Nico Rosberg

Όλοι μας γνωρίζουμε πως το τιμόνι στα αγωνιστικά μονοθέσια και ειδικότερα στη Formula 1 δεν είναι μόνο για να στρίβει το μονοθέσιο. Επάνω του υπάρχουν πολλοί διακόπτες και δεν αναφέρομαι μόνο στα paddles για τις αλλαγές σχέσεων ή για τον συμπλέκτη. Ο οδηγός μπορεί να ελέγχει πολλά, από το DRS μέχρι την κατανομή της πέδησης, κάτι που θα φαινόταν αδιανόητο πριν από μερικές δεκαετίες.

Αυτά λίγο-πολύ είναι γνωστά, αλλά λίγοι από εμάς προσέχουν τι κάνει ο οδηγός κατά τη διάρκεια ενός γύρου. Το παρακάτω video είναι αρκετά διαφωτιστικό, καθώς βλέπουμε όλες τις προσαρμογές που κάνει ο Nico Rosberg κατά τη διάρκεια του γύρου που το έδωσε την pole position στο Αζερμπαϊτζάν. Μπορούμε εύκολα να πούμε ότι οι κινήσεις είναι μηχανικές, κάτι που αναδεικνύει το επίπεδο των πιλότων αυτών.

  • fanboy

    πιο δυσκολο ειναι να κατανοεισεις και να εφαρμοσεις τις λειτουργιες του μονοθεσιου παρα να το οδηγησεις….παλια τα πραγματα ηταν απλα στριβεις δεξια το τιμονι πας δεξια στριβεις αριστερα πας αριστερα….