της. Μόνο που για να το κάνει αυτό θα έπρεπε να κάνει δοκιμές, που ως γνωστόν, επιτρέπονται μόνο κάτι μέρες κάθε χρονιά, ενώ οι προσομοιωτές έχουν τα όριά τους.

      Η Renault που αναφέρεις έχει μεν καλύτερο κινητήρα, αλλά όχι καλό σασί, ενώ και οι οδηγοί της δεν είναι καλύτεροι από αυτούς της McLaren. Κοινώς, το συνολικό «πακέτο» είναι κατώτερο, γι’ αυτό και τα αποτελέσματα που έχει.

      Η RBR ξέρουμε ότι έχει μια πολύ καλή κληρονομιά στο σασί (λογικό είναι, λόγω Newey), οπότε το αποτέλεσμα είναι περίπου αναμενόμενο, ή τουλάχιστον είναι το αναμενόμενο από τη στιγμή που για μια ακόμα χρονιά τα πρόσωπα που επιλέχθηκαν από τη Ferrari για δυσκολέψουν, έστω, τη Mercedes, τα έκαναν θάλασσα, κατά την ταπεινή μου γνώμη,

      Μου λες ότι κατηγορώ τη Honda. Δε νομίζω πως στο σχεδιασμό της Honda ήταν να παραδώσουν έναν ανταγωνιστικό κινητήρα μετά από 4-5 χρόνια… Γιατί εάν αυτό ήταν το πλάνο, θα έπρεπε να το πουν. Μικρότερη θα ήταν η ζημιά που θα γινόταν στη McLaren, από αυτή που έχει γίνει μέχρι τώρα, με σχεδόν όλους τους χορηγούς να την έχουν αφήσει (πάλι καλά που ο Ron είχε αποχωρήσει παλαιότερα και έφτιαξε ξανά το τμήμα των supercars που αυτό σήμερα φέρνει κέρδη και συντηρεί τα πάντα), και να μη φαίνεται φως στον ορίζοντα…

      Εφόσον λοιπόν δεχτούμε ότι δεν ήταν αυτός ο σχεδιασμός, τότε είναι ξεκάθαρο ότι οι Ιάπωνες απέτυχαν. Τί θα πρέπει λοιπόν να κάνουμε; Να τους πούμε και μπράβο;…

      Μου λες ότι η McLaren δεν έχει ιδέα απο κινητήρες, και έτσι μια εμπλοκή της σε αυτό το κομμάτι δε θα είχε καλύτερα αποτελέσματα από αυτά της Honda σήμερα. Ίσως να μην ξέρεις ότι η McLaren είχε πάρει την απόφαση να δημιουργήσει δικό της αντίστοιχο τμήμα που θα ξεκινούσε τη δουλειά από το 2005, αλλά τελικά το σχέδιο πάγωσε σχεδόν την τελευταία στιγμή, λόγω της συμφωνίας με τη Mercedes. Εάν υποθέσουμε ότι η συμφωνία δε γινόταν και το συγκεκριμένο τμήμα ξεκινούσε τη λειτουργία του, από το 2005 μέχρι και σήμερα έχουν περάσει 11 χρόνια. Πιστεύεις ότι μέσα σε 11 χρόνια με κινητήρες από αυτό το τμήμα, η ομάδα θα είχε πάρει και πάλι μόνο έναν τίτλο;…

    • Γιάννης

      Βγήκε κανένας και είπε ότι οι κινητήρες των McLaren είναι άλλης εταιρείας και δεν το μάθαμε;
      Επαναλαμβάνω: μηχανικά μέρη ΟΛΕΣ οι εταιρείες παίρνουν και από άλλους κατασκευαστές. Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ εταιρεία που να φτιάχνει μόνη της ΟΛΑ τα μηχανικά μέρη των κινητήρων που χρησιμοποιεί.

      Όσο για το εάν θα τα καταφέρει μόνη της η McLaren, το σίγουρο είναι πως αποκλείεται να τα πάει χειρότερα από όσο τα έχουν πάει μέχρι τώρα οι Ιάπωνες. Και επιπλέον, η McLaren έχει τον Ron.

  • Maleas George

    Πάλι κοιμήθηκαν στη Ferrari για τον Κίμι και χάσαν μόνοι τους το βάθρο… Ή βάλτε τον νωρίτερα μέσα αν δεν φτάνει ως το τέλος, ή αφήστε τον έξω και ό,τι γίνει… Στο Vettel όμως ήταν πολύ καλή η στρατηγική και εντυπωσιακή η διαφορά των 40 sec από τον Verstappen. Θα είχε πλάκα πάντως αν η Merc έχανε τον αγώνα από τον Ricciardo επειδή αποφάσισε να βάλει τον Hamilton για πιτς και τελικά βγαίναν 2-3. Ξενέρα που δεν είχαμε και κανένα Safety car ακόμα…

    ΥΓ: Πόσο ευχαριστήθηκα πάντως την άμυνα του Kvyat στον Max δεν λέγεται… Άντε να ανέβει λίγο ο Ρώσος, κρίμα να πληρώσει τα καπρίτσια του Dr Marko.

    • biiALFA

      …ακριβως τα ιδια σκεφτομουν,ειδικα για το Υ.Γ.,
      αν και μπορω να πω οτι ευχαριστηθηκα και την μαχητικοτητα του Μαξ

  • Mika

    Aξιζε την νικη ο Νικο,εκανε καλο αγωνα,αν και στο τελος ηθελα πολυ να δω τι θα γινοταν αν ειχε ενα δυο γυρους ακομα..Θα κατεφερνε να χασει τον αγωνα η Mercedes??
    Mετριος ο Χαμιλτον σημερα, παρα τα θεματα με τα φρενα του…Παλι καλα θα πρεπει να λεει για τη τριτη θεση, που εμοιαζε να του τη κλεβει ο Κιμι,αλλα με εξυπνη στρατηγικη, καταφερε στο τελευταιο pitstop να την επανακτησει,αν κι εμοιαζε χαμενη..
    Σιγουρα πρωταγωνιστης στους τελευταιους γυρους ο Μr Crest, aka Riki, και σ ολο τον αγωνα ο Vettel που εκανε το καλυτερο δυνατο..
    Ο Αλονσο εκανε καλο πρωτο μισο αγωνα με καταπληκτικη εκκινηση και διατηρωντας την 5η θεση,αλλα μετα ξεφουσκωσε λιγο και πηρε τελικα την 7η. Ο Button ειχε το συμβαν στον πρωτο γυρο, αλλα για ενα ακομα αγωνα γαμωτο πελαγοδρομουσε….
    Μ αρεσε πολυ το θρασος του Kvyat απεναντι στο Μαξ, κι ελπιζω να μη του στοιχισει στη καριερα του….

  • Philby

    Κρίμα για Φέτελ χάσαμε την πιθανότητα για μεγάλη μάχη. Αυτό που μου κάνει εντύπωση φέτος είναι η αδυναμία του Hamilton να πιάσει το Rosberg αν φύγει μπροστά, Το ’14,’15 είχε το κάτι έξτρα φέτος αγνοείται. Άλλο ένα θέμα είναι πως όπως και στη Ρωσία έτσι και εδώ ο Rosberg διαχειρίστηκε το μηχανικό πρόβήμα κατά τη διάρκεια του αγώνα πολύ καλύτερα.
    Επίσης φαίνεται πως μετά το κράξιμο στο Spa o Verstappen έκοψε τις καφρίλες και πλέον δεν έχει να επιδείξει εντυπωσιακά μεν, παρακινδυνευμένα δε προσπεράσματα που μασκάρευαν τη σημαντική έλλειψη ρυθμού έναντι του Ricciardo. Δε λέω ότι είναι παλτό αλλά έχει ακόμα δρόμο να διαβεί. Αχαρακτήριστη η στρατηγική του Raikkonen.

  • Michael

    Ηταν ενα τριημερο που ο Νικακος ειχε το πανω χερι και ο πρωταθλητης απλα δεν μπορουσε. Γουσταρω πολυ φετος που ο Κιμι φαινεται να εχει το πανω χερι και ειναι σαν να ξανανιωσε. Πολυ δυνατη RBR μακαρι να ειχε 2-3 γυρους ακομα ο αγωνας να βλεπαμε μια καλη μαχη. Εκει στη williams ξυπνατε οσο ειναι καιρος…

    • Spider

      Να ξυπνήσουν??? Γιατί,κοιμούνται??? Τηρουμένων των αναλογιών καλά πάνε,εκτός και αν πιστεύεις οτι η Williams μπορεί να ξαναγίνει αυτή που ήταν την δεκαετία του 80-90. Ο συμπαθής και ιδιαίτερα αγαπητός Sir Frank έχει συχνά πυκνά θέματα υγείας, κληρονομιά από το δυστύχημα που τον καθήλωσε στο καροτσάκι και η Claire,εκτός του ότι δεν σκαμπάζει και πολλά από F1,μάλλον ψάχνει για γαμπρό!!!!! Δεν εξηγείται αλλιώς,το ότι θεωρούσε τον καταλληλότερο οδηγό για το 2017 τον Button. (Άσε που δήλωσε ότι είναι και ωραίος άντρας…) Εργοστασιακό κινητήρα δεν έχουν, τα χρήματα ποτέ δεν έρεαν (αλλά και όταν είχαν ο Sir Frank φημιζόταν για τα καβούρια που είχε στις τσέπες του) οδηγούς έχουν έναν καλό και σταθερό και έναν καλό που έχει τελειώσει από την F1,συνεπώς μιά χαρά τα πάνε. Βέβαια σε σχέση με πέρυσι πάνε χειρότερα αλλά μάλλον το έχουν παρατήσει.
      Κοίταξε, και γω συμπαθώ την Williams αλλά ας είμαστε ρεαλιστές. Με τα σημερινά δεδομένα το μόνο αξιόλογο που μπορούν να κάνουν είναι τα ταχύτερα pit stop..

    • Michael

      κλασικη απαντηση οπαδου εργοστασικης ομαδας που θεωρει οτι ολοι οι ιδιωτες ειναι τελειωμενη υποθεση. Παρ’ολα αυτα που ειπες προπερσι τερματισε πανω απο ferrari-Mclaren(mercedes φορουσε ακομα), και περσι πανω απο red bull. Ναι φιλε εγω ειμαι απο αυτους που πιστευουν οτι και οι ιδιωτες μπορουν και κυριως αυτοι ειναι που κραταν ζωντανη την F1, οπως εκαναν πολλες ομαδες χωρις δικο τους pu στο παρελθον και κανουν ακομα. Αν ειναι ενα πραγμα που με κανει οπαδο αυτης της ομαδας ειναι οτι καταφερνει πολυ περισσοτερα απο αυτα που της επιτρεπει το Budget της. Οσο αφορα τους οδηγους ο Button εκτος απο πολυ καλος οδηγος εχει τεραστια εμπορικη αξια και κυριως αυτο ειναι που ενδιεφερε την Κλαιρη γι’αυτο τον ηθελε στην ομαδα. Ο frank ποτε δεν ειχε ταλεντο σαν μηχανικος για να επιρεασει την ομαδα του η εμπλοκη του, το ταλεντο που ειχε και κατα την γνωμη μου το κληρονομησε η Κλαιρη ειναι να επιλεγει τα σωστα ατομα.

    • Spider

      Οι εποχές φίλε μου αλλάζουν. Καλός ο ρομαντισμός αλλά η πραγματικότητα είναι αδυσώπητη και λέει ότι χωρίς εργοστασιακή υποστήριξη δεν μπορείς να κερδίσεις. Μέχρι 4-5 θέση μπορείς να πας,από εκεί και πέρα υπάρχει τοίχος…

    • Michael

      καλα κοιτα τωρα την RBR τι κανει, και τι θα κανει και του χρονου με τις αλλαγες που ερχονται και μετα μιλαμε παλι για ιδιωτικες ομαδες.

    • Spider

      Μα καλά,ειλικρινά τώρα, συγκρίνεις την RedBull με την Williams? Η πρώτη έχει χρήμα με ουρά,εργοστασιακό κινητήρα (ίσως και καλύτερο),κορυφαία οργάνωση,2η ομάδα για να εξελίσσει οδηγούς, το καλύτερο σασί και τον Andrian Newey, τον κορυφαίο μηχανικό αεροδυναμιστή σήμερα στην F1. Άλλο η RBR και άλλο η Williams.

    • Michael

      Δεν συγκρινω τις ομαδες παραδειγμα ιδιωτικης ομαδας σου φερνω, και καλητερο κινητηρα απο την εργοστασικη ομαδα σιγουρα δεν εχουν…. Αν παρακολουθεις χρονια το αθλημα θα επρεπε να ειχες καταλαβει οτι ομαδες σαν την Williams και σαν την McLaren, παντα βρισκουν τροπους να ειναι στην κορυφη, ανακαληπτουν και ατομα και καινοτομιες. Βεβαια οι κανονισμοι εχουν περιορισει πολυ την δυνατοτητα αυτη, αλλα τιποτα δεν αποκλείεται, και δεν ειναι απαραιτητο να παρουν πρωταθλημα αλλα η θεση τους ειναι να μαχονται για το βαθρο.

  • Christos Dimou

    Αφού η Mercedes πήγε να χαντακώσει με την στρατηγική των ελαστικών τον Nico Rosberg, ξεκάθαρα θα τον ήθελαν 2ο για να μην χαλάσει η μαγιά με το αγαπημένο παιδί τον Hamilton, τελικά τα ελαστικά του Γερμανού δεν έχασαν τόσο απόδοση όσο χρειαζόταν η Red Bull. Αν και ένας γύρος ακόμα θα ήταν αρκετός για να φτάσει ο Αυστραλός τον Γερμανό και μετά να γίνει ο κακός χαμός.

    Πιο πίσω ο Vettel όχι τυχαία βγήκε ο οδηγός του αγώνα με διψήφιο αριθμό προσπεράσεων σε μία πίστα που θεωρητικά από κάποιους θεωρείται Monte Carlo αλλά φυσικά και δεν έχει καμία σχέση.

    Επόμενος αγώνας η Μαλαισία και εκεί θα γίνει ο κακός χαμός με τον Lewis να υπερτερεί του Rosberg, στα χαρτιά, αλλά με τον Γερμανό να μην είναι καθόλου διατεθειμένος να κάνει το χατήρι του αγγλικού τύπου.

    • Christos-

      Γελάω γιατί μου θυμίζεις αυτούς που τσακώνονται στο Sky F1, και στην επίσημη σελίδα της ομάδας, για το ποιος είναι ο καλύτερος, και ποιος είναι ο αγαπημένος οδηγός της ομάδας.

    • Christos Dimou

      Όπως λέω και αλλού όλα είναι θέμα χρήματος. Ο Άγγλος είναι και καλύτερος οδηγός και έχει και την εύνοια της ομάδας γιατί πουλά περισσότερο. Το πόσο φέτος αξίζει να το πάρει; Θα το δούμε.

    • sotirisb

      Το αγαπημένο παιδί της Mercedes είναι ο Hamilton?? Μάλλον δε παρακολουθείς Formula 1 τα τελευταία τρία χρόνια..

    • Christos Dimou

      Παρακολουθώ F1 από τότε που ήμουν 9 χρονών, 38 χρόνια πριν δηλαδή. Από την εμπειρία μου, σου λέω ότι τον πάνε με τα χίλια τον Άγγλο γιατί ως πρόσωπο πουλά περισσότερο από τον Γερμανό.

      Το πόσο πολύ τον πάνε θα το δούμε στους επόμενους αγώνες όπου όπως και πέρυσι ξαφνικά το μονοθέσιο του Γερμανού θα αρχίσει να αντιμετωπίζει “προβλήματα” σε στήσιμο, αξιοπιστίας κ.λπ.

    • sotirisb

      Την Mercedes-Benz (Στουτγκαρδη) και την Daimler την συμφερει να εχει Γερμανο πρωταθλητη 10 φορες περισσοτερο απο τον Χαμιλτον (Απο πηγες μεσα απο το ΔΣ στην Στουτγκαρδη που ακουγεται γενικα). Οι μονοι που τον θελουν πρωταθλητη ειναι οι Βρετανοι μεσα στην Mercedes AMG Petronas, η οποια και βασιζεται στην Μ. Βρετανια. Τα πολιτικα παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο απο το ποσο πουλαει και ποση προσοχη τραβαει ο Χαμιλτον.

    • Christos Dimou

      Η F1 είναι μία δικτατορία όπου αυτό που θέλει η ηγεσία της ομάδας αυτό γίνεται. Τη MB τη συμφέρει να νικήσει ο οδηγός που θα της αποφέρει τις περισσότερες πωλήσεις. Και το μαύρο αγόρι πουλά ακόμα, περισσότερο, απο το ξανθο αγόρι.

      Όπως και να έχει ας μην λέμε μεγάλες κουβέντες. Θα δούμε τι θα γίνει.

  • LJ

    Πολυ την χαρηκα την νικη του Νικολακη, οχι για τπτ αλλο αλλα για να εχει λιγο ενδιαφερον αυτο το ριμαδι το πρωταθλημα.

    Ο Ricci ισως και να ηθελε μισο γυρο ακομα να βρεθει στην μεγαλη ευθεια με το drs αλλα δεν ξερουμε αν ο Νικολακης, με την διαστημηκη Merc εκανε απλα διαχειρηση της διαφορας.

    Κριμα για Κιμι, τον κατεστρεψε η Ferrari. Δεν ειχαν καμια δουλεια να κανουν pit stop και μαλιστα να του βαλουν χρησημοποιημενα u.s.

    Στα της ομαδας μου τωρα:
    – Αγωνιστικα τους πρωτους 3οις τους βλεπουμε μονο με τα κιαλια σε καθε πιστα, ασ μην κοροιδευομαστε λοιπον. Κοντραρουμε Williams τις περισσοτερες πιστες, FI σε κλειστες μονο και μας κοντραρει η STR μονο στις κλειστες παλι. Οποτε η 7η θεση ειναι το καλυτερο που μπορουμε να κανουμε αν δεν εχουν προβληματα τα μονοθεσια των Merc, RBR k Ferrari. Τωρα τι λετε μερικοι ομοιδεατες περι απογοητευσης με την 7η θεση τα βρισκω τελειως ατοπα. Καλυτερα να προσγειωθητε στην πραγματικοτητα γτ αυτη ειναι η κατασταση.
    – Βαθμολογικα δεν απειλουμε κανενα και η μονη απειλη σε εμας ειναι απο την STR αλλα πλεον σε αργες πιστες μονο.

    Οποτε βρισκομαστε στην καλη και συναμα κακη θεση να μην πιεζουμε κανενα και να μην δεχομαστε πιεση απο κανενα που ειναι καλο και κακο ταυτοχρονα. Γτ δινει στις ομαδες της McLaren στην Αγγλια και της Honda στην Ιαπωνια τον χρονο και το περιθοριο να βελτιωθουν. Απο την αλλη, με μονο αντιπαλο τους εαυτους τους και χωρις κανενα βαθμολογικο στοχο ισως να χαθει η συγκενρωση που δημιουργει το να προσπαθεις για κατι συγκεκριμενο.

    Anyway, αυτη ηταν η χρονια για την McLaren, να δουμε αν θα γινει το μεγαλο βημα που περιμενουμε για του χρονου.

    • Christos-

      Φοβάμαι ότι του χρόνου θα είναι χειρότερα, κυρίως από θέμα σασί αλλά και από θέμα αξιοπιστίας του κινητήρα.

    • sotirisb

      Ας δούμε και τι θα μπορέσει να κάνει ο Γιοστ

    • Christos-

      Ας φύγει πρώτα ο ονειροπόλος Boullier, και βλέπουμε!

    • Nerazzuro21

      Επειδή κατά πάσα πιθανότητα η Honda θα αλλάξει τη σχεδίαση του κινητήρα είναι δεδομένο ότι η μονάδα ισχύος θα έχει προβλήματα αξιοπιστίας. Είναι όμως ένα ρίσκο που οφείλουν να πάρουν για να κλείσουν την ψαλίδα γιατί με την συγκεκριμένη σχεδίαση είναι στο πουθενά. Τώρα για το σασί αεροδυναμικά θα είναι δυνατή η McLaren λόγω Prodromou. To πρόβλημα εστιάζεται στην ανάρτηση. Για αυτό ήθελαν να φέρουν τον μηχανικό της Merc για να τους βοηθήσει σε αυτό τον τομέα. Aν λύσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα τότε υπάρχει ελπίδα να δούμε ένα καλό σασί από τη Macca. Αλλιώς, μία από τα ίδια.

    • Christos-

      Μα το πρόβλημα είναι ότι προσπαθούν να αλλάξουν την σχεδίαση του κινητήρα, ενώ ξέρουν ότι θα έχουν αρκετά θέματα τώρα που δεν είναι ελεύθερη η εξέλιξη και τα προβλήματα δεν θα σταματήσουν να υπάρχουν αφού είναι δύσκολο να βρεθεί η λύση τους.

      Από αυτά που κάνουν, το μόνο που μπορείς να καταλάβεις, είναι ότι αυτό οδηγεί απλά σε μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια να ξαναβγούν πρώτοι, με ρίσκο αυτή η πρωτιά να είναι για ελάχιστο χρόνο, ελεώ αλλαγής των κανονισμών, και όλο αυτό οδηγεί σε μια καταδικασμένη επένδυση πολλών εκατομμυρίων.

    • LJ

      Θα δούμε, ελπίζω πως όχι!

    • Nerazzuro21

      Συμφωνώ 100% με το σχόλιο σου. Ωραία τα όνειρα αλλά ας επιστρέψουμε στην πραγματικότητα. Ο Alonso δήλωσε μετά τον αγώνα ότι δεν είχαμε καν τον 4ο καλύτερο συνδυασμό (το οποίο φάνηκε και στις κατατακτήριες) οπότε μια χαρά ήταν η 7η θέση από τη στιγμή που δεν αντιμετώπισε προβλήματα το top 3. Για τον κινητήρα τα λέμε δύο χρόνια τώρα αλλά αποδείχτηκε για ακόμα μία φορά ότι χρειάζεται σημαντική βελτίωση και στο σασί.

      Το καλό είναι ότι δεν έχουν εγκαταλείψει τη φετινή σεζόν. Οι Ιάπωνες θα χρησιμοποιήσουν τα τελευταία διαθέσιμα κλειδιά στη Μαλαισία ενώ και ο Ερρίκος είπε ότι η McLaren θα φέρνει αναβαθμίσεις μέχρι και το Abu Dhabi.

    • LJ

      Μα έτσι πρέπει. Δεν υπάρχει παρθενογένεση και μην πιστεύετε οταν ακούτε ότι “παρατάμε την φετινή χρόνια” ή “επικεντρωνόμαστε 100% στην επόμενη” ή “ξεκινάμε απο λευκό χαρτί”. Αυτά δεν υπάρχουν. Αυτο που υπαρχει ειναι η συνεχής εξέλιξη.

      Α και ξέχασα να πω στο σχόλιό μου πολλά μπράβο στον Alo που έδειξε την εμπειρία του στην εκκίνηση και με την κίνηση του βρέθηκε 5ος.

    • Satsok

      Μου δίνεις την πάσα για να ξαναπώ ότι δεν μας φταίει μόνο η Honda. Το σασί μας είναι χάλια. Η STR με περσινό μοτέρ μας παίζει στα ίσα στης αργές, είμαστε πίσω σε σασί απο Mercedes-RBR-Ferrari-STR. Θέλουμε βελτίωση παντού και μη ξεχνάμε ότι το 2014 Mercedes είχαμε και πάλη χάλια ήμασταν, κατά τη γνώμη μου και φέτος αν είχαμε Mercedes στην καλύτερη να ήμασταν 4τη.

    • Christos-

      Εγώ θα επιμένω ότι ήταν χαζό, από κάθε άποψη ο τερματισμός της συνεργασίας με την Mercedes.

    • Satsok

      Θα ήμασταν για πάντα πίσω απο το εργοστάσιο που λέγετε Mercedes αν δεν το καταλαβαίνουν κάποιοι δεν μπορώ να κάνω κάτι. Όσες ελπίδες έχει η μεγάλη Williams να τους νικήσει άλλες τόσες θα είχαμε και εμείς. Κάτσε να κάνει σασί η Renault και θα δεις αν η RBR θα ξαναπάρει ίδιο μοτέρ με αυτήν.

    • Christos-

      Μακάρι να τα καταφέρουν αλλά ως τότε θα έχουν δαπανήσει τα διπλάσια λεφτά.. Όσο αναφορά την RedBull-Renault πιστεύω πως η υπόθεση είναι και θα είναι 1-0.

    • Giannis

      Ισχυει.Απλα θα επρεπε η Mclaren να αφηνε την Honda να δωσει μοτερ σε μια μικρη ομαδα για γρηγοροτερα αποτελεσματα/βελτιωση/δεδομενα.

    • LJ

      Μην το λες σε εμένα φίλε. Εγω το ξερω και το έχω πει καιρό τωρα και το έχω συζητήσει με άλλους φίλους εδω μέσα ότι η McLaren πολλές φορές κρύβεται πίσω απο την Honda για πολλά μειονεκτήματα στο σασί. Πες τα σε κάποιους άλλους φίλους της ομάδας μας πιο πάνω…

      Αλλά θα σπυ πουν ότι με κακό-αναξιόπιστο κινητήρα, πως να κανεις καλο σασί.

      Εγω θα πω πως αν θες δικαιολογίες βρίσκεις πολλές.

      Αλλά μπράβο που που το αναφέρεις και εσυ για το σασί και την διαφορά με την STR.

  • sotirisb

    Βλέπω τον Σερβιετα να παίρνει πρωτάθλημα φέτος και να χτυπάω το κεφαλι μου στον τοίχο μέχρι του χρόνου

    • Christos-

      Είναι η χρονιά των εκπλήξεων το ’16, οπότε μάλλον πρωταθλητής ο χαλβάς.