vw-golf-gti-clubsport-vs-seat-leon-cupra-290-vs-honda-civic-type-r


Δύο αυτοκίνητο με το ίδιο μηχανικό σύνολο, αλλά διαφορετική εμφάνιση και ένα που κραυγάζει από όποια πλευρά και αν το δεις.

Το Golf GTI Clubsport κινείται από έναν 2-λίτρο turbo κινητήρα απόδοσης 265 άλογα, στις 5.350-6.600 σ.α.λ. (290 άλογα σε λειτουργία Overboost), και με 350 Nm ροπής, στις 1.700-5.300 σ.α.λ. Η δύναμη αυτή περνά στον εμπρός άξονα, μέσα από ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Με αυτό το κιβώτιο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα, όταν η τελική του ταχύτητα είναι 250 χλμ/ώρα.

Το Leon Cupra 290 έχει κάτω από το καπό έναν 2λιτρο turbo κινητήρα, με την απόδοση να φτάνει τα 290 άλογα, στις 5.900-6.400 σ.α.λ., και 351 N·m ροπής, στις 1.700-5.800 σ.α.λ.. Το βάρος του είναι στα 1.320 κιλά και μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, μέχρι να σταματήσει στα 250 χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας.

Τέλος, το Honda Civic Type R κινείται από τον 2-λιτρο turbo VTEC κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 310 άλογα και 400 Nm ροπής, και τα πρώτα 100 χλμ/ώρα για το Type R έρχονται σε 5,7 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 270 χλμ/ώρα.

  • Gioxxx84

    χαχα σας πρόλαβα σημερα και το ποσταρισα πρωτος σε παλιότερο θρεντ honda type r vs vw golf clubsport :D Εδω φαίνονται πιο λογικά τα πράγματα βάση των specs , δεν μπορεί και στα 2 vag να κοιμήθηκαν οι οδηγοί τους στην εκκινηση το γολφ φευγει μαζι με το civic το cupra πιθανον να σπιναρε παραπανω … (ατιμο dsg…κανεις τρελή διαφορά τελικά!)

  • Jettakias

    Άτιμο Clubsport…Πανέμορφο είσαι!

  • θα ηθελα και μια κοντρα που το χρονομετρο να μετραει ξεχωριστα το καθενα ..απο τη στιγμη που γυρναν οι ροδες !!!!
    τις εντυπωσεις τις εκλεψε το LEON που εδειχνε πως μαζευε τη διαφορα !!!!

    παντως αντικειμενικα…τα λεφτα μου στο GOLF !!! :-D

    • Jettakias

      Εύκολα!

    • Mika

      Εκανε και τραγικη εκκινηση ο Λεοντας..

    • JohnnyXP64

      An o leontas efeuge stosta knden koimotan to taper to eixe sta isia k to photogolf to eixe ketasei polla perissotera tsagia :)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δες την κ@υλα την Ηοndara στημένη με τον Κ20 VTEC και άσε τις νερόβραστες φωτοτυπίες.
      Τα έχει για σφαλιάρες παντού.Καλά σε πίστα με την εξελιγμένη αεροδυναμική του,
      οι φωτοτυπίες θα θέλουν τηλεσκόπια για να το δούνε.

    • manowar

      μλκα ασχημο ειναι ποτε θα το δειτε και μονοι σας;;πες μου ενα ομορφο πραγμα που εχει πανω του,,πισω μπροστα μεσα εξω πανω κατω τι σαρεσει;;τοσο υποκειμενικο ειναι το γουστο τελικα;;πως γινεται να εισαι αντικειμενικος και να σχολιαζεις για σχεδιο αλφα ρομεο που οντως ειναι ομορφο και μετα να μπαινεις στο σιβικ και να λες το ιδιο με τι ματια ;;

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Τα hot hatch επιδόσεων, εμείς τα θέλουμε αλητεία και να αποδίδουν ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑTA.
      Δεν τα γουστάρουμε να μοιάζουν όλα το ίδιο, μέχρι και με τρικύλινδρα τριμπούρδελα του Group για το supermarket!
      Kαταλαβαίνεις επιτέλους γιατί μας αρέσουν τα Τype R;;
      Η ΑLFA ROMEO, είναι από τις ελάχιστες Ευρωπαϊκές, που ενεργοποιούν τις ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ των JDM.

    • manowar

      αλφιστι και jdm δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ μια ζωη οι αλφιστι που γνωριζα εκραζαν τα ιαπωνικα γιατι οταν τα εβλεπες απο την κακογουστια εβγαζες τα αντερα σου και οι φιλοτζαπαν μαλιστα ειμουνα σε παρεα φιλοτζαπαν πολυ καιρο οταν ειχα το ιμπρεζα παντρα εκραζαν τα ιταλικα γιατι ηταν 3μπουρδελα και χαλαγαν και και και…το μονο πραγμα που ενεργοποιει τις αισθησεις των αληθινων jdm ειναι το,,,fast and the fiurius cabron esse,,η ολοσομη η γιοσημουρα μπαμ μπαμ,,,,νιτρομπουκαλα μεθανολες βυζοτουρμπινες απλωστρες ξαπλωστρες νεον απο κατω απο το αυτοκινητο..αυτα δηλαδη που αμα τα ακουσουν οι αλφιστι ιταλιανι θα πανε για ξερναντερο μεσα στην τουαλετα..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ποια κακογουστιά ρε άσχετε. που την δεκαετία του 90-2000+ ,μόνη της έπαιζε η Ιαπωνία, με αριστουργήματα ομορφιάς-μηχανολογίας, που θα μείνουν στο ΠΑΝΘΕΟΝ της αυτοκίνησης!

      Εσύ παιδί μου τελικά υποφέρεις από φαντασιώσεις.
      Μέχρι και στην Ιαπωνία την Χώρα των μοτοσυκλετών, υπάρχει τεράστια αγάπη για τις DUCATI με μεγάλο fan club!
      Επίσης τους αρέσουν πολύ τα Ιταλικά αυτοκίνητα και η ΑLFA, αλλά οι προδότες της FIAT, είχαν τις μάρκες τους κυρίως για την Ευρωπαική αγορά!

      Με την έλευση του πουλοβεράκια πάμπολα άλλαξαν και ανοίχτηκαν και σε άλλες Παγκόσμιες αγορές.
      ΟΙ ΑLFISTI ρε πάντα πείραζαν τα αυτοκίνητα τους,ακόμα και όταν η μαμά εταιρεία υπό την σκεπή της FIAT,τους είχαν στην ξερασία!

    • manowar

      πιο πολυ μαρεσουν εμενα μερικα ιαπωνικα παρα τους αλφιστι αστο οποιος εχει κανει παρεες με αλφιστι γνωριζει τι λεω ολα τα αλλα ειναι θεωρια για εδω μεσα…

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Προφήτηηηηηηηηηη,είσαι τρελλαααααααα!!!!!!
      Για πάρτη σου ‘αριστουργημα’σπο το πάνθεον
      Ρε όταν ειδε τι εφτιαξε ο τζαπονεζος ο Μιχαήλ ο άγγελος παράτησε το kawasi,και άνοιξε πιτσαρία σούσι στα Πατησια,Α είχε και το Λουίτζι μαζί,αυτός είχε συνεργειο,με Ιταλικα,αλλά βλέπεις τα ρημάδια δεν χάλαγαν και το κλείσε.

    • ///M5 Αλεξανδρος
    • NIKOS HomoAkatastatus

      Αααα ρε STARLETARA όλα τα λεφτά!Δεν ήταν για τα καλλιστεία η απλές εκδόσεις,αλλά σκύλοι αντοχής.
      Τα Glanza όμως ήταν πιο όμορφα.
      Από την δεκαετία του 90 ρε και ακόμα κυκλοφορούν!
      Τα polo της τότε εποχής, έχουν γίνει κοτέτσια!Τι να λέμε τώρα.

    • manowar

      τα οπελ ρε παλαβοανιδεε τα ατμοσφαιρικα 1.4 ητα τα πιο σκυλια αυτοκινητα που εχουν περασει τμαζι με τα μκ2 μκ4 γκολφ ουτε λαδια δεν αλαζες ειχαν γινει ζυμη α;πο μεσα αλλα αυτο δουλευε μην λες μλκιες ηταν αξιοπιστα σαν τα σταρλετ μετα τα tsi χαλασαν το αυγολεμονο..;-Ρ

    • manowar

      αλεξ μην παιζεις με το στομαχι μου γιατι εχω φαει πολυ πραμα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Αυτό φίλε,ούτε σαράντα χρόνια νηστικος δεν το το τρώει. https://uploads.disquscdn.com/images/22f946351afa87ec6d8a1edc06f0096e5fdee3b9a54daa606e414f1cda98b5d6.jpg

    • manowar

      Πφφφφ και δεν ειναι μονο αυτο υπαρχουν και πολυ χεοροτερα χωρις να τα πειραξεις

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Χα χα χα χα χα χα χα χα, αα ρε Άλεξ μου τρελέ. : )
      O πουλόβερ-μαν ετοιμάζει νέο colpo grosso στην μικρομεσαία κατηγορία, περίμενε και θα δεις.
      Δεν ξέρω τι λες,αλλά με το 500αράκι τους πήρε και τα σώβρακα.
      Φοβερή αναβίωση, ποιοτικότατο-αξιόπιστο, με καλές τιμές-προσφορές.

      Y.Γ Αμοιβαία τα αισθήματα το ξέρεις. : )
      Ναι το Σάββατο χάσαμε ΑΝΔΡΑ αληθινό.Όχι σαν τις σημερινές προδοτικές λούγκρες.
      Όσα ψέμματα προπαγάνδα και αν χρησιμοποίησαν οι προδότες
      δεκαετίες,Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ. : )

    • panos

      ετσι, αυθεντικος jdm που να γουσταρει ιταλο κ το αντιστροφο ειναι σαν
      να λεμε παγωτο με γευση σαρδελα η μονο στα παραμυθια..

    • manowar

      για εδω για τα ματια του κοσμου καλα κανετε και συνεργαζεστε και τα εχετε βαλει με τους γερμανους γιατι στον αθλητισμο και παντου στα [κοινα]εχουν μοιρασει τετοιο πεος που δεν χωνευεται με τιποτα ακομα και εγω εχω βαρεθει τα ιδια και τα ιδια..αλλα την υποκρισια την κραζω ανοιχτα κανενας ταπαναιος απο εδω δεν θα επερνε αλφα ρομεο και κανενας αλφιστι δεν θα επερνε ιαπωνικο..μην λεμε και μλκιες..

    • Πριν 10 χρόνια μπορεί να το προτιμούσα !!! Σήμερα θα ήθελα ένα R… Δεν ειμαι στο ταργκετ γκρουπ του club sport….

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Στα λεφτά που κάνει το R η χρεποπαπάτζα, παίρνεις μια
      GUILIA VELOCE Q4 και έχεις αυτοκίνητο με όλη την σημασία της λέξεως.
      Μέσα-έξω κ@υλα.
      Αλλά επειδή σε ξέρω πόσο μυρωδιάς είσαι στην αυτοκίνηση, αν αύριο έφτιαχνε μαγικά η οικονομία,πάλι στα ίδια τρισάπια θα καταντούσες.

    • Κοστίζει η βελοτσε 35.000+ ;;;;; Πάντως αν γίνουν μαγικά τοσο στην οικονομία μας οσο και στην τσέπη μου…. RS3 sedan θα ήταν η επιλογή μου….

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To Golf R ξεκινά από 45χιλιάρικα αν ξέρεις.Λιγότερο κοστίζει η Veloce Q4.
      Το RS3 σίγουρα θα είναι πάνω από 55-60χιλιάρικα.
      Μακάρι να γίνουν μαγικά στην οικονομία μας και να σε δω με RS3!
      Να μάθω πως τρέχεις και δεν φτάνεις για σαπιοhaldex,
      πορτοπαράθυρα-ηλεκτρολογικά-κιβώτιο=αξία ανεκτίμητη το γέλιο που θα ρίχνουμε. ; )

    • Mika

      Tα θες και τα λες αυτα????Που τα ειδες αυτα τα νουμερα??Ψαξε, διαβασε, μαθε τιμες σωστα, κι οχι απο καφενειο, κι ελα παλι με το κηδεμονα σου, να συζητησουμε σοβαρα!!
      :p :p

    • τελικα τι ισχυει ?? με εχετε μπερδεψει!!!!!

    • Mika

      Tι να ισχυει????Να ξεπερασω το σοκ πως παμε να συγκρινουμε hot hatch με sedan, και μαλιστα αλλης κατηγοριας!!!!
      :p :p
      Το Golf R δεν εισαγεται επισημα στην Ελλαδα, δεν υπαρχει στο τιμοκαταλογο. Μπορει να ερθει ΚΠ, κατοπιν παραγγελιας,αλλα η τελικη τιμη θα ειναι γνωστη στον αγοραστη. Στη Γερμανια αρχιζει απο 40400 το χειροκινητο 5θυρο. Υπολογισε εδω μια γενναια αυξηση στη τιμη.
      Η Veloce Q4 προχειρα ειδα στη Γερμανια ξεκιναει απο 46800 h diesel, με κατι αθλιες ζαντες, αλλα δεν γνωριζω γερμανικα για να δω πληρη specs. H βενζινη δεν εχει μπει ακομα…
      Meanwhile, στο Ελλαντα, η 7χρονη Giulietta Veloce κανει 40000 (!!!) κι η 200αρα Giulia super απο 43500..Καταλαβαινεις λοιπον πως μια Veloce Q4, με 280 αλογα και τετρακινηση, θα κανει πολυ πολυ παραπανω!!

    • και γω αυτο σκεφτκα χονδρικα……αλλα λεω οτι μου το ειπε με τοση σιγουρια..που με επεισε !!!! :-P

    • Mika

      Αν βλεπεις γρηγορες βιαστικες απαντησεις, να τις φοβασαι!! Εκτος αν ο αλλος δουλευει σε αντιπροσωπεια και τα ξερει απ εξω κι ανακατωτα!
      :p :p

    • περιμενω την επισημη απαντηση του @nikoshomoakatastatus:disqus μηπως τελικα κανεις εσυ λαθος !!!! αν και η λογικη μου λεει οτι εισαι σωστος !!! :-D

    • Mika

      H λογικη οδηγει στην Ιζολα!!!Ελεγε μια παλια διαφημιση!!
      Δεχομαι πως εχω λαθος, αν μου δωσει τις πηγες του, να το τσεκαρουμε ολοι μας!!!

      :p :p

    • η αληθεια ειναι…οτι η λογικη λεει οτι ενα premium SEDAN..θα ειναι αρκετα πιο ακριβο απο ενα ντεμι premium HOT HATCH……
      παντως ενα τετοιο sedan απο αποψη μεγεθους ειναι υπερβολικο για τα θελω μου..γιαυτο και δεν το ”προτιμω” !

    • Mika

      Eν τω μεταξυ, απο μια προχειρη ματια που εριξα στα εξτρα, στον greek configurator, οι τιμες για τη Giulia ανετα συγκρινονται με Audi, Bmw, Mercedes!!Eχουν κανει καλη δουλεια!!!
      :p :p

    • NIKOS HomoAkatastatus

      O παρλάρας πιο επάνω, άρχισε τα δικά του.Εμείς μιλήσαμε για μια υποθετική κατάσταση, που έπεφταν οι φόροι στην Χώρα μας.
      Εσένα σου αρέσει το RS3 SEDAN, oπότε ΔΕΝ έχεις πρόβλημα υπέθεσα με ένα sedan σαν την GIULIA VELOCE!!

      Από την μια μας λες καιρό τώρα, πως θέλεις το SEDAN Α3 ΚΑΙ ΤΟ RS3 SEDAN και από την άλλη μου λες τώρα, ΔΕΝ θέλω ”sedan” είναι ”υπερβολή” το μέγεθος.
      Τι υπερβολή ρε;;
      Noμίζετε πως τα σημερινά hot hatch, είναι τίποτα μικρούλια;;

      Αποφάσισε τι σου αρέσει τέλοσπάντων,να ξέρουμε μιλάμε η κλάνουμε;;
      Όπως σου ανέφερε και ο παρλάρας, στις τιμές που έχουν τα groupoχρέπια και ο ανταγωνισμός γενικά, θα κυμαίνονται και τα
      ΑLFA ROMEO.
      ΣΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΥΠΟΨΙΝ.

    • Το Α3 sedan ειναι ένα σημερινό χοτ χατς απλά με πιο μεγάλο πορτ μπαγαζ… Η Τζούλια ειναι πολύ μεγάλη για το γούστο μου γιαυτο και είπα Α3 και όχι Α4…. Πιστεύω ειναι τοσο απλό για να καταλάβουνε τη διαφορά ενός χοτ χατς με ενός σεντάν …

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To Α3 sedan έχει μήκος 4.458 http://www.audi.gr/gr/brand/el/models/a3/the-new-audi-a3-sedan/dimensions.html
      Η GIULIA έχει μήκος 4.638 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=482207
      Μιλάμε για μόνο 18 πόντους.Πάρε μέτρο στα χέρια σου και δες την ”τεράστια διαφορά”….
      Απλά Η GIULIA, έχει πολύ πιο ρευστό όμορφο σχέδιο και είναι πιο αρμονικές οι γραμμές τις, σε σχέση με τον Frankestain Α3 sedan,
      που το βλέπεις και δεν ξέρεις τι είναι.

      Εν τέλη η GIULIA είναι ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ…Και το καλύτερο;;;
      H Veloce Q4 που είναι τετρακίνητη,έχει συμπεριφορά ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟΥ και μεταδίδει ροπές ΣΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΑΞΟΝΑ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ…
      Καμία σχέση με σαπιοhaldex,την υποστροφική παπάτζα, που διώχνει μούτρα στις στροφές και όοοταν θυμηθεί, μεταδίδει άτσαλα κίνηση στον πίσω άξονα.

    • μα γιατι πεφτεις στο ”μαρκετινγκ” που τοσο κατηγορεις κατα καιρους……που το μεγαλο ειναι και καλυτερο ?? ξερω τι θελω…και πως το θελω !!!
      το GOLF μου δεν θα σκεφτομουν να το πουλησω ποτε…..απλα το πηρα οταν ημουν 21 σε 3θυρο….αν ηταν 5θυρο μια χαρα πληρουσε τα θελω μου..σαν μελλοντικος οικογενιαρχης !
      η GIULIA ειναι για μενα πολυ μεγαλη !!!
      τωρα για το σχεδιο απλα υποκειμενικο……για μενα αυτο του Α3 ειναι το ιδανικο για το γουστο μου…..

      οσο γιαυτο που λες για την πισωκιμηση/τρεκινηση…..το αυτοκινητο δεν το εχουμε για αγωνες…….στους ρυθμους που μπορω να κινθηω εγω…δεν θα πεταει μουτρα…ουτε κωλο η ιουλια !!

  • Mrdesperado32

    χονταρα μπροστα ξανα και ξανα.και η αμηχανη στιγμη να εχεις ενα υποbrand και να παταει το καμαρι σου…

    • το υποbrand οπως και το civic..ειναι το λιγοτερο +25ps πανω στη μια περιπτωση…..και +45 στην αλλη……

    • Mrdesperado32

      θα ψαξω και θα σου δειξω δυναμομετρηση απο το γκολφ.καμια σχεση με αυτα που δηλωνει.και μην ξεχνας και το overboost στα 290..μη σου πω στα ιδια ειναι ολα πανω κατω

    • oταν με το καλο μου τα δειξεις…να μου δειξεις και ποσα αλογα ειναι και το Honda !!! :-)

    • Gioxxx84
    • Mrdesperado32

      to honda το ανωτερο που βρηκα ειναι 311 της mustang dyno.το golf πιαζει απο 294 μεχρι 297.με προλαβε ο κορολλας απο πανω..τερμα τα ψεμματα κυριοι με τα αλογα σας.χαχαχα

    • μα μονος σου δεν το ειπες για το overboost ? εγω βρηκα με 313 το civic!!
      παλι ειναι +19ps !!

    • Gioxxx84

      Το golf αν ηταν 260 αλογα δεν θα στεκοταν πουθενα…. 295 αλογα ειναι μεχρι να γεμισει και την τριτη του στην κοντρα ( και στο dyno που το σανιδωνουν στην 5η 295 εβγαλε δες το ) οπου όλα συμβαινουν φυσιολογικα ..το civic δειχνει τα αλογα του απο την αρχη όπως και την πολυ καλη προσφυση απο το στησιμο και το μπλοκε μηχανικο διαφορικο του , Το cupra εχασε πολυ στην εκκινηση, απο άλογα ειναι τουλαχιστον 290 μπορεί και 300, απλα το honda οσο ανεβαινουν τα χλμ χανει σε επιταχυνση λογω απωλειων απο αεροδυναμικη ( φτερουγες) και αυξημενες τριβες στο διαφορικο και παλι ομως η διαφορα ψιλοκλειδωνει λιγο πριν το τερμα απλα κανει δυνατο ξεπεταγμα στο golf απο ενα σημειο και μετα και σε ξεγελαει στο ματι …..Το περιεργο ηταν η τεραστια διαφορα με το αντιστοιχο dsg …γιαυτο εγραψα στο πρωτο σχολιο ” ατιμο dsg ποση διαφορα κανεις”. Θελω να πιστευω οτι οταν κάνουν τετοια συγκριτικα , πριν τα δημοσιοποιησουν εχουν κανει επανηλλειμενες δοκιμες για να παρουν οσο το δυνατον πιο αντικειμενικα αποτελεσματα και να περιορισουν το ανθρωπινο (οδηγικο) λαθος

      Υ.Γ….εκει που τα 2 κοκκινα VAG τα βλέπουμε απο το πλάι να παρκαρουν το ένα διπλα στο άλλο..ισως να φταίει και το κοινό χρώμα …πραγματικα δικαίωνει όλους τους κακεντρεχεις που μιλούν για φωτοτυπιες..δεν μπορουσα να ξεχωρισω πOιο ειναι το golf και ποιο to leon….ιιιδδδιιοοοο σκαρι παναγια μου !( απο το πλαι επαναλαμβανω ) ΧD

    • manowar

      τζιοξξ την ειδαμε την κοντρα οταν ηταν 300 αλογα που και παλι ξεκινησε το χοντα πρωτο και μετα στον κοφτη το βαγκ του εδωσε τον αμαζευτο…και γραφανε 1000 2..οχι φταινε τα ελαστικα φταινε τα αεροδυναμικα πακετα φταινε φταινε..στα ιδια αλογα τα ειδαμε πριν κανα μηνα..

    • Gioxxx84

      Σε οσες κοντρες εχουν γινει με ολα τα αυτοκινητα χειροκινητα , ειτε μιλαμε για το clubsport ειτε για το golf r , και τα 2 τον ηπιανε και ειναι λογικο βασει των specs δεν εκανε κανεννα κατορθωμα το honda ( παρολα αυτα όλες του οι εκκινησεις είναι εξαιρετικες , φευγει ταπα χωρις σπιναρισματα )Στις κοντρες που μενει πισω το honda τα vag ειναι με dsg που ειναι τεραστιο πλεονεκτημα εξαλειφοντας την πιθανοτητα ανθρωπινου λαθους .Το honda εχει φτιαχτει για στροφες οχι για dragster το ιδιο ισχυει και για τα focus rs mk2 /mk3. Tα bodykit που φορανε τα φρεναρουν αρκετα στα πολλα χλλμ … και το honda ακομα και στις κοντρες που κερδισε το εβλεπες στα πολλα να φρεναρει καπως…οσο για τα λαστιχα … εσυ ππρεπει να το ξερεις καλυτερα απο ολους οτι σε κοντρα απο σταση κι οταν μιλαμε για πολλες ροπες και αλογα … αλλη η χαρη του δρομισιου κι αλλη του ημισλικ γενικα μιλοντας.Τα εχω σχολιασει ολα σε προηγουμενα σχολια… αμαξαρες ειναι ολα απο κει και περα ειναι θεμα γουστων και αναγκων το τι θα επιλεξεις και σιγουρα δεν θα αγορασει κανεις το επομενο του αμαξι μοναχα με βαση το αν νικαει σε κοντρες που ποσταρονται στο ιντερνετ

    • manowar

      Η μονη κοντρα που ειναι στα ιδια specs ειναι με το club sport s γιατι και το R εχει το μεγαλο αρνητικο των 2διαφορικων που στα πολλα ειναι ασηκωτα..με το club s εχπυν ιδιπ βαρος ιδια δυναμη σχεδον ειναι ιδια..και ειδαμε οτι ξεκιναει το χοντα πρωτο και με μετα μαζευει το γκολφ..εγω εγραψα οτι τα μοτερ τους ειναι η βασικη αιτια το ενα ειναι καλυτερο στα (χαμηλα) και το αλλο στα ψηλα.

    • Gioxxx84

      Να μην παρεξηγηθω και το clubsport για στροφες εχει φτιαχτει απλα εκει επενδυσαν περισσοτερο στην μηχανικη προσφυση και λιγοτερο στην ενισχυση της προσφυσης μεσω της αεροδυναμικης

    • manowar

      εσυ ο ιδιος εισουνα που σε αρθρο με ντιζελ gates εγραφες οτι οχι μονο περισσοτερους ρυπους βγαζουν τα βαγκ αλλα εχουν και μικροτερη ιπποδυναμη..αυτο δειχνει οτι δεν πιστευετε σε τιποτα απο σα λετε απλα οπου φυσαει ο ανεμος..και αυτο φαινεται και απο την καταντια που θα δινουν στον ελληνα τα σκατα με τοι κουταλακι και δεν θα αντιδραει…το θυμαμαι αν ειμουνα βετεραν θα σου χα μοστραρει μεστα μουτρα και το ποστ που το εγραψες..το σιβικ δεν πιστευω οτι ειναι κατω απο 325 με 330 αλογα δεν πανα βαζετε βιντεο..κορολακιας ειναι παλι καλα που το διευκρινησες

    • Mrdesperado32

      οτι να ναι λες..εγω ειπα αυτο που λεω κ εδω..οτι η vw παντα δηλωνει λιγοτερα αλογα απ οτι εχουν τα αμαξια τους….κ επειδη ειναι κορολλακιας;;δεν ισχυει το video;;;οτι και να πιστευεις εσυ τα νουμερα τα πραγματικα ειναι αλλα…ολοι πηραν χαμπαρι τους απατεωνες γερμανους…εσυ κατσε να σε δουλευουν.

    • manowar

      πγγγγ ε ντεσπεραντε η εχεις παθει αλτσχαιμερ η απλα κρυβεσαι σου ειπα εγραφες για τα tsi οτι [[[εκτος απο λαδιερες ρυπογονες ειναι και ψοφιμια δηλωνουν 160 αλογα και δεν ειναι ουτε 140 αληθινα αλογα ενω τα ιαπωνικα οταν δηλωνουν 140 ειναι κιολας…γιαυτο σου λεω αν ειμουνα βετεραν θα στο μοστραρα στα μουτρα επιδη τωρα τα αλαζεις..η (δεν θυμασε)

    • manowar

      αστα τι δηλωνει ειναι 265 αλογα και το τζαπαν ειναι 310 45 διαφορα οχι μλκιες..εδω εσυ μιλας για ενα rollcage και προσπαθεις να πεισεις τον κοσμο το rollcage συμβαλλει θετικα στις επιδοσεις και απλα βαρος δινει αλλα σωζει ζωες

    • Mrdesperado32

      απειδεξε μου οτι το ρολλ δε δενει στο σασι…να πεις οτι θες εγω σ απεδειξα οτι εχει παραπανω αλογα.σειρα σου τωρα

    • manowar

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ τι κανει το half roll cage του γκολφ;; https://uploads.disquscdn.com/images/f3f507d7e4ae4779fde3bf92eb1c510bd348798ae439ff940fc70400d1f411b8.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/3fd6d67e52297b8f6b38b91ed084e10ff2a2c2a8fa676982c79f2d945390b964.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/d563cbc659b2dadcf6eac8b74a445494366f6103c23b0b4d6d0e49272975d8e2.jpg ρε αν ειχα τον στρινγκο ενα απο τους πιο δυνατους λαμαριναδες που μολογκαρει τα αγωνιστικα τα κρητικα θα του πεφτανε τα πατατακια απο τα δοντια μεσα…εχεις τον χαβαλε σου τελικα ρε ψηλε…

    • manowar

      σορρυ για την ασχετη εικονα dtm δεν ηθελα να σε τρομαξω απλα ηταν στην επιφανεια εργασιας μου τα αλλα τα κατεβασα μολις τωρα

  • Renesis1
  • Jettakias

    ελα για τα παιδακια που χαιρονται …και δεν ειναι ουτε καν το clubsport s αυτο στο αρθρο…
    https://www.youtube.com/watch?v=yHsWQfUyO0M

    • petran17

      Καλα εσυ τωρα μας εβαλες FWD vs 4WD απλα για να μας δειξεις οτι καπως νικαει το VW ??
      Γελαει ο κοσμος…

    • Jettakias

      Με το ίδιο σκεπτικό χαίρονται και οι άλλοι που το χόντα έχει 45 αλογα παραπάνω!

    • petran17

      Ακριβως αυτο εννοω και εγω.. οτι δεν ειναι σωστη λογικη αυτη.. στις κοντρες πρεπει να μπαινουν ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα, ιπποδυναμης και ολα τα αλλα.
      Δεν ειναι ακριβως 45 στην περιπτωση αυτη γιατι το Golf με το Overboost φτανει στα 290 και σιγουρα πιστευω σε μια κοντρα ενεργοποιειται.
      Αρα ειναι 20 η διαφορα τους και περιπου (γιατι οσο να ναι τα 20 αλογα διαφορα δεν ειναι αμελητεα) παιζουν ολα στην ιδια κατηγορια

    • manowar

      μην ανυσηχεις οταν μπηκαν το clubsport s που βγαζει τα ιδια αλογα και παλι κλαψουριζαν..ιδια ακριβως χαρακτηριστικα ειχαν 300 αλογα 2λιτρα τα ιδια κιλα ιδιες ροπες χειροκινητα..και παλι τους φταιγαν τα αεροδυναμικα πακετα που εχει το σιβικ για τις στροφες..γελαεει ο κοσμος αλλα δεν ειναι δημοσιες οι ψηφοφοριες να παρουν καμια 70 ρια αρνητικες να μην το ξαναγραψουν απο ντροπη αλλα ειναι εσωτερικη ψηφοφορια εδω απο την γνωστη κλικα τζαπαν με φιλο ιταλιακ αισθηματα..που αμα ακουσεις εξω τζαπαναιο να μιλαει για ιταλικα αυτοκινητα οι κουβεντες ιενια οι εξης:ξερασματα σχεδιο μονο αλλα τι να το κανεις απο εξω μπελαμπελα και απο μεσα μιτσοτακης χαρβαλα σαβουρες μπρικια κτλ΄..

    • Gioxxx84

      295 ωραιοτατα αλογα stock ,μια χαρα συγκρινονται, 2 διλιτρα τουρμπο μπροστινοκινητα χειροκινητα της ταξεως των 300 ιππων πανω κατω .. λογικο ειναι να διαφερουν ελαφρως στα αλογα .. στα βαρη .. στην αεροδυναμικη στην προσφυση αλλα ανηκουν στην ιδια κατηγορια… drag race ειναι .. οχι trofeo cup το golf r ειναι αλλη κατηγορια https://www.youtube.com/watch?v=RvDVLKtFb8I

    • οπως ειπε βεβαια στο βιντεο για την 1η και την 2ρα αυτα τα 30 αλογα….

    • Mika

      Αν εχουν παρομοια λεφτα, που ετσι ισχυει στην Αγγλια, τουλαχιστον για το χειροκινητο R, γιατι οχι????Απο εκει και περα, ειναι θεμα επιλογης αν προτιμας επιλεκτικη τετρακινηση η μπροστινη κινηση..

    • enigma

      Τι ψάχνεις βρε συ. Εδώ σε άλλα video με gtr μου βάζουν για 0-400 την gt3 και το θεωρούν και λογικό….

      Το ότι η honda έβγαλε μπροστοκίνητο στα λεφτά αυτά δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να φέρνουμε τον ανταγωνισμό στα ίδια και να τον βάζουμε μπροστοκίνητο και με χειροκίνητο σασμάν. Αλλά κάπως πρέπει να συντηρείται η φαγούρα από όλες τις πλευρές.

      Μου θυμίζει αντίστοιχη με άτομο με 1,6lt που θεωρούσε ότι δεν ήταν δίκαιη η κόντρα με το 1,4lt μου επειδή ήμουν πιο ελαφρύς….

    • Mika

      Aκριβως τις σκεψεις μου διαβαζεις!

    • περαστικός

      Πάρε και εσύ που χαίρεσαι…ή λυπάσαι με τέτοια video….
      https://www.youtube.com/watch?v=1qwKFGUip4U
      ΣAιζα και σφιχτιν ασλοχ είπε το Type R στο R, εντός έδρας κιόλλας..

    • Jettakias

      Αυτό που έλεγα πριν για το Clubsport S!
      https://www.youtube.com/watch?v=G0ey_Tido0g

  • ducatos

    Να μαζέψουμε κανα ευρώ να τους στείλουμε να πλένουν τα αυτοκίνητα γιατί μες την μπίχλα τα έχουν?

  • Ahilleas Tsikelis

    Μονο εμενα μου φανηκαν fail οι εκκινησεις?Καλα αυτος που ειχε το Κουπρα ας το αφησει το αθλημα για καναν αλλον

  • UltraB

    Το είχα γράψει και σε ένα αντίστοιχο άρθρο, θα το γράψω και εδώ.

    Σε αυτά τα αυτοκίνητα (και σχεδόν σε όλα) τα άλογα κάνουν την διαφορά. Θέλουμε δεν θέλουμε παίζουν τον πρώτο ρόλο.

    Στην πίστα είναι το θέμα πόσο καλά μπορούν να αποδώσουν που μετράει το σύνολο.

    Στις ευθείες όλα καλά είναι.

    • charris
    • to varos kanei thn diafora! des ena aytokinito pou zigizei 950 kila kai exei 160 aloga me ena pou zigizei 1400 kai exei 200. To proto epitaxinei pio grigora, frenarei pio grigora, strivei pio grigora kai exei 40hp pio liga!

    • UltraB

      Προφανώς αλλά λίγο άτοπο παράδειγμα. Δε γνωρίζω πολλά αυτοκίνητα (κανένα δηλαδή) ίδιας κατηγορίας κλπ με τόσο μεγάλη διαφορά στα κιλά.

    • e nai den yparxoun polla elafria aytokinita! kai osa einai h einai panakriva h asxima. aplos lew oti pleon to thema den einai oi ypodinameis alla h prospathia tis mioshs tou varous!

    • enigma

      Ισχύει αλλά υπάρχει και ο παράγοντας μετάδοση και κλιμάκωση. Για αυτό και βλέπεις όσοι κάνουν καριέρα να προσπαθούν να φέρνουν την κόντρα στα μέτρα τους….

      Τα άλογα μόνο, θα κάνουν την διαφορά ρολλαριστά αν μιλάμε για αμάξια με κοντινό βήμα.

  • Pablo Gatone

    δεν νομιζω πως η εκκινηση εγινε οσο καλυτερα θα μπορουσε….αλλα οπως και να χει νικητης ειναι το seat….αν σκεφτουμε πως ανηκει στο γκρουπ vw ειναι ξεφτιλες……