Fernando Alonso

Ένα αναβαθμισμένο power unit είχε ετοιμάσει η Honda για το Μαλαισιανό Grand Prix. Η ιαπωνική εταιρεία δεν είχε αποφασίσει αν τελικά θα τοποθετήσει την αναβαθμισμένη μονάδα στην MP4-31, αλλά φαίνεται πως ο Fernando Alonso θα γίνει ο οδηγός που θα πάρει την πρώτη γεύση, χωρίς, όμως, να είναι δεδομένη η χρήση για όλο το 3ήμερο.

Το power unit του Ferni θα περιλαμβάνει νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, νέο turbo, νέα MGU-H, νέες μπαταρίες και νέα μονάδα ελέγχου ηλεκτρονικών. Το block του κινητήρα είναι πλέον ελαφρύτερο, ενώ και ο σχεδιασμός της εξάτμισης είναι βελτιωμένος, ώστε να αυξηθεί η αποδοτικότητα.

Αυτό συνεπάγεται 30 θέσεις ποινής στην εκκίνηση της Κυριακής, δηλαδή θα ξεκινήσει τον αγώνα από την τελευταία θέση, όπως ακριβώς είχε συμβεί και στο Βέλγιο, εκεί που τερμάτισε στην 7η θέση. Το νέο power unit θα χρησιμοποιηθεί αρχικά στο FP1 και στη συνέχεια θα αποφασιστεί αν θα διατηρηθεί για τις υπόλοιπες περιόδους.

Είχαμε ένα σχέδιο στα μέσα στης σεζόν, για το πού θα ήταν καλύτερο να πληρώσουμε τις ποινές, και αυτός είναι ένας από τους καλύτερους αγώνες, διότι οι συνθήκες συνήθως αλλάζουν. Στόχος μας είναι να μπαίνουμε στην 10άδα σε κάθε αγώνα μέχρι το τέλος της σεζόν. Για ‘μένα, αυτό θα είναι πιο δύσκολο, διότι θα ξεκινήσω από το τέλος, αλλά εξακολουθεί να είναι ένας στόχος. Παραμένει στόχος να γίνουμε το 4ο ταχύτερο μονοθέσιο.

Ο Jenson Button θα πρέπει να κάνει υπομονή τουλάχιστον μέχρι την Ιαπωνία, διότι στη Μαλαισία θα τρέξει με το power unit που φορούσε στη Σιγκαπούρη.